C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 267.txt

#5. Propuneri#Prelungirea dezbaterii publice, prin implicarea mediului academic, a practicienilor, a psihologilor și sociologilor, în grupuri complexe de lucru;#transferarea orei de limba română de la clasa a V-a la clasa a VIII-a, în vederea pregătirii pentru examene, respectiv, a orei de limba latină la clasa a V-a, sub titulatura de educație latină (în locul educației interculturale de la clasa a VI-a sau ca bază a acesteia); argumentul ar fi că elevii iubesc mitologia greco-latină, receptând-o ca o prelungire a basmului; mai mult, s-a observat că o prefer chiar în locul basmelor, date fiind și tendințele mediatice;#alocarea unei ore de lectură/literatură pentru copii, știut fiind că apetența elevilor pentru lectură se poate forma sau poate dispărea în cursul gimnaziului, ceea ce generează analfabetism funcțional.#transparentizarea efortului de configurare a planurilor-cadru, în sensul fundamentării explicite a reducerii/eliminării/suplimentării de ore, al criteriilor de ordonare a domeniilor cunoașterii, a bibliografiei pe care se sprijină autorii planurilor-cadru.#explicarea corelărilor dintre planul-cadru de la ciclul primar și cel de la gimnaziu;#Publicarea planului-cadru pentru liceu odată cu cel pentru gimnaziu, pentru dezbaterea publică a ambelor e


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011