#Consider ca toate cele trei variante sunt platforme decente de la care ar trebui sa inceapa discutiile, dar niciuna nu este suficienta pentru a exista ca atare. Elevii ar trebui sa aiba mult mai multe optiuni, sistem care ar functiona perfect in concordanta cu specialisti care sa ofere sugestii parintilor pe baza performantelor sau aptitudinilor copiilor. Sa luam un exemplu simplu. Un copil aflat in clasa a sasea da dovada de aptitudini artistice, dar cu toate acestea profilul scolii la care merge pune discipline ca muzica ori desenul pe ultimul loc. In acest caz, cel mai probabil copilul va avea dificultati la materiile cu profil realist si va pierde ani de studiu folositor pe latura creativa. Viceversa este valabila. Sigur nu consider ca intereseaza pe cineva sa reformeze cu adevarat invatamantul, asa cum, de altfel, nu intereseaza pe majoritatea la nivel global. Dar este un exercitiu de glezne pe care il facem noi, romanii, de vreo 25 de ani. Sigur, asta este firea umana-practica betelor in roate puse chiar de cel care conduce masina (ca sa spunem asa); n-am de ce sa ma simt lezat pentru faptul ca tocmai am pierdut 10 minute pentru niste raspunsuri pe care nu le va citi nimeni i
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011