#Majoritatea cadrelor didactice au dificultati in a intelege ori a aplica adecvat informatiile pedagogice pe care le-au asimilat mai mult sau mai putin. Daca ar intelege cat de important este sa se dezvolte copilul ca individ vs. sa fie bun la materiile x, y, z ar fi un mare pas inainte. Tb sa li se reaminteaca ca pt majoritatea copiilor ce acum sunt in ciclul 1-8 nu se stie ce meserii vor avea cand vor intra pe piata muncii. Dezvoltarea gandirii critice e de o mare importanta (introduceti debate-ul ca optional la liceu. In calitate de psiholog sunt ingrozit de dezastrul din sistemul de invatamant in ceea ce priveste impactul scolii asupra dezvoltarii psiho-emotionale a copilului. Din discutiile cu colegii ce practica psihoterapie (puteti cere ca acest chestionar sa fie postat ca link si pe siteul COPSI, asa ar fi normal) am aflat ca multi adulti ajung la terapie avand mari probleme ref. propria valorizare, probleme ce vin din perioada scolara (nu ai valoare ca fiinta ci doar prin rezultatele scolare te validezi, apoi prin cariera, bani, etc.)Pentru ca nu se vad, nu inseamna ca ranile de abandon, respingere, tradare, etc. nu exista. Iar scoala nu zice nimic despre ele, nici macar la liceu. Majoritatea profesorilor nu stiu nimic despre aceste subiecte desi uneori prin ceea ce fac (fapte si vorbe) adancesc rani si traume ale unor copii deja fragilizati i
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011