Științe ale naturii (1) | ![]() |
Biologie (55) | ![]() |
Chimie (115) | ![]() |
Fizică (167) | ![]() |
Matematică (96) | ![]() |
matematica si fizica. Profesorul de fizica nu trebuie sa fie nevoit sa predea concepte de matematica pentru a isi putea realiza orele e
#Este necesar ca limba a doua sa aiba acelasi numar de ore cu prima si in planul cadru pentru vocational ivatamantulvocationalinluse cele 2 ore in trunchiul comun.
#Fizică-s-ar realiza o mai mare continuitate între ea și științele naturii din inv.
#Fizica si Chimia la cl. V-a ii va innebunii pe elev v
#Fizica si chimia nu isi au rostul in contextul claselor5-6, elevul nu detine elementele de baza pt a rezolva calculele la fizic c
#fizica si chimie la clasele a V-a e prea mult, educatie economica se face la educatie tehnologica in clasa a VI-a,
nu sunt de acord cu disciplinele socio-umane, care pot fi integrate in aria curriculara, fara afi disciplina separat t
#Fizica si chimie prea devreme. Religia NU are ce cauta pe toti anii de strudiu!!!
Scrierea unor programe de fizica si chimie pt nivelul claselor 5-6 care sa fie complementare cunostintelor matematice uneori greu de inteles la aceste clase
Apoi, trebuie accentuale stiintele si tehnologiileș Fizica, Biologie etc. Religia sa dispara din scoala. Romana si Matematica sa aiba mai putine ore si sa fie reformate conform cu actualitatea.
#in Romania probabil ca ar trebui sa daramam toate scolile si sa construim altele prevazute cu sali de sport, cabinete de chimie, fizica,
#În urma dezbaterii avute cu membrii Consiliului consultativ si metodistii ISJ de la fizică și chimie s-a agreat o versiune modificată a Variantei a II a
care poate să o predea fie prof. de chimie fie prof. de fizică 2. 1 oră de Chimie
și 2 ore de Fizică la clasa a VI-a*(cu 1 oră de fizică la clasa a V a
și 1 oră de fizică la clasa a VI a nu faci nimicnici la a V-a și
3. 2 ore de Chimie și 2 ore de Fizică la clasa a VII-a 4. 2 ore de Chimie
și 2 ore de Fizică la clasa a VIII-a i
#in varianta 2 se pune accent pe latura practica, si elevii mai slabi la invatatura pot realiza ceva practi i
#incercati un plan cadru cu mai putine ore de chimie si fizica sau schimbati programa acestor discipline
deoarece nu există concordanță între programa de la fizică și matematică, în sensul că de multe ori trebuie sa anticipez la fizică ceea ce vor învăța la matematică mult mai târziu
#Influenta modelelor prezentate te de mass mesia a
#Informatic c
#informatica este foarte importanta in contextul socio-economic actual. pentru a asiguraa egaliatea de sanse, este foarte important ca toti cetatenii sa fie capabil sa utilizeze calculatoru u
in schimb fizica are doar 2 ore si numai la clasele VI, VII si VIII. faptul ca la clasa a V-a nu se face fizica,
lasa un gol de la clasa a IV-a pana la a VI-a, pe care nu-l umple nimeni,
Absolventul de gimnaziu trebuie instruit in domeniul stiintelor naturii deoarece la liceu fizica si chimia ii par dificile
De asemenea programa scolara la fizica trebuie sa contina teme cu aplicabilitate in practica, cu exemple clare care sa-l atraga pe elev.
#Intoducerea disciplinei Protectia Mediului in loc de Ed. tehnologica si pastrarea 2 ore fizica cls.
#Introducerea disciplinelor fizică și chimie din cl. a V-a va permite creșterea puterii de investigare a unor fenomene din lumea științelor naturii, rezolvare unor situații problemă, extinderea abilităților de comunicare,
#Introducerea minim a patru ore de educatie fizica si sport, datorita lipsei de miscare pe care o au elevii in ziua de azi si faptul de a creste sportul de masa a
#introducerea stiintelor in loc de fizica, chimie si biologi i
#Introducerea studiului algoritmici i
#Introducerea TIC Introduceeadisciplinelor socio umane Posibilitatea alegerii CDS la fiecare arie curricular r
#Introducerea TIC este bine venită. Ar trebui sa se faca pentru toti anii de gimnaziu.
continuturile manualelor sa fie fara greseli, continuturile din programa de matematica, fizica, chimie, biologie sa fie in concordanta una la alta a
religie, civica, desen, muzica, biologie, fizica, chimie...Ed pt sanatate obligatorie acolo unde nefiind sali de sport aceste ore nu pot fi practicate e
fie 1 ora de fizica sau chimie odata la 2 saptamini, fie cum se studiaza in Franta combinate intr-o singura ora cele 2, cu corelare atenta a continuturilor.
Din cite stiu, un profesor care a studiat fizica in facultate, la un moment dat a studiat pentru un semestru sau un an si o disciplina legata de chimie si invers cu un profesor de chimie.
#laboratorele de fizica si intrumentarul este aproape inexisten n
#Largirea paletei de stiintele naturii: fizica, chimi i
#Lasati varianta actuala, insa concursurile pe post sa fie centralizate ca e haos. Profesori care se dedica total actului educativ sunt inlaturati de pe posturi de incompetenti cu diplome si dosare bine intocmite e
Elevii de gimnaziu nu pot studia fizica si chimie inca din clasa a V-a
#Lipsa profesorilor de informatica si de educație fizica mai ales in clasele I-IV este una din problemele majore in sistemul de educație.
#lipsa spatiilor speciale pentru desfasurarea optima a orelor de chimie, fizica a
#Lipsesc discipline transcurricular r
#Lipsesc disciplinele interdisciplinare si de aplicabilitate practica a
#Lipseste cercetarea sociologica in toata tara, pe esantioane reprezentative, care sa duca la cele mai bune rezultate.
Mai putine ore de matematica, fizica si chimie e
#mai multa atentie la solicitarile elevilo o
#Mai multa practica de tehnologie, cu ore mai multe. Este benefic pentru pregatirea elevilor pentru viata si pentru eventuale meserii pentru
#Mai multe ore de educatie fizica si spor r
#mai multe ore de istori i
#Alocarea fondurilor necesare educatiei de la buget, la nivelul mediei procentuale din UE, astfel incat scoala romaneasca sa devina competitiva la nivel european.
#Mi se pare foarte dificila abordarea notiunilor de chimie si fizica pentru elevii claselor a V a si a VI a
Vreau ore mai putine la fizica si chimie e
#Mie personal imi este neclar de ce nu s-a respectat Legea Invatamantului, care prevedea deja studierea disciplinei TIC de ceva ani.
#-asigurarea cadrului material necesar pentru sustinerea orelor de fizica, chimie si TIC (multe dintre laboratoarele de fizica si chimie au doar o placuta pe usa si ustensile sunt foarte vechi
Necesitatea unor dotări materiale corespunzătoare pentru predarea anumitor disicipline (chimie, fizica, educatia tehnologica) i
#Necesitatea imbunatatirii programelor scolar r
#-necesitatea introducerii aplicatiilor practice la fiecare disciplina,-necesitatea dezvoltarii trasaturilor de lucru in echipa-necesitatea promovarii calitatilor si valorilor morale, ale individului-necesitatea dotarii
#Necesitatea mai multor ore de educatie fizica. Necesitatea orelor de consiliere una sau dou u
De asemenea, fizica si chimia pot fi cu adevarat utile daca elevii stapanesc matematica si celelalte competente esentiale-ATENTIE,
că fizica si chimia fac parte din științele naturii È
#Noul plan cadru ar trebui sa coreleze standardele europene ale U. E. cu specificul nostru romanesc, cu nivelul diferit de dotare al scolilor din mediul urban fata de cele din mediul rural, cu materialul didactic inadecvat si de proasta calitate, si
De ce a aparut un numar mai mare de ore la fizica si chimie intr-una dintre variantele cele mai votate, v-ati intrebat?
#Nu are ce sa caute ore de fizica la clasa a V-a si ore de chimie la clasele a VI-a si a VII-a a
Sau ce sa caute fizica si chimia la clasa a V-a in varianta 2. Absurd!
#Nu consider oportuna introducerea unor discipline precum Fizica sau Chimia incepand cu clasa a V-a a
#nu cred ca un elev de clasa a V-a poate rezolva probleme de fizica,
#nu eliminati ora de latina la clasa a opta si nu introduceti fizica si chimie de la clasa a cince,
astfel incat materii precum fizica si chimia introduse la clasa a Va, sa permita o abordare deductiva, elevii sa invete lucrurille experimental si practic.
Limba romana si matematica ponderea cea mai mare, apoi stiintele naturii, educatie tehnologica, limbi straine, fizica chimie, alte stiinte. istorie, sport.
Informatica si Fizica ar trebui sa fie mai mare decat numarul de ore alocat unor materii prin care copii acumuleaza cunostinte pe
Tratarea materiilor cum este fizica, chimia ca un subiect de actualitate ele fiind doua materii foarte interesante predate si ilustrate corespunzator r
numai dupa acest numar sa aiba plata cu ora Orele de educatie fizica tinute impropriu sa nu fie retribuit t
ce dracu'sa faci cu chimia si fizica?!obiecte de k...si scoti istorie si geografie, discipline atractive (in primul rand!
#Obiectul de studiu,"Fizica"de la clasa a V-a, continua insusirea si dezvoltarea cunostintelor dobandite in cadrul orelor de"Stiinte"din clasele a III-a si a IV
Cred ca ar trebui ca aceste materii optionale sa fie legate de arte, de educatie fizica, de abilitati creative,
Doua ore de fizica pe saptamana este mult pentru elevi. Este o materie cu un numar minim de"fani".
#Orele de chimie, fizica, biologie se pot face in număr mai mare la liceu. Atunci elevul își alege profilul si implicit aprofundarea studiului de interes persona s
2 de geografie și 2 de fizică sunt cam multe în clasă a VIII. Deci ar avea foarte multe ore dintr-o zi și nu ar mai avea timp pentru temele de acasă și pentru pregătirea pentru examen
#Orele de fizica sau chimie ar trebui sa nu lipseasc in orice varianta. Orele de educatie tehnologica sunt importante, in perspectiva invatarii unei meserii.
#Orele de TIC se sustin la gimnaziu, in acest moment, de catre ingineri, profesori de matematica, de fizica sau alte discipline, pentru intregirea normei.
Orele de Fizica, Chimie si Biologie ar trebui sa aiba un caracter experimentel si intuitiv la aceasta perioada a a educatiei.
Nu se pot introduce Fizica si Chimia in clasa a5a pentru ca nu exista aparatul matematic pentru a putea intelege si la nivel intuitiv notiunile e
indiferent ca aveam sau nu aptitudini pentru matematica si fizica. Acolo vreti sa ajungeti? Lasati informatica in seama colegiilor si a liceelor de profil.
care sa ii ajute pe elevi sa inteleaga anumite fenomene (fizica, chimie, biologie, informatica a
Ma asteptam sincer la o disciplina Stiinte care sa cumuleze orele de Fizica-Chimie-biologie, la un numar mai mic de ore la matematica, la limba Romana,
#poate o abordare integrata a unor discipline ca fizica-chimie-biologie i-ar ajuta pe elevi in mai mare masura+crearea cadrului material didactic aferen n
Chimia nu poate fi predata la clasa a V-a. In schimb disciplina Fizica poate fi predata o ora la clasa a V-a urmand ca din clasa a VI-a sa fie introdusa si Chimia (fiind necesare cateva cunostinte de Fizica.
clasa a V-a (nu poate fi introdusa din cauza necesitatii unor cunostinte de Fizica dar si Matematica prealabile), clasa a VI-a (1 ora), clasa a VII-a (2 ore),
iar cele din ciclul superior (11-12), chimie organica (cultura generala nu inseamna si chimie fizica-termochimie, viteze de reactie, mecanisme de reactie...
#Programele pentru fizica-chimie-biologie-matematica trebuie sa fie complementare, sa se imbine intre ele,
și din fizică cum se procedează în țările nordic
#Ar trebui actualizate si manualele. sa existe si suport de curs electronic. sa fie mai multe ore la dispozitia scolii.
iar la disciplinele cu prima limba straina si educatie fizica si sport ar mai fi necesara minim o ora in plus de planul-cadru actual.
O alta materie este Educatia fizica pentru care se dau note mici daca elevul nu se incadreaza in barem.
#Să nu renunțați la ideea de a introduce fizica si chimia la clasele a cincea si a șasea.
#Sa se tina cont de necesitatea formarii unei culturi generale a elevilor (istoria, geografia, biologia, chimia, fizica...
fizica-matematic c
#Schimbarea manualelor si aerisirea programei scolar r
#Schimbarea planului cadru si modificarea numarului de ore ar trebui sa presupuna si schimbarea programelor scolare,
să se facă fizică și chimie în clasa a v-a sau corelați-le între ele.
Matematica și fizica nici acum nu sunt corelat s
#SCHIMBATI PROPUNERILE PENTRU PLANUL CADRU ASTFEL INCAT SA FIE ADECVAT VARSTEI COPIILOR R
#Schimbul de experinta intre profesor r
#Schmbarea atitudinii de memorare spre intelegere si aplicare a cunostintelo o
#Scoala are un mare handicap, a avut si inainte de'89 dar mai putin: nu exista nici o legatura intre"teoria"predata si practica, si viata de zi cu zi.
#Scoateti fizica si chimia de la clasele 5
#Scoateti religia din scoli. Se suprapune impropriu cu biologia si naste adevarate disensiuni. Sunt cu mult mai necesare orele cu adevarat relaxante pentru copii, decat disciplina religie.
#Ar trebui refacute integral programele de fizica si chimie in cazul variantei
#Se impune cu necesitate ca pe tot parcursul anilor de gimnaziu (deci clasele V-VIII) sa se predea materia Educatie platica,
#Se propune câte o oră de fizică și chimie încă de la clasa a V-a în condițiile în
Educatia fizica foarte importanta si ea, educatia tehnologica care de altfel"insignifianta"invata viitorii adulti sa gateasca,
#spatii pentru laboratoare (fizica, chimie e
#Spațiile interioare și exterioare dedicate învățării sunt mult sub cerințele decente în România. E nevoie de resurse atât în domeniul imobiliar cât și în cel al proiectării-reamenajării r
#Studiul disciplinelor fizica si chimie inca din clasa a V a, in varianta 2, este de bun augur,
#este inadmisibil ca din clasa a V a sa se faca fizica si chimie, programa este oricum incarcata si ar fi cazul sa fie redusa;
#sunt necesare cel putin 3 ore la educatie fizica si sport pe nive e
#Ar trebui să se întocmească un plan cadru care să țină cont de dificultățile pe care le întâmpină elevii
#sunt prof. de chimie-fizica, deci consider importanta implementarea acestor materii incepand din clasa a 5, avand in vedere legatura stransa dintre materiile ariei curriculare"Matematica si stiinte".
laboratoare de fizica, laboratoare de chimie si laboratoare de informatica pentru sustinerea variantei
#Susținerea școlilor pentru îmbunătățirea bazei materiale. Susținerea profesorilor pentru achiziționarea de materiale didactice d
#Ar trebui sa se puna accent pe trandisciplinaritate si practic c
#Tehnologia este o materie ușoară si fain a
#Tehnologia este tot ce ne inconjoara! Nu ne-o luati i
#Tehnologic c
#Testele PISA se organizează în 65 de țări din toată lumea și sunt realizate după modele de exerciții specifice, interdisciplinare.
Sunt insuficiente salile de sport pentru numarul de ore actual de educatie fizica a
#TIC trebuie sa devina o maaterie obligatorie la orice clasa, avnad in vedere ca elevii utilizeaza de la cativa ani.
apoi baza materiala trebuie complet refacuta (laboratoare de fizica, chimie, biologie, sali dotate cu aparatura specifica pentru limbi straine, cabinete de istorie si geografie, sali de sport,,
dar in conditii optime, mai multe discipline optionale, timp mai mult alocat lecturii nu numai romanesti ci si straine, cabinete dotate pentru experimente la fizica si chimie...
#Trebuie regândite programele de la matematica și de la fizica pentru o mai buna corelare dintre cele două discipline.
Nu de puține ori elevii obezi sau cu alte probleme nu fac nici o activitate fizica n
#Trebuie sa aveti o viziune holistica asupra dezvoltarii copilului. Nu conteaza cate norme didactice se pierd intr-o parte si cate se castiga in alta.
Dati sansa unui elev sa nu promoveze niciodata la fizica, dar sa promoveze gimnaziul pentru ca a promovat un anumit nr. de discipline.
ESTE momentul ca ed. fizica, muzica. desenul. religia. ed, tehnologica sa nu mai intre in curricula de baza a
#As dori pentru copii mei sa invete 2 ore de matematica pe saptamana si cate una de fizica si chimie incepand cu clasa a VI-a deoarece aproape tot
unde se pot specializa la mate-fizica sau biochimie e
#Trecerea la noile planuri cadru nu trebuie să se facă imediat ci treptat în funcție de achizițiile elevilor din învățământul primar,
la fel si Fizica care ar tr sa includa si capitole despre Astronomie care lipseste cu desavarsire la fel ca Geologia sau Pedologia in shimb vrem resurse gratis,
#Varianta 2 avantajeaza profesorii de chimie si fizica care pana acum au fost dezavantajat t
#Varianta 2 este foarte bun n
#As sugera mentinerea a 5 ore de limba romana la clasa a 5
#Varianta 3 este cea mai convenabila atat pentru elevi cat si pentru profesor r
#Varianta 1 constituie o dezvoltare optima pentru elevii din clasele gimnazial l
#Variantă 1 conține toate orele pentru V-VIII de consiliere respectiv orele alocate limbilor moderne r
I, V, VI var 3, II, III, VII var 2 dar la IV sa se faca cite doua ore si daca tot au si fizica si chimie
(mă refer la matematică, fizică, chimie) Ä
#Varianta 3 are mai multe sanse pentru a fi implementat t
#varianta 3 este cea care se apropie cel mai realist de posibilitățile de dezvoltare ale elevilor l
Se poate renunta la 1 ora de educatie fizica, deoarece majoritatea elevilor sunt inscrisi la diferite sporturi (tenis, karate, fotbal, volei, gimnastica,..
#Asigurarea de către minister a unei baze materiale corespunzătoare pentru introducerea orelor de fizică la clasele a V-a,
Sa experimenteze mai mult (iar asta nu doar in orele de fizica si chimie sau biologie,
Dotarea laboratoarelor (chimie, fizica, informatica. In scolile gimnaziale nu exista laboranti pe nicio specialitate, profesorul pierde foarte mult timp sa-si valorifice resursele materiale pe
#Bilogia, fizica si chimia ar putea fi predate interdisciplinar macar la nivelul claselor 5-6 6
castiga ore disciplina arte si ed. fizica a
#Cadrul de desfășurare al activităților să fie mobil, adecvat activităților de învățare Ă
#-pregatirea cadrelor didactice in vederea implementarii planurilor cadru,-elaborarea unor programe analitice moderne, adecvate cerintelor actual l
Degeaba consideram fizica un element de baza in intelegerea realitatilor de zi cu zi, daca numaram pe degete la nivel national profesorii care mai sunt capabili sa se se faca intelesi unor copii de clasa a VI-a,
Vrem sa ramana un slogan sau sa devina realitate pastrand 2 ore de educatie fizica si sport in trunchiul comun?
nici interesati de acest obiect in detrimentul altor obiecte agreate de ei(,ed. fizica, desen.)
Educatia tehnologica cuprinde teme de desen, fizica, chimie si alte discipline deci ea ar trebui prevazuta ca optional integrat.
Consider ca nu se poate cobora cu fizica si chimia la clasele V si VI atata timp cat unele notiuni facute acum in clasa a VI-a la fizica presupun cunostinte de matematica ce se predau la matematica mai tarziu,
cum s-ar spune fizica e matematica aplicata dar teoria la matematica se invata mai intai la orele de fizica.
As vedea util ca la orele de fizica sau chimie sa se mentioneze expres ca 1/2 din ore sa fie practice, bazate pe experiente,
Cred ca la fiecare clasa e important sa se faca cel putin 2 ore de educatie fizica,
#Conform variantei 2, elevii incep fizica din clasa a V-a. Cum se va face daca sunt probleme de conexitate intre matematica si fizica?
#Consider ca disciplinele fizica-chimie-biologie pot fi studiate inca din clasa a nou dar mai mult sub forma de experimente, de observare/intelegere a unor fenomene.
plastica, muzicala si fizica. Ar fi indicat introducerea materiilor de tip optional, mai ales in ceea ce priveste educatiile sociale, religioase, etc.
#Consider ca orele de educatie fizica trebuie sa fie de minim 3/saptamana la toate clasele,
concret-anumite noțiuni necesare la fizică se predau la matematică ulterior sau anumite noțiuni la fizică necesare la biologie se predau după i
#Consider irelevant aspectul 17, insa as marja pe 18, sunt importante e
#Consider mai potrivită VARIANTA 2, cu unele mici modificări. Societatea actuală se împarte în ăuritoride lucruri
#continuarea studierii stiintei (fizica, biologie, chimie) necesare evaluarii nationale la care sunt supusi elevii de gimnazi i
#Continuitate in dobandirea cunostintelor incepand chiar cu clasa V la disciplinele fizica si chimie. Cunostintele asimilate de elevi la obiectul STIINTE-clasa IV pot fi completate chiar din clasa a V V
#corelarea continuturilor diferitelor discipline (au nevoie la fizica sau chimie de notiuni pe care nu le-au dobandit inca conform programei la matematica,
#Corelarea intre chimie, fizica, biologie, matematica, realizarea unor programe care sa puna accent pe aplicare, exersare,
#CORELAREA MATERIEI LA FIZICA SI MATEMATICA LA INCEPUTUL CLASEI A7a SI A 6a A
#Corelarea nevoilor si aspiratiilor elevilor cu realitatile social l
#corelarea nevoilor si aspiratiilor elevilor cu realitatile social l
#Corelarea nr de ore la clasa cu Legea Invatamantului si adaptarea manualelor si programelor la nr de ore la fiecare disciplin n
numarul de ore destinate acestor discipline ar trebui sa creasca, in timp de fizica, chimia, sportul, disciplinele socio-umane, ed. tehnologica, istoria,
sunt incapabili sa se adapteze exigentelor la fizica, chimie, biologie, sub pretextul ca"noi nu am invatat asta".
#Cred ca un copil de 12 ani nu este pregatit cognitiv pentru fizica, cel putin nu pentru fizica predata in scoala romaneasca.
elevii sunt analfabeti functioanle, nu inteleg expresii fundamente, idei-fizica, chestii importante despre electricitate, viteza, forta centrifuga,
la fizica, biologie, chimie etc c
#d d
#d d
#D D
#D D
#Da orei de muzica in gimnaziu. Arta ne face umani i
#DA, pentru ora de muzica a
#1. Nu am gasit in nici una din variantele supuse dezbaterii publice introducerea disciplinei de educatie pentru sanatate-masuri de acordare a primului ajutor in trunchiul comun obligatoriu a Ariei curiculare matematica
Majoritatea elevilor intampina dificultati la fizica si chimie in gimnaziu dar mai ales la liceu si eu cred ca le va fi mai usor sa inceapa o introducere in cl.
#Daca se va preda fizica si chimie de la clasa a 5-a, va trebui asigurat supotul matematic necesar pentru acestea.
Nu se va putea realiza concordanta intre notiunile matematice predate si aplicarea lor in fizica si chimie e
la sport, la fizica si chimie, sa se dea teze si la aceste discipline, sa li se ceara si acestor profesori ore suplimentare e
să realizeze corelații interdisciplinare (geologie, matematică, fizică, chimie, sociologie, informatică, etc.),dar și conexiunile dintre disciplinele care compun știința geografiei (geografia fizică, geografia umană, geografia regională, etc..
#2 ore fizica cls. VI in loc de un n
#de ce scoateti limba latina
#De exemplu la disciplina TIC mai ales in mediul rural nu dispune de resurse materiale necesare desfasurarii unei ore.
De asemenea a introduce fizica si chimia inca din clasele a 5 si a 6-a nu cred ca ar corespunde nivelului de intelegere a unui copil de acesta varst t
in paralel cu reorganizarea si dotarea laboratoarelor de fizica si chimie sau...promovarea unor manuale insotite de DVD-uri, cu ajutorul carora sa se poata viziona absolut toate experimentele fizice si chimice intalnite in lectiiledin manuale.
#Decongestionarea materiei si corelarea cerintelor de la chimie si fizica cu cele de la matematica. Punerea accent mai mult pe partea practica respectiv dotarea laboratoarelor corespunzator cerintelo o
#2 ore fizica cls. VI, TIC, pe TC la toate clasel l
#decongestionarea programei i
#decongestionarea programelor, altfel nu se poate realiz z
#demonstrarea faptului că statul, care încă ține la un învățămân de stat este cu adevărat interesat de școală t
Si o alta propunere ar fi ca la clasele 5 si 6 sa se introduca o ora de chimie si una de fizica c
Corelarea conținuturilor la nivel interdisciplinar (la fizică/chimie să se aplice calcule învățate deja la matematică;
La fizica trebuie sa aplici unele teoreme sau relatii matematice pe care la matematica nu au fost predate.
daramite sa mai aiba si chimie si fizica din clasa a Va, îl omorâm Ă
și fizica la clasa a v-a. Din mediul rural mulți elevi vor să învețe o meserie,
#Dotarea corespunzatoare a laboratoarelor de stiinte-chimie, fizica, biologie si matematica
#dotarea corespunzătoare a laboratoarelor școlar l
#Dotarea corespunzatoare a TUTUROR scolilor (daca tot sustinem sus si tate ca toti copiii sunt egali.
#Dotarea scolilor cu laboratoare de fizică, chimie si informatică dotate corespunzator t
#dotarea scolilor cu marteriale didactic c
#Dotarea scolilor cu materiale didactice corelata cu cointeresarea materiala a profesorilor. Exigenta mai mare privind pregatirea profesorilor in facultati i
Notiunile de fizica si chmie sa fie corelate cu cele de matematica a
#Dotarea scolilor cu materiale didactice moderne, tehnica moderna (table interactive) este o conditie de baza pentru un invatamant modern de tip europea a
clasa de chimie cu biologia si fizica etc. iar elevii sa mearga in fiecare ora in alta parte unde se poate asigura mult mai bine materialul didactic,
ex fiica mea preda fizica si chimia la clasele de"onoare"ei avand incepand din cls a VI-A elevii impartiti in 3 categorii:
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011