#Totul depinde nu doar de plaja orară ci mai ales de conținuturi și adaptarea lor la nivelul elevului. Doar să tăiem nu schimbă nimic. Orientarea Școlară este minimalistă într-o economie mereu de tranziție. Ca dovadă lăsați neatinsă religia și scuturați restul materiilor. de s-ar preda o istorie a religiilor aș înțelege. Unde sunt cursurile vizionare, de perspectivă, care să dea posibilitatea elevilor să și manifeste aptitudinile și să aleagă.?Unde sunt profesorii care să adapteze conținuturile cu o programă flexibilă. Până când ne vom baza pe memorare și materii considerate sfinte (matematica, fizica. Suntem un popor pragmatic. Susțineți dezvoltarea acestor aptitudini. Restul să se facă la excelență. Copii devin autiști pentru că nu mai reușesc să țină pasul cu puzderia de noțiuni teoretice fără aplicabilitate practică. Ne pierdem timpul. Faceți programe durabile cu bani pentru aplicații practice în laboratoare, ateliere școală, cabinete dotate cu materiale simulatoare și stimulative. Altfel vorbim iar cf. unor proiecte POSDRU etc fad u
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011