#Au aparut chiar si in limba romana atatea carti care desfiinteaza competitiile intre copii si incurajeaza munca in echipa, desfiinteaza pedepsele si recompensele, TEMELE, iar noi"ne facem ca ploua"in continuare...cum e posibil ca la nivel atat de inalt sa nu se tina cont de ultimele studii si sa se ignore in asemenea hal toate informatiile noi? Iar apoi"ne intrebam"ce ar trebui schimbat in planul cadru...Cred ca ar fi bine daca in scolile de stat s-ar copia macar in proportie de 30%din sistemul de inv. alternativ (gen Montesori, Step by Step, Waldorf, HELIKON. Sa se tina cont de abilitatile si inclinatiile individuale si directionarea copiilor in functie de acestea, sa se puna mai accent pe laturile artistice, tehnologice si, mai exact PRACTICE...Sa experimenteze mai mult (iar asta nu doar in orele de fizica si chimie sau biologie, ci sa practice meserii in cadrul orelor de educatie tehnologica). Nu scoateti orele de muzica si educatie plastica din scoala! Eu as introduce si un instrument obligatoriu pentru fiecare elev in parte. I-as duce la muzee in orele de arta plastica sau in orele optionale...Exista atatia oameni pregatiti in domeniul acesta in tara noastra dispusi sa coopereze alaturi de voi la imbunatatirea educatiei in tara noastra...Luati legatura cu ei si haideti sa ne"ajutam reciproc"!https://www. facebook. com/oneamonic https://www. facebook. com/Andrada-Sorca-211625758982770/?fref=ts http://www. inedu. ro/https://www. facebook. com/scoalaaltfel/?fref=ts Doamne, ajuta
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011