Cultură civică (42) | ![]() |
Educație civică (3) | ![]() |
Geografie (308) | ![]() |
Istorie (379) | ![]() |
Religie (139) | ![]() |
pentru ca sunt doua ore de geografie si doua ore de istorie, discipline care nu ar trebui sa dispara din aria curriculara si
repet, ar fi cea cu câte 2 ore de istorie pe săptămână, la clasele a 5-a,
care predarea disciplinelor socio-umane să fie alocată profesorilor de istorie din unitățile de învățământ preuniversitar,
poate 4 ore/săptămână disciplinei Istorie+Socio-umane ar permite atingerea scopurilor educaționale formulate de LEN 1/2011,
ci își însușesc noțiuni de cultură și civilizație romană în special, noțiuni pe care, într-o oră pe săptămână, un profesor de istorie,
fizica, chimie, biologie, istorie, geografie propun cate o ora/saptamana cu posibilitatea elevului de a alege, in clasele VII-VIII, dintre aceste discipline ori din ariile curriculare arte sau tehnologii,
#consilierea nu trebuie sa lipseasca tic sa se faca pe perioada celor 4 ani fizica, chimie, biologie, istorie, geografie 1 ora saptamanal pentru fiecare an de studi i
Biologie, geografie si istorie ar ajunge o ora, sport oricum are numai o ora pe saptamana,
#cred că 2 ore de istorie pe săptămâna nu sunt prea multe, ora de educație plastică la clasa aviii-a ar putea fi transformată în desen tehnic-cunoștințele de desen tehnic sunt utile oricui în viața de zi cu zi.
limba română, matematica, geografie si istorie. Acestea sunt esentiale pentru viitoarea devenire profesionala a oricarui actual elev.
istorie, geografie educatie sociala predate intr-o singura materie; matematica-fizica, et t
#Nu sunt de acord cu eliminarea orelor de Educatie Tehnologica. Nu cred ca este normal sa fie eliminate orele de Consiliere e
istorie pe care variantele 1 si 2 le scot din planul de invatamant nu fac decat sa ii tranforme pe elevi in niste oameni maturi
#Cred ca pentru clasa a VIII-a s-ar putea mai putine ore de istorie, geografie si fizica (o ora pe saptamana.
In clasa a VIII-a se sustine teza la geografie sau istorie, deci o alta teza si un examen greu.
sau revizuirea programei scolare la biologie pentru clasa a V-a. La clasa a V-a, disciplina istorie 2 ore t
#Cresterea numarului de ore de istorie si geografie pentru a asigura cunostinte generale solide pentru elevi i
#cresterea numarului de ore de istorie si istoria romanilor r
#Creșterea numărului de ore de limba romana, nu chimie, fizica sau educație fizica. Păstrarea limbii latine.
#Cresterea numarului de ore la istorie este necesara, in conditiile in care se doreste pastrarea identitatii nationale, intr-o epoca in
#Crestrerea numarului de ore la istorie avand in vedere ca este mterie obligatorie la bacalaureat.
Trebuie sa se revina la doua ore pe sapt la toate clasele de gimnla istorie si geografie si testare la alegere din cele doua la sfarsitul clasei a 8-a a
#Consider că și obiectului Istorie îi trebuie alocate cel puțin câte 2 (două) ore pe săptămâna și claselor V,
și locul nostru în lume deoarece știu cu ce mă confrunt având 1 oră de istorie și geografie pe săptămâna,
#Desi predau Istorie consider ca este foarte importanta formarea multilaterala a elevului si trebuie pus accent pe toate disciplinele si in special pe Tic, Arte, Sport.
care are o istorie veche si cu traditie in diferite domenii! Nu lumea virtuala, mecanica si mecanizata ne poate tine sanatosi fizic si mental!
2. 2 ore de istorie A ROMÂNILOR-nu lasati istoria Românilor in clasa a VIII (valabil si la liceu, cls. a XII-a),
sa reduceti numarul de ore saptamanal (6-7 ore/saptamana) de la discipline precum Matematica sau Romana, ramase asa inca de pe vremea de dinainte de 1989, si sa redistribuiti aceste ore catre istorie
Cel mai practic ar fi sa fie integrata disciplinei Istorie, dar ca"subdisciplina"autonoma. Multi dintre profesorii de educatie civica nu au ce cauta la catedra:
nu ma refer la profesorii de geografie, istorie, limba română, ci la cei de religie si mai ales, din ce in ce mai des, la psihologii institutiilor de invatamant care predau si Educatie civica,
Va pot spune ca fara cele doua ore de Istorie din gimnaziu, generatia mea (anii 1980) ar fi fost mult mai sensibila la naționalism, antisemitism, xenofobie.
Sunt ferm convins ca avem nevoie de cel putin doua ore de Istorie in gimnaziu si in liceu.
#Disciplina Educație pentru viață să poată fi predată spre exemplu de profesori de geografie și de istorie
#disciplina istorie ar trebui sa aiba alocate cel putin 2 ore pe saptamana la fiecare nive e
#Disciplina Istorie nu ar trebui să se limiteze doar la o oră pe săptămână. Copiii învață despre identitatea lor națională.
să nu repete greșelile din istorie. Pierderea unei ore de limba română aduce de asemenea un minus în toate cele trei variante o
mai puține ore de istorie și de geografie îi vor face pe elevi sa nu cunoască tara în care trăiesc e
#Disciplinele istorie si geografie mai au nevoie de o ora saptamanal l
#disciplinele istorie și geografie să aibă cel puțin două ore la clasa a a
#Disciplinele la care se face Evaluarea Nationala sa aibe mai multe ore in trunchiul comu u
#Disciplinele noi și anume Educație pentru drepturile copilului (clasa a V-a), Educație interculturală (clasa a VI-a),
respectiv Geografiei (2/2) și reconfigurarea conținuturilor curriculum-ului pentru Istorie/Geografie, în așa fel încât diferitele teme studiate la aceste discipline să atingă finalitățile noilor educații a
#Disciplinele socio-umane propuse s-ar putea regăsi în cadrul altor materii ca niște capitole adiacente, tangențiale cu anumite capitole din cultura civică, istorie etc.
#Disciplinele socio-umane sa poata fi predate si de profesori de istorie, eventual parcurgerea unor forme de abilitare curriculara pentru acestia, avand prioritatea in fata absolventilor de drept,
elemente care tin de caracterul latin al limbii romane ar putea fi abordate si in secvente ale limbii si literaturii romane si istorie;
Disciplina Istorie care contribuie extraoordinar la dezvoltarea culturii generale a elevilor precum si spiritului civic este redusa doar la o ora pe saptamana a
#disciplinelor istorie si geografie alocate cate doua ore la clasele V, VI, VII, la clasa VIII sunt deja doua ore,
Mentionez ca sunt profesor de istorie si geografiei, deci nu ma nici un interes pentru suplinirea numarului de ore la disciplinele mentionate,
#doresc sa fie introduse cate doua ore de istorie la toate clasele de gimnazi i
#doua ore de istorie la fiecare clasa. Istoria obligatorie la bac pentru toate clasele terminal l
#doua ore de istorie si geografie la clasa a-V-a in toate variantel l
care de multe ori sunt predate de profesori cu dubla specializare (istorie+geografie; fizica+chimie) 4. Religia, ed. fizica si artele sa NU mai implice evaluare cu NOTE si MEDIE in catalog.
iar cei care vor opta pt cea umana vor dori istorie, romana, etc. Cred ca ar trebui sa aiba posibilitatea de a alege,
sambata la biserica. e locul cel mai indicat. 2 ore de geografie si 2 ore de istorie la fiecare nivel de studiu. sunt totusi importante e
ca sa fie macar 2 ore/saptamana la disciplinele istorie si geografie, din clasa a 5-a pana intr-a 5-a a
fizica, geografie, istorie et t
#ed tehnologica pregateste elevii pt viata, iar tic e important in contextul actua a
#ed. tehnologica cum era odata (cosultati arhiva) sau in cel mai rau caz varianta
#Ed. tehnologica este o disciplina foarte buna pentru copii i
#Educatia artistica si educatia fizica ajuta la formarea unui caracter armonios, nu ii privati de aceste aspecte e
Nu se justifică mărirea nr de ore la geografie și istorie. În prezent, ore decetățenie democraticăsunt incluse în disciplina ultură civică iar ore de ducație economicăsunt incluse în disciplina ducație tehnologică Prin urmare, nu se justifică mărirea nr de ore
Nu se justifică mărirea nr de ore la geografie și istorie. În prezent, ore decetățenie democraticăsunt incluse în disciplina ultură civică iar ore de ducație economicăsunt incluse în disciplina ducație tehnologică Prin urmare, nu se justifică mărirea nr de ore
Nu se justifică mărirea nr de ore la geografie și istorie. În prezent, ore decetățenie democraticăsunt incluse în disciplina ultură civică iar ore de ducație economicăsunt incluse în disciplina ducație tehnologică Prin urmare, nu se justifică mărirea nr de ore
orele rămase atribuind-ule la disciplinele istorie, geografie sau educație fizică
#1. istoria-2 ore/saptamana pt fiecare ciclu gimnazial 2. Examen de capacitate la istorie sau geografie-reprezinta baza informativa si formativa a culturii general l
#Educatia religioasa ca doctrina, asa cum se preda acum ar trebui studiata in biserica. S-ar reduce numarul de ore.
Interdisciplinaritate si modularitate, se intrepatrunde cu toate disciplinele de la istorie, matematica pana la geografie si literatura.
#1. Lasati acelasi numar de ore de limba romana. 2. Doua ore saptamanal de istorie. 3. Eliminarea, de la toate clasele, a educatiei tehnologice. 4. Mentinerea latinei
8 istorie o ora pentru 5, 6, 7 si 2 ore clasa a VIII-a geografie 2 ore pentru clasa a V-a si o ora pentru 6, 7, 8
educatia civica a elevului se poate realiza si in cadrul orelor de Lb. romana, Istorie, Dirigentie, Religie, Biologie (Ed. ecologica) si Consiliere psihopedagogica.
istorie-arheologie, stiinte naturale, drept, medicina) 3 Nu este necesar un numar atat de mare de ore de educatie tehnologica, Tic si altele de acest gen 4
ci cele europene/bruxelleze, fara cultura, fara constiinta apartenentei la un popor cu o istorie, o limba si o civilizatie deloc inferioara altora.
#Elevii la clasele V-VIII să studieze câte 2 ore de istorie săptămânal, limba latină să se studieze în clasa a VIII-a, studierea Științelor, etc £
sa aibe atatea ore de istorie si geografie incat sa stie lucruri frumoase si de baza despre poporul roman si TREBUIE sa faca ore artistice (din aria ARTE) ca tot
la disciplinele de cultura generala (geografie/istorie e
#1. Nu sunt prof. de latina, dar am observat ca a disparut din toate cele 3 variante studiul limbii latine!
cultura generala observ ca este neglijate prin disciplinele geografie, istorie, mai degraba copilul treb sa stie despre nori, vant, ploaie decat radicali, modulinsi alte cacaturu pe care le fc in zecele de ore
3. Să se introducă în planul-cadru, pentru toate clasele câte trei ore de istorie pe săptămână și câte două ore de geografie;
deci nr de ore de la istorie si geografie trebuie sa fie de cel putin 2 ore pe fiecare nivel de studi i
Istorie și Geografie-să li se scadă câte o oră! De eliminarea limbii latine, nici nu mai discut
De exemplu, este prea mare diferenta intre continutul unui manual de stiinte de la clasa a IV-a si cel de biologie/istorie la clasa a VA.
#Este nevoie de 2 ore de istorie la fiecare clasa pentru a ne alinia la standardele europene,
stiut fiind ca in majoritatea statelor din Uniunea Europena se studiaza cate 2 ore de istorie pe saptamana.
istorie si limba latina pentru a oferi copiilor informatii care sa ii ajute cu adevarat in viata,
#Eu vreau sa merg la liceu profil uman si deci sunt dezavantajat ca la gimnaziu orele de istorie si geografie sunt prea putine.
fizica, geografie, chimie, biologie. 5. 2 ore de istorie si geografie pentru fiecare clasa; pentru a fi un cetetean complet,
care sa vina in mapa cu manualul, fara instrumente, aparate, pt matematica, fizica, chimie, fara harti la istorie si geografie, fara aparate in salile
Cate o ora de istorie, geografie și biologie. Cate 2 ore de limbi străine și restul matematică și lb. romana.
#Fizica, Chimie, Biologie=sa se studieze fiecare 4 ani cate 1 ora/saptamana Istorie, Geografie=primii 3 ani cate 1 ora/saptamana
#Foarte buna initiativa extinderii disciplinelor socio-umane la V si VI si cresterea numarului de ore de istorie la clasa a V a a
să rămână un obiectiv al sistemului de învățământ (limba română, istorie, geografie, religie) pentru a putea valorifica specificul național în integrarea (nu dispariția) în marea familie europeană.
Este foarte important sa stie istorie, geografie, sa isi exprime un punct de vedere coerent si consistent.
Despre cultura romana, mai studiam pe la istorie+cultura civica. Dar culturile celor 2 limbi straine pe care le avem in orar, de
#In calitate de profesor de istorie-geografie consider ca un numar mai mare de ore de istorie-geografie la gimnaziu ar fii util atat eleviilor cat si cadrelor didactice
oricum cine priveste in viitor ar trebui sa inteleaga ca acesta este varianta corecta 2. Istorie si Geografie cu cate o ora saptamanal nu e de accepta a
să fie acordate tot două ore de Istorie/săpt.,cum există la clasele V și VIII, în sensul unei mai bune parcurgeri a materiei de către elevi Ä
etc), ar fi necesare cate doua ore de istorie la gimnazi i
#În contextul socio-cultural actual, planul-cadru ideal cred ca trebuie sa formeze competente si abilități in vederea formării profesionale,
mai ales de istorie si de geografie-unde sunt alocate cele mai putine ore. Solicitati in teritoriu la inspectorate formarea nominala a catedrelor profesorilor-sa vedeti ce dezastru este.
Propun pentru geografie V-2, Vi-2, VII-1, VIII-2 iar pentru istorie V-2, VI-1, VII-2
2 mai multa istorie si mai putina biologie tocmai in clasa a 8-a ...nici asta nu e ok!
Nu stiu daca profesorii de istorie sunt cea mai buna varianta (acest lucru se intampla actual cu disciplina cultura civica.
dar nu pot face acest lucru deoarece profesorii de istorie acapareaza toate orele pt bani si ore in plus.
#In locul celor 4 noi materii de educatie civica ar fi de preferat introducerea a doua ore de istorie la gimnaziu.
Consider ca aceste materii s/ar putea preda in cadrul orelor de istorie. Sunt pentru introducerea a doua ore de geografie la clasa a V-a,
Noile continuturi ar putea fi integrate in materiile deja existente, de ex. cultura civica, istorie etc.
să crească nr orelor de istorie/geografie la 2 cel puțin la clasa a s
#in planul cadru ar trebui 3, 4 ore de educatie fizica, iar in functie de sezon orele de educatie fizica sa se faca in aer liber exmplu iarna pe partie, sanie etc iar vara bazin, drumetii et t
In plus orele de istorie, geografie si educatie fizica ar trebui suplimentate
#In primul rand cred ca nu sunteti patrioti, cum este posibil sa scoateti limba romana cand elevii
#in varianta 3 mai multe ore de geografie si istorie, mai putine ore de arte si T. I. C. si ed.
#In varianta 3 nr de ore de istorie respectiv geografie TC daca s ar putea reduce la 1-1 Planul Cadru pentru minoritati la clasa a 8 a s ar incadra la maxim 31 ore.
#Încercarea mentinerii numarului actual de ore pentru disciplinele geografie si istorie, intrucat diminuarea acestora ar duce, din punctul meu de vedere,
Ar fi mult mai bine daca s-ar transforma intr-un optional de istorie a religiilor,
sau daca ar trece sub aceasta forma (istoria religiilor) in programa unui alt obiect (istorie sau cultura civica).
iar informatiile care o leaga de limba romana pot fi introduse in cateva lectii de istorie.
#Integrarea stiintelor socio-umane si a disciplinei istorie intr-un concept curricular care sa imbine valentele formative ale celor doua domenii de cunoastere si invatare ar raspunde mai eficient
pentru ca vor aparea discutii privind legalitatea predarii acestor discipline de catre profesorii de istorie, economie, chiar geografie,
indiferent de profil și filieră, a 2-3 ore de istorie r
#INTRODUCEREA ED. TEHNO. IN T. C. LA TOATE CLASELE ASA CUM ESTE PESTE TO O
#Introducerea a minimum două ore de istorie pe săptămână în planul-cadru al învățământului la gimnaziu, o cerință care nu este respectată în nici una din cele trei variante propuse de Ministerul Educației pentru clasele V-VII t
Istorie la clasele V-VII I
#Introducerea disciplinei Inforamtic c
#introducerea disciplinei informatica de la prima a
#Introducerea disciplinei informatica la gimnaziu
#Introducerea disciplinei Protectia Mediului in loc de Ed. tehnologic c
#introducerea disciplinei stiint t
#Introducerea disciplinei TIC în trunchiul comun la clasele V-VIII și studierea disciplinei TIC pe grupe de elevi este imperios necesară în condițiile actuale de dezvoltare accelerată a societății informaționale, cu atât mai mult cu
De asemenea, identitatea nationala integrata in cea europeana trebuiesc reflectate in ore de istorie si geografie, aceasta insemnand 2 ore/saptamana de istorie si geografie,
mediu, istorie, geografie, etnografie
#Introducerea limbii străine 2 din clasa I sau a II-a. Reducerea conținuturilor la limba română în condițiile în
Interdisciplinaritatea poate fi si la Istorie cu Geografie e
#Introducerea orelor de consiliere si orientare si la celelalte clase in varianta
#2 ore de istorie la clasele a V-a ar fi ideale si indispensabile avand in vedere greutatea cu care elevii se acomodeaza cu termenii istorici din istoria antica;
Timpul e prea scurt pentru a parcurge programa prea incarcata; istoria ii invata si le cultiva sentimente patriotice si fara istorie ne pierdem toti identitatea ca popor, daca nu invatam de mici
cine suntem si cum am ajuns aici; si daca tot mi-am dat cu parerea,
#2 ore de istorie la fiecare clasa aferenta ciclului gimnazial l
#Introducerea studiului algoritmilor la clasele mici si incadrarea acestei discipline la aria Stiint t
#Introducerea TC sau cds a disciplinei Protectia mediulu u
#Introducerea TIC este bine venită. Ar trebui sa se faca pentru toti anii de gimnaziu.
#2 ore de istorie la toate clasele de gimnaziu ar contribuie la dezvoltarea competentelor si valorilor morale, afective, democratice, nationale,
dar necesitatea disciplinelor de istorie si geografie la 2ore pe saptamana este impoetanta pentru cultura generala a elevilor mai ales pentru faprul ca sunt discipline de bacauleat t
#2 ore de istorie la toate clasele, avand in vedere continuturile programei scolar r
#Introducerea unei ore de lectura sau a unei alte discipline care sa vizeze lecturarea si intelegerea unui text, fapt vital pentru promovarea oricarui examen si nu numai i
#Introducerea unor ore de home economics, de genul cooking, disciplina religie ar trebui regandita in totalitate prin reconfigurarea ei ca studii moral-religioase, prin includerea elementelor de istorie a religiilor si
#2 ore de Istorie obligatorii pe saptamana la clasele gimnaziale si infiintarea disciplinei Stiinte care sa cuprinda Fizica, Chimie, Biologie dupa modelul UE E
#2 ore de istorie pe saptamana la toate clasele gimnazial l
#Invatamantul romanesc nu trebuie sa puna accent doar pe orele teoretice, ce aglomereaza elevul, facand ca doar cei ce aloca mult timp pregatirii sa poata ajunge la rezultate exceptionale.
#2 ore din planul-cadru la geografie și istorie pentru toate clasele de gimnazi z
#Învățarea să fie centrată pe elev, pe necesitatea însușirii de competențe premergătoare profesării p
#invatarea TIC la toate clasel l
#Invatati copii sa stie sa faca ceva pt dezvoltarea lor, nu-i imbuibati cu materii!
De aceea, sunt necesare mai multe ore de istorie s
#Istoria sa fie în trunchiul comun intre 2-3 ore pe săptămână la toate clasele gimnaziale a
#Istorie 2 ore, geografie 2 ore/săptămână, reducerea la 3ore/spt matematica, eliminarea religiei g
#Istorie religiilor-in egala masura in loc de religia ortodoxa cu precader r
#Istorie si geografie cate 2 ore, limba romana a V-a-5 ore, religie optional,
educatie tehnologica cate 1 or r
#istorie V-VIII CATE 2 ORE DISCIPLINE SOCIO-UMANE V-VIII CATE 1 OR R
#IT la nivelul vârstelor-softuri utile în funcție de materie, link-uri utile, site-uri util u
#Iubesc educația tehnologica muzica si desenul
j
#JOS MAFIA care CORUPE
#2 ore fizica clsa VI TIC TC nu cds Introducerea Protectia Mediulu u
#La clasa a 7-a si a 8a la limba romana sa fie 5 ore e
in aria om si societate, materia religie sa se numeasca istoria religiilor si sa intre in numarul orelor de istorie e
#La clasa a V a 2 ore pe saptamana la discipolinele istorie si geografie sunt absolut necesare avandin vedere ca se pun bazele unor competente (operarea cu concepte) pe
#Alocarea, în Trunchiul Comun, a 2 ore/săptămânal pentru materiile Geografie, Istorie la toate nivelele (inclusiv clasele V-VII), mai puține ore de fizică, chimie
#2 Ore Geografie 2ore Istorie, 2ore Educatie Muzical l
#La clasa a V-a e necesar sa fie doua ore de biologie deoarece fixarea notiunilor presupune timp si 1 ora de educatie pt sanatate care ii ajuta foarte mult pe elevi in pregatirea lor pentru viat t
#2 ore istorie/săptămână la toate clasele a
#La clasa a VIII-a este vital sa se pastreze ora de latina pentru cunoasterea si pastrarea identitatii si originii latine,
#La clasa a XIII-a as elimina o ora de istorie, geografie si educatie fizica.
Tot la clasele a VI-a și a VII-a s-ar putea suplimenta orele de Geografie și Istorie.
sau istorie avand in vedere programa destul de incarcata si numarul de ore redus s
#2 ore istorie pe saptamana la toate clasel l
#la clasele gimnaziale disciplinele de socio-umane care se introduc conform planului cadru ar trebui predate de profesorii de istorie si nu alte discipline,
cum se mai practica. Ministerul ar trebui sa mai faca teren cu adevarat, nu sa inchida ochii i
#la disciplina istorie trebuiesc alocate cel putin 2 ore de istorie la fiecare clasa. Doresc ca disciplina istorie sa devina disciplina obligatorie pentru examene.
Aceasta disciplina dezvolta cele mai multe competente de adaptare a individului la societatea actuala a
#la disciplinele geografie, istorie ar fi necesare cel putin 2 ore la fiecare clasa pe saptamana.
cu 6 elevi calificati la etapa nationala de geografie cred ca este necesara cunoasterea elementelor de geografie, istorie, educatia cetateneasca
#2 ore pe saptamana la disciplina Istorie la clasa a V-a, a VI-a,
#La nivel gimnazial disciplinele de cultura generala geografie, biologie, istorie trebuie sa aiba un numar mai mare de ore
ore de geografie si istorie de la clasele a V-a si a VIII-a, avandu-se in vedere programele foarte stufoase si nivelul scazut al cunostintelor generale.
#lb. română 5h la cl. a V-a fizica întrodusă în cl. a VI-a chimia-cl. a VII istorie
educatie tehnologica (practica), cate o ora de geografie, biologie, istorie, ed plastica si muzicala, eliminara consilierii pana in cls a Xa, uniforme,
să fie două limbi (copiilor nu le place acest lucru), Istorie, Geografie, Biologie, Educație pentru sănătate, Educație Tehnologică, Tic, Sport, Desen sau Muzică (la alegere de către copil) istoria religiilor, Dirigenție l
pt disciplinele istorie/geografie ar necesare mai multe ore alocate pe clas s
#Limba romana este prioritară! Lb. latina nu trebuie sa dispară Ä
#Limba română este una dintre disciplinele de studiu importante, iar pentru studiul acesteia este nevoie de mai multe ore,
Prea multe ore de istorie, geografie, cultura civica. Obligatoriu consiliere si orientare la toate clasele. 2-3 optionale pentru fiecare clasa a
#Limba romana-5 ore pentru toate clasele Matematica-3 ore Istorie-2 ore Geografie-2 ore TIC-1 ora restul pot ramane cum sunt in varianta
#Limba Și Literatura Română-5h/săpt. la toate clasele (incluzând o pondere mai mare acordată comunicării și noțiuni introductive de gramatică latină) Suplimentarea nr. de ore/săpt. pentru geografie și istorie la toate clasele.
Apoi, dorim să știm CE se va învăța la istorie, CE se va învăța la geografie,
#Mai mare atenție acordată disciplinelor care vizează promovarea identității naționale (Limba Și Literatura Română, Istorie, Religie combinată cu elemente de istoria arte sacr a
#Mai multe ore de geografie si istorie, pastrarea numarului de ore la lb. romana si matematic c
#Mai multe ore de istorie (2/an) in vederea consolidarii identitatii nationale e
#mai multe ore de istorie si de civism. acestea sunt utile pentru intelegerea societatii, a modului de functionare a democratiei.
Un om fara trecut este un om fara viitor r
#Mai multe ore de istorie va rugam m
#Mai multe ore de istorie, cultură civică si geografie, deoarece le dezvoltăm elevilor patriotismul, respectul pentru valorile culturale, simțul civic, et c
#Mai multe ore de istorie e
#Mai multe ore de istorie e
#Mai multe ore de laborator la clase, excursii la centre culturale si stiintifice si ore de practica, nu numai de teorie e
#mai multe ore de limba engleza si TI I
#Mai multe ore de Limba roman n
#Mai multe ore de limba română cu...profesori competenți Mai uitați-vă și în"ograda"altora (Italia, Franța etc.
și adaptați ceea ce este bun și se potrivește și la noi. Consultați profesorii, pedagogii și psihologii (inclusiv din mediul univesitar),
pentru că la dezbaterea publică își poate exprima părerea oricine, fie că se pricepe, fie că nu..
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011