#Din punctul meu de vedere implementarea oricarei variante in planul-cadru nu poate fi eficienta si sa dea rezultate bune atat timp cat nu se intervine in modificarea eficiente a programei scolare si corelarea ei in mod corespunzator. La matematica se predau notiuni cu grad de dificultate ridicat peste puterea de asimilare a elevului. Notiuni care se predau cu ani in urma la clasele mai mari (perioada cand invatamantul era eficient si sistemul functiona) se predau din ce in ce mai devreme si din ce in ce mai diversificate. Se trece foarte repede de la o lectie la alta fara a se insusi materia predata. Se lucreaza de la bun inceput la un nivel ridicat de dificultate fara a stapani notiunile de baza. Astfel ca eu ca parinte sunt obligat sa lucrez individual acasa (cat ma mai pricep) s-au sa dau copilul la meditatii in particular (contra cost desigur. La limba romana lectiile sunt din ce in ce mai sumare, se prezinta doar cate un mic fragment dintr-o lucrare care nu o pot numi opera literara (tot felul de autori necunoscuti si din ce in ce mai putini clasici) dupa care se cer tot felul de analize la ceva ce nu se regaseste in text. La fizica trebuie sa aplici unele teoreme sau relatii matematice pe care la matematica nu au fost predate. La limbile straine se face gramatica limbii respective inainte de a studia gramatica limbii romane. Exemplele ar putea continua a
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011