#Implementarea principiilor si informatiilor elementare despre Tehnologia Informatiilor si Comunicarii coroborate cu cele din sfera sfera aplicatiilor practice ale Educatiei Tehnologice, asigura un demaraj superior spre treptele ulterioare ale parcursului educational in congruenta cu specificitatea economico-sociala a lumii de astazi. Oricum, din pacate, nici una dintre cele trei variante nu satisface in mod rezonabil specificitatea parcursului educational in perspectiva a elevului prin lipsa unui numar suficient de ore de pregatire practica si tehnologica cu rolul dezvoltarii gandirii creative, al cresterii interesului spre descoperire si imaginatie creatoare, atat de necesare intr-o societate ultrainformatizata si industrializata. Cercetarea autodescoperirea si simularea, cred ca sunt totusi atribute sine qua non ce trebuiesc dobandite de catre elevul aflat in fata cea mai acuta a formarii gandirii, maturitatii intelectuale si caracterologice ale sale. Consider ca dublarea in ultima instanta a orelor de abilitati practice, tehnice si tehnologice, informationale, ar imbunatatii calitativ gradul de pregatire pentru treptele superioare de educatie precum si pentru alegerea unei cariere pliate intr-un mod mai armonios cerintelor actuale ale pietei de munca in context national si international l
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011