Cadru (123) | ![]() |
Planul cadru (282) | ![]() |
Planului cadru (97) | ![]() |
Planurile cadru (70) | ![]() |
sau diminuarea la 0 a orelor de Consiliere si orientare pt. clasele a V-a si a VI-a vezi varianta 2. ori aceste propuneri nu reflecta o reala regandire a planului cadru si a diminuarii numarului de ore saptamanale.
#conținutul planului-cadru și al programelor ulterioare acestuia trebuie să aibă legături evidente cu aspectul practic al activităților cotidiene, cu pregătirea tinerilor în contextul actual al evoluției societății
#corelarea planului cadru și pentru învățământul în limbile minorităților național r
#Corelarea planurilor cadru cu programa scolara astfel incat continuturile sa fie corelate interdisciplina a
#oricum nu țineți cont de ele
#-corelarea programei scolare cu nr de ore asociat fiecarei discipline-sa existe programe mai,, aerisite e
#coroborarea planului cadru cu resursa umana, materiala si procedurala, cat si accentuarea laturii practice prin metodologii clare si aplicabil l
Totodata schimbarea planului cadru fara regandirea curricumului impreuna cu manualele scolare nu prea aduce calitatea mult asteptata in invatamant t
precum și a locului în cadrul planului-cadru pentru gimnaziu Ă
#cred ca varianta aleasa atinge toate cerintel l
#Cred ca varianta nactuala este destul de buna a
#Cred ca varianta numarul trei se apropropie cel mai mult de realitatea socio-culturala a Romaniei de azi i
#Cu siguranta ora de limba romana si latina trebuie sa ramana in strucutura planului-cadru u
#Daca tot s-a decis schimbarea planului cadru, mai exact a nr de ore la o materie ar trebui sa se lucreze si la programa.
#Din punctul meu de vedere principala modificare care trebuie adusa planului cadru este cresterea numarului de ore de limbi moderne la toate clasele, fara diminuarea numarului de ore de limba romana.
#Din punctul meu de vedere varianta 3 a planului cadru este cea mai optimizata a
#din punctul meu de vedere variante 3 este cea mai potrivit t
#Din punctul meu de vedere (predau fizică și chimie) am ales varianta 2 cu specificația că la clasa a V-a se poate renunța la ora de chimie c
deoarece alocă cel mai mult număr de ore pentru studiul disciplinelor de învățământ cuprinse în ariile curriculare ale planului-cadru de învățământ,
asa cum sunt prezentate in Varianta 2 a Planului-Cadru. De asemenea recomand introducerea obligatorie a unor lucrari practice, mai ales la disciplinele fizica,
#doresc mentinerea planului-cadru actua a
#Doresc păstrarea actualului plan cadru r
#Doresc pastrarea Educatiei tehnologice in clasele a Va si a VIA deoarece elevii, prin Programa studiata,
acest lucru se prefigureaza numai in varianta a II a a planului cadru. Un punct forte este acela al introducerii T. I. C in trunchiul comun, responsabilizand astfel toti"actorii"implicati i
#Elaborarea planului cadru ar trebui să pornească de la câteva valori pe care să le transmită școala.
#Elaborarea planului-cadru sa fie in concordanta cu programa. De ex: la cl. 5 nu pot fi predate in 4 ore continuturile de la romana
Modificarea planului cadru prin eliminarea unei ore de limba și literatura română ar fi cea mai mare prostie
#Eliminarea unor discipline de studiu care tin de specializare si nu de cultura generala (ed. tehnologica, latina, cultura civica), acordarea unei atentii sporite pentru disciplinele fundamentale (limba romana, limbi straine, matematica
#Este imperios necesar adaptarea planului cadru la cerintele societatii. Disciplinele educatie muzicala, educatie plastica, educatie tehnologica, religie sa nu mai faca parte din planul cadru,
#Eu consider ca cei ce vor lucra la elaborarea variantei finale a planului-cadru ar trebui, in primul rand sa se orienteze inspre necesitatile beneficiarilor fata de societatea aceasta intr-o continua schimbare si sa le ofere exact ceea ce au ei nevoie.
#faptul ca din septembrie 2017 se preconizeaza implementarea planului-cadru mi se pare cam prea indepartat.
Dar, uitându-mă la concepția generală a planului-cadru, se vede de la o poștă că suntem în primul rând balcanici,
cele 3 variante ale planului-cadru de invatamant prezinta o mare deficienta: ca tara membra a U. E. ar trebui sa intelegem ca fundamentul culturii europene il constituie civilizatia greco-romana,
#Forma finala a planului cadru sa aiba in vedere formarea celor 8 competente-cheie si anume:
#Gandirea planului-cadru in conformitate cu competentele cheie (cele 7 comun acceptate. Se poate avea in vedere modelul scolii poloneze e
#Varianta initiala a planului-cadru din acest an scolar este cea mai buna varianta, nu inteleg de
#În alcătuirea planului-cadru trebuie să se țină seama că elevul român va fi și cetățean european
#In elaborarea finala a planului cadru consider ca ar trebui sa se tina seama de orele de consiliere si orientare si sa se puna mai mult accent pe disciplinele de la examenul de evaluare nationala a
#In elaborarea planului-cadru pentru invatamantul gimnazial, trebuie avut in vedere impactul atat asupra elevilor, cat si asupra cadrelor didactice e
#In elaborarea variantei finale a planului cadru de invatamant trebuie sa tineti seama de resursa umana-elev-profesor,
#In opinia mea modificarea planului-cadru de invatamant este inutila daca nu este insotita si de o o reforma a programei.
Mai multă atenție în formularea planului cadru. Nu văduviți un popor în detrimentul unei schimbări de dragul de a o face sau după cum
#in varianta 2 a planului cadru ales de mine, ca cel mai bun, lipseste in trunchiul comun Consiliere si orientare la clasele V, VI, VI I
#În vederea construirii planului-cadru ar trebui acordată o mare atenție disciplinelor din aria curriculară Om Și Societate, iar în cazul unor discipline ca ed. fizică, ed. plastică și ed. muzicală evaluarea să nu se mai realizeze prin note, calificative,
#Intocmirea planului-cadru trebuie sa se bazeze pe cunoasterea concreta a realitatii procesului instructiv-educativ din scoli si sa tina seama de particularitatile de varsta ale elevilor in diferite etape de scolarizare e
#la clasele gimnaziale disciplinele de socio-umane care se introduc conform planului cadru ar trebui predate de profesorii de istorie si nu alte discipline,
intocmirea planului cadru, a programelor scolare, a manualelor scolare. Eficientizati activitatea scolara, nu o sufocati cu tot felul de activitati birocratice.
Publicarea planului-cadru pentru liceu odată cu cel pentru gimnaziu, pentru dezbaterea publică a ambelor e
#Mai multe orede ed. Fizica. Reducerea gradului de dificultate la mate fizica chimie. Ore de practica concret real in laboratoare la unități specializate (ferme, solarii, laboratoare etc.
#Marirea nr de ore la disciplinele din aria curriculara tehnologii concomitent cu introducerea TIC in planul cadru ar constitui o modernizare eficienta a planului cadru din invatamantul gimnazial.
#Modificarea planului cadru sa fie concomitenta cu modificarea programelor scolare astfel incat nr de ore alocat in planul cadru sa fie suficient pentru parcurgerea programei scolare in intregime,
#Nevoile elevilor, in perspectiva dezvoltarii personalitatii lor, trebuie sa fie la baza elaborarii variantei finale a planului cadru,
ca urmare a creșterilor salariale acordate, mascată sub această schimbare a planului cadru la gimnaziu. Cred că este necesară o diminuare a numărului de ore dar nu prin eliminarea orei de limba română.
#Nu sunt de acord cu schimbarea planului cadru actual
#Acest plan-cadru, indiferent cat de bine va arata la final, nu este decat un deziderat, o himera,
Cei care se ocupa de elaborarea planului-cadru de invatamant trebuie sa fie profesionisti in adevaratul inteles al cuvantului, sa-si faca treaba ca la carte.
care se scot ore de la anumite discipline și se dau altora ca fiind necesare datorita schimbarilor tehnologice și informaționale sa nu schimbe cu nimic aspectul general al planului cadru intrucat se mentine monodisciplinaritatea pentru toți elevii (peste 90%din discipline sunt obligatorii)
#o corelare bună a planului-cadru din liceu, cu cea din gimnazi z
#o cultura generala mai mare la elevi, care nu pot sa participe la discutii, nu cunosc procese, fenomene din natura sau nu inteleg sensul unor termeni mai putin uzitati i
dar cele mai sus mentionate nu au legatura cu varianta finala a planului-cadru de invatamant.
#Adaptarea planului-cadru la realitatea societății românești. Prea multe ore de matematică, prea puține de istorie, biologie, muzică
al conținuturilor și al experiențelor de învățare relevează contribuția adusă planului-cadru de învățământ tinându-se cont în primul rând de nevoile elevului n
al conținuturilor și al experiențelor de învățare relevează contribuția adusă planului-cadru de învățământ tinându-se cont în primul rând de nevoile elevului n
Cred ca schimbarea planului-cadru este ceva de genul:"praf in ochii prostilor"sau"chelului chitie de margaritar ii trebuie".
#Pastrarea planului cadru actual. O tara in care noile modificări elimina ore de limba romana, de latina, de sport,
#pentru propunerea finala a planului-cadru de invatamant doresc cresterea numarului de ore pentru aria curriculara om si societete (geografie e
#Pentru varianta finala a planului cadru propun extinderea disciplinei TIC din aria curriculara tehnologii pentru clasa a VII si a VIII cu o ora pe saptamana a
care consider ca ar trebui sa dispara din continutul planului cadru u
#Planul-Cadru final sa contina ore de dirigentie la toate clasele
#Planul Cadru în vigoare nu trebuie neapărat modificat. Este important să ne gândim mai mult la elaborarea programelor școlare.
#planului-cadru să prezinte continuitate și la lice i
#Planurile Cadru ar trebui elaborate intr-o varianta flexibila pentru profesori cat si pentru elev v
#probabil ar trebui regandite programele scolare la toate materiile odata cu modificarea planului cadru si adaptate nevoilor actuale ale oamenilor r
Varianta 3 a planului cadru are avantajul reconsiderării numărului de ore la istorie, geografie, discipline socio-umane și asigurarea unui număr suficient de ore pentru disciplinele din aria curriculară"arte",pentru disciplina
#Programele scolare neaerisite vor face inutila schimbarea planului-cadru. Ar trebui inceput cu elininarea continuturilor nerelevante e
care sa fie dezbatute problemele planului-cadru. Asta ar asigura transparenta, angajare, sugestii, argumente, contraargumente etc.
și observațiile făcute anterior să fie utilizate în elaborarea variantei finale a planului-cadru de curriculum gimnazial.
#Alegerea Variantei 2 a Planului Cadru apreciez că ține cel mai bine seama de dezvoltarea societății în următorii 15-20 de an 0
Nu există o filosofie a planului-cadru a
#Regasirea a cinci ore de limba romana, cate doua ore de limbi moderne in trunchiul comun la fiecare clasa de gimnaziu,
#Relevanta este corelarea planului cadru varianta 3 cu resursele materiale (manuale)- reactualizarea manualelor la momentul actual, corectarea lor unde este cazul si introducerea unor activitati practice,
elaborarea planului cadru trebuie sa fie urmata de o revizuire a programelor scolare si de editare e
#Stuctura planului-cadru din varianta 2, este cea mai adecvată profilului de formare al absolventului de gimnaziu.
Care se dorește a fi idealul educațional prin aplicarea var. 1 și 2 a planului-cadru?
care o predau este de 18 ore, conform planului-cadru în vigoare. Ce se va întâmpla în momentul în
#Sustin varianta nr. 3 a Planului Cadru pentru ca este singura care ii avantajeaza pe elevi. Nu cred ca este corect ca elevii sa fie vitregiti si sa studieze Geografia ca o materie optionala.
#Sustinerea educatiei globale a elevilor pentru integrarea in societate si in mediul socio-economic prin introducerea variantei 3 a planului-cadru u
. dar sper ca nu aceasta sa fie varianta finala a planului-cadru de invatamant. Este IMPERIOS NECESAR sa facem ceva acum, cu adevarat.
#Aprobarea VARIANTEI 2 a Planului-Cadru începând cu anul școlar 2016-201
#Totul depinde nu doar de plaja orară ci mai ales de conținuturi și adaptarea lor la nivelul elevului.
cât și instruitul, prin aplicarea severă a modificării a planului-cadru și nu printr-o pregătire graduală (pe clase, arii curriculare, discipline, școli pilot etc.)
#Ar fi de dorit ca aceste modificari ale planului-cadru sa fie urmate de modificari substantiale in progamele scolare in sensul decongestionarii materiei, nu al supraaglomerarii i
#Variantă 2 a planului cadru este echilibrată din mai multe puncte de vedere: nr. ore aferent disciplinelor de studiu, repartizarea acestora pe arii curriculare, integrarea Tic, a educației tehnologice la toate clasele de gimnaziu pentru orientarea completă și corecta a absolventului de gimnaziu etc i
#Varianta 2 a planului cadru mi se pare ca ofera mai multe sanse si celor care doresc sa urmeze un profil profesional/tehnologic c
#Varianta 2 a planului-cadru de invatamant mi se pare cea mai bine structurata, dar ar trebui sa fie si la clasele V-VII o ora de consiliere pe saptamana a
#Varianta 2 este cea mai buna alegere din cele 3 propuneri al planului-cadru in invatamantul gimnazial l
#Varianta 2 este o continuare fericita a planului cadru pentru invatamantul prima a
#Varianta 2 este o varianta buna sau puteti lasa la fel planul cadru ca pana acum. O disciplina care aplica cele invatate in PRACTICA e necesara si utila elevilor r
#Varianta 3 a planului cadru de invatamant o consider cea mai optima in procesul educational, deoarece poate contribui la cresterea calitatii si eficientei din invatamantul romanes s
#Varianta 3 a planului cadru opune tendintelor agresive de globalizare o educatie care sa consolideze, in formarea copiilor,
#Varianta a doua a planului-cadru este varianta care ar contribui benefic la formarea profilului unui adolescent capabil
#Varianta finala a planului cadru ar trebui sa aduca un echilibru, nu sa bulverseze. Elevii stau multe ore in scoala,
#varianta finala a planului cadru ar trebui sa tina seama de dezvoltatea aspectului stiintifi i
#Varianta finală a planului cadru cred că va orienta elevii către știință și tehnologie mai mult.
Pregătirea elevilor în școală ar trebui să țină cont și de cerința pieței muncii: electronică, automatică, medicină, biotehnică, mecatronică..
#Variantele final ale planului-cadru ar trebui sa fie elaborate in functie de nevoile fiziologice ale copilului.
#Variantele propuse asigura continuitatea planului cadru de la invatamantul primar insa nu vad oportuna scoaterea orelor de romana si a celor de consiliere si orientar r
Inaintea validarii planului-cadru, ar trebui realizata o evaluare mai aprofundata a necesitatilor si a nevoilor reale pe
#Ar trebui sa se tina seama de resursele umene si piata muncii pentru elaborarea varianeti finale a planului-cadru u
la elaborarea variantei finale a planului-cadru de invatamant este important sa se tina cont de pastrarea,
Oricum, schimbarea planului cadru este un inceput bun. Sa vedem ce urmeaza a
#Ca e vorba de continentul european sau american, (ca tot apreciem noi, romanii, civilizatia occidentala) istoria are un rol foarte important in dezvoltarea personalitatii, avand un loc important,
#Cand vorbeste ISE si MENCS de schimbarea planului cadru sa vina si cu propuneri de programa scolar r
#Cele 3 variante prezentate sunt suficiente pentru alegerea planului cadru final l
#Cele 3 variante sunt foarte bune, dar varianta 2 face mai bine trecerea de la învățământul primar la gimnazial n
REVIZUIREA PLANULUI CADRU LA CICLUL PRIMAR CU MENTIUNEA DE A SE REINTRODUCE CALIGRAFIA. ELEVII AJUNG IN CICLUL GIMNAZIAL SI NU STIU SA SCRIE
#Consider că în elaborarea variantei finale a planului-cadru de învățământ să participe. persoane-profesori care studiază efectiv toate disciplinele de învățământ la clasă,
#Consider ca e necesara refacerea programelor si apoi adoptarea planului cadru u
#consider ca ed tehnologica este o disciplina de cultura generala, iar elevii invata lucuri utile e
#Consider ca Era de asteptat o restructured a planului cadru in vederea aerisirii cantitatii de informatie aflata in programele actuale.
#Varianta finală a planului-cadru de învățământ trebuie să fie în concordanță cu programa c
#consider ca in variantele 1 si 3 nu se acorda suficient timp pentru dezvoltarea unor competente TIC solide, competente
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011