#Nu înțeleg de ce două dintre variantele propuse dezavantajează educația plastică și muzicală, în timp ce religia rămâne neatinsă. Făcând o simplă paralelă între religie și-de exemplu-educație plastică, se pot trage ușor concluzii care să evidențieze discrepanțele create de o astfel de abordare. Astfel, ed. plastică nu urmărește-cel puțin la gimnaziu-doar identificarea și îndrumarea anumitor elevi către vocațional, ci oferă fiecărui elev educație pentru estetic, atinge aspecte ce țin de latura frumoasă, sensibilă a elevilor, fapt absolut necesar în formarea și dezvoltarea unei personalități adecvate, echilibrate a elevilor, și consider că fiecare elev are acest drept. Spre deosebire religia, aduce particularități individuale. În special în mediul rural, ce se întâmplă cu elevii de altă religie decât cea creștin-ortodoxă, atâta timp cât, în majoritatea unităților de învățământ, religia este predată de preoți ortodocși
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011