C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 368.txt

#Agentia Europeana pentru Educatie, Cultura si Audioviyual a realizat si alte documente ce ar fi trebuit sa fie argumente pentru aceasta dezbatere publica. Documentul de care amintiti dvs. desi este util, creeaza premiza profund gresita ca citirea, scrierea si literatura (in speta Limba si Literatura Romana), matematica, stiintele si limba straina sunt singurele directii relevante pentru copiii din invatamantul gimnazial (si primar). Pacat. Ati fi putut aminti spre exemplu si alte studii comparative la nivelul tarilor UE realizate de EACEA (Agentia pentru Educatie, Cultura si Audiovizual)- Eurydice, in care se arata, pe baza informatiilor transmise pe institutiile nationale, care este decalajul din fostele tari comuniste (deci si Romania) si celelalte tari membre UE, in privinta existentei disciplinelor artistice si ponderea lor in programul scolar curent, pentru invatamantul primar, respectiv gimnazial. Romania este mult in urma la acest capitol, iar Dumneavoastra, prin variantele propuse pentru noile planuri cadru, nu faceti altceva decat sa accentuati acest decalaj. Cum sa elimini 1 ora de Educatie plastica (singura existenta in prezent? Un politician ar putea, dar un specialist in educatie ar adauga una. Nu cred ca trebuie sa amintesc, o stie toata lumea, perioada de varsta in care au loc acumulari afective este intre varsta de 2 ani si 14-15 ani. Acumularile cognitive au loc pe tot parcursul vietii i


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011