#Disciplinele socio-umane propuse s-ar putea regăsi în cadrul altor materii ca niște capitole adiacente, tangențiale cu anumite capitole din cultura civică, istorie etc. Tăierea orelor de biologie, fizică, chimie este neavenită total, aceste discipline sunt esențiale pentru formarea gândirii practice și pragmatice a elevului; de asemenea, limba latină este un instrument de cultură vital pentru orice cetățean român, clasa a VIII-a fiind pragul de bătaie pentru elevii interesați de domenii umaniste (țări nelatine au 4 ore de limbă latină săptămânal, acestea înțelegând că fără o cultură solidă nu se poate construi o nație prosperă). Tăierea numărului de ore este doar o soluție de compromis, fără efecte benefice pe termen lung, ci doar dezastruoase; consider că restructurarea programelor școlare, reorganizarea acestora ar fi o soluție viabilă pentru a reforma învățământul. Sunt revoltată de aceste soluții superficiale pe care cei în drept și le asumă ca REFORMĂ r
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011