#1. Orice programă, ORICARE, este benefică pentru cel mult 20%dintre elevi, benignă pentru cel mult 30%și malignă pentru restul. 2. Cu corolarul că trebuie să existe alternative curriculare, care să asigure fiecărui elev accesul la o variantă cel puțin benignă, dacă nu benefică. 3. 10-20%dintre elevi vor rămâne în viață doar cu cele învățate în V-VIII. Asta face ca multe conținuturi propuse să fie complet inutile (fără aprofundare nu servesc la nimic), alte conținuturi necesare și benefice fiind însă eliminate de spațiul oprit de acestea. Corect ar fi ca TC să fie doar 30%,școlile având în rest libertatea să meargă de la exersarea bună a acestui 30%și până la dezvoltarea amplă, totul în funcție de elevi, condiții locale și planurile manageriale aprobate. 4. Ar fi strict necesar să existe un document cadru, elaborat obligatoriu de reprezentanții beneficiarilor, care să stabilească cerințele minimale obligatorii de pregătire, pe care toate variantele de etodesă le ofere în mod egal și pe care să fie construite examenele naționale. Școlile, în funcție de dotări, resurse și elevii cu care lucrează putând fie să asigure doar buna și temeinica pregătire pe acest spațiu, fie dezvoltarea pe direcții care să asigure rezultate de portofoliu și certificări opționale suplimentare r
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011