C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1528.txt

#Nici o varianta nu este utila, din punctul meu de vedere, atâta timp cât elevii nu au puse bazele si nu si-au format competentele esentiale...nu-mi imaginez un elev care nu stie bine sa scrie si sa citeasca caruia sa i se otriveascauna dintre ducatiilepropuse de dvs. De asemenea, fizica si chimia pot fi cu adevarat utile daca elevii stapanesc matematica si celelalte competente esentiale-ATENTIE, TREBUIE SA VA PESE DE PROBLEMA MAJORA, DESPRE CARE NU VORBESTE NIMENI: ELEVII STIU MULTE LUCRURI, DAR NU POT FACE NIMIC, adica asimileaza informatii mecanic, dar le lipsesc competentele fundamentale: citirea, scrierea (corecta), vorbirea, scrierea. NU DEZRADACINATI ELEVII, LĂSAȚI-I SĂ-SI INVETE LIMBA, MAI INTAI, ABIA APOI INOCULATI-LE VALORILE EUROPENE (DISTRUCTIVE, DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE. De asemenea, verificati programele si manualele scolare-aici sunt problemele!!!Va doresc intelepciune si putina compasiune pentru elevii români!!


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011