Cultură civică (42) | ![]() |
Educație civică (3) | ![]() |
Geografie (308) | ![]() |
Istorie (379) | ![]() |
Religie (139) | ![]() |
pentru ca sunt doua ore de geografie si doua ore de istorie, discipline care nu ar trebui sa dispara din aria curriculara si
repet, ar fi cea cu câte 2 ore de istorie pe săptămână, la clasele a 5-a,
care predarea disciplinelor socio-umane să fie alocată profesorilor de istorie din unitățile de învățământ preuniversitar,
poate 4 ore/săptămână disciplinei Istorie+Socio-umane ar permite atingerea scopurilor educaționale formulate de LEN 1/2011,
ci își însușesc noțiuni de cultură și civilizație romană în special, noțiuni pe care, într-o oră pe săptămână, un profesor de istorie,
#Consider necesare cel putin 2 ore pe saptamana de geografie. E nevoie de formarea unei culturi generale la elevii de gimnaziu u
fizica, chimie, biologie, istorie, geografie propun cate o ora/saptamana cu posibilitatea elevului de a alege, in clasele VII-VIII, dintre aceste discipline ori din ariile curriculare arte sau tehnologii,
o disciplină aflată în trunchiul trebuie studiată de toți elevii (vezi disciplina Religie-trebuie modificat ceva m
#consilierea nu trebuie sa lipseasca tic sa se faca pe perioada celor 4 ani fizica, chimie, biologie, istorie, geografie 1 ora saptamanal pentru fiecare an de studi i
care, ani la rândul a obținut locul 1 la Olimpiada Internațională de Geografie) sunt vitregite din punct de vedere al numărului de ore propus.
Geografia și profesorul de Geografie nu au fost niciodată mai vitregiți din punct de vedere al timpului alocat în planul cadru.
Profesorul de Geografie este pus în ipostaza de a preda o materie foarte stufoasă in doar 50 de minute pe săptămână
În aceste condiții, pentru profesorul de Geografie strigarea catalogului pentru a face prezența a cam devenit un lux pe
Altfel spus, profesorul de Geografie este condamnat permanent la o muncă de Sisif. Sperăm ca măcar acum, în al XII lea ceas,
#Continuarea orelor de educatie plastica, muzicala, sport si religie ca parte din trunchi comun, fara injumatatirea niciunei ore la nicio materie dintre cele de mai sus.
Cred ca ora de religie ar trebui să fie opțională p
#Copilul in gimnaziu trebuie sa fie incurajat sa si exprime ideile, sa i fie formata acea competenta civica de a se implica in societate astfel incat sa cunoastem si noi democratia din vestul Europei nu doar teoretic ci si practic c
Biologie, geografie si istorie ar ajunge o ora, sport oricum are numai o ora pe saptamana,
#cred că 2 ore de istorie pe săptămâna nu sunt prea multe, ora de educație plastică la clasa aviii-a ar putea fi transformată în desen tehnic-cunoștințele de desen tehnic sunt utile oricui în viața de zi cu zi.
#@ore pe sătămână de geografie. Obligatoriu t
#Cred ca ar fi discipline mai educative pt copii decit educația pentru cunoașterea drepturilor lor.
limba română, matematica, geografie si istorie. Acestea sunt esentiale pentru viitoarea devenire profesionala a oricarui actual elev.
istorie, geografie educatie sociala predate intr-o singura materie; matematica-fizica, et t
#Nu sunt de acord cu eliminarea orelor de Educatie Tehnologica. Nu cred ca este normal sa fie eliminate orele de Consiliere e
#Cred ca orele de geografie, istorie pe care variantele 1 si 2 le scot din planul de invatamant nu fac decat sa ii tranforme pe elevi in niste oameni maturi
care nu vor stii de unde vin si deci nu vor putea sa isi gaseasca usor un drum in viitor r
#Cred ca pentru clasa a VIII-a s-ar putea mai putine ore de istorie, geografie si fizica (o ora pe saptamana.
In clasa a VIII-a se sustine teza la geografie sau istorie, deci o alta teza si un examen greu.
#Cred ca scoaterea disciplinelor limba latina si religie din planul de invatamant ar fi o masura buna a
sau revizuirea programei scolare la biologie pentru clasa a V-a. La clasa a V-a, disciplina istorie 2 ore t
#Cresterea numarului de ore de istorie si geografie pentru a asigura cunostinte generale solide pentru elevi i
#cresterea numarului de ore de istorie si istoria romanilor r
#Creșterea numărului de ore de limba romana, nu chimie, fizica sau educație fizica. Păstrarea limbii latine.
#cresterea numarului de ore la geografie si istori i
#0, 5 ore dirigentie pt. fiecare clasa de la gimnazi i
#Cresterea numarului de ore la istorie este necesara, in conditiile in care se doreste pastrarea identitatii nationale, intr-o epoca in
care lumea tinde catre globalizare e
#-cresterea numarului orelor de limba romana si matematica de la 4 la 5 ore pe saptamana-introducerea TIC la clasele 7 si 8 in varianta 1-trecerea
#Crestrerea numarului de ore la istorie avand in vedere ca este mterie obligatorie la bacalaureat.
pe langa cele 2 de anatomie eliminarea biologiei de la testarea clasei a 6 a si adaugarea geografie e
#cu geografie sinistorie 2 ore la cl a va, este f frumoasa materia si necesara, de
care nu au reusit sa predea cultura civica nici macar 4 ore chiar daca s-a obtinut nota peste 7 la titularizare.
Trebuie sa se revina la doua ore pe sapt la toate clasele de gimnla istorie si geografie si testare la alegere din cele doua la sfarsitul clasei a 8-a a
nu a memoriei, orele de religie sa contina istoria religiei in proportie de 75%,pilde, rugaciuni etc. 25 5
evaluarea la clasa a 6 a sa cuprinda geografie cu 2 ore clasa a 5 a si 2 ore clasa a 6 a (Uniunea Europeana) in loc de biologie;
Limba romana, limbile straine, Geografie si Istoria trebuie pastrate in actuala forma sau chiar suplimentate (Ist/Geografie) ca numar de ore.
Numarul de ore de stiinte-Fizica, Chimie, Biologie este exagerat, ca si si ponderea acestora a
1. Tehnologii 2. Joc și Consiliere 3. Științe Sociale și Comportamentale 4. Arte 5. Științe Ale Vieții 6. Matematică, Științe și Geografie 7. Sport
1. Comunicare și Științe Sociale 2. Matematică, Științe și Geografie 3. Științe Ale Vieții 4. Arte 5. Sport 6. Tehnologii 7. Joc și Consiliere
#Consider că și obiectului Istorie îi trebuie alocate cel puțin câte 2 (două) ore pe săptămâna și claselor V,
#1 ORA DE RELIGIE DE RIT VECHI LA FIECARE CLASA DE GIMNAZI I
#Daca se schimba planul-cadru ar trebui lucrat si la program m
#Daca se scot ore de la materiile de examene nationale, propun implementarea unui examen de cultura generala si nu doar la 2 obiect t
dar daca se inlatura din orele de religie, de dictare/romana, mai putin cu a doua limba straina s-ar face putin loc pt:
și locul nostru în lume deoarece știu cu ce mă confrunt având 1 oră de istorie și geografie pe săptămâna,
#De ce a fost scoasă disciplina cultură civică? Această disciplină ajuta elevul de gimnaziu să devină un cetățean activ și responsabil la problemele societății.
#DE CE ESTE NECESAR UN NUMĂR MAI MARE DE ORE DE GEOGRAFIE ÎN NOILE PLANURI-CADRU La formarea celor opt competențe heie cerute de LEN nr. 1/2011 geografia poate aduce un aport substanțial.
Multe elemente din matematică se utilizează în geografie pentru studierea mediului terestru. Un exemplu în acest sens este și prezentarea realității geografice pe suport cartografic și grafic.
dar și de profesori de geografie competenți (resursa umană
#De ce nu apare Educatia pentru sanatate? Copiii nostri au mai mare nevoie de asta decat de disciplinele socio-umane la cls V-VI.
Era in regula cultura civica la cls VII-VIII, la clasele mici cred ca ar fi beneffica Educatia pentru sanatate e
#De exemplu indienii, considerati intelepti, la disciplina geografie ofera in fiecare an de studiu o imagine completa, folosind toate operatiile gandirii analogs sinteza generalizare abstractizare concretizare.
ca să le băgați cumva ore de Geografie. 4) Educația plastică-useless. Dar dacă nu se dorește pragmatism, realism și eficacitate...
#Desi predau Istorie consider ca este foarte importanta formarea multilaterala a elevului si trebuie pus accent pe toate disciplinele si in special pe Tic, Arte, Sport.
VIIIA 3. orele de tehnologie sa fie treptat inlocuite cu TIC. 4. Orele de religie sa capete forme interdisciplinare,
care are o istorie veche si cu traditie in diferite domenii! Nu lumea virtuala, mecanica si mecanizata ne poate tine sanatosi fizic si mental!
#Diminuarea volumului de ore de 2 la doar 1/saptamana pentru fizica/chimie/biologie/geografie.
2. 2 ore de istorie A ROMÂNILOR-nu lasati istoria Românilor in clasa a VIII (valabil si la liceu, cls. a XII-a),
#Din punctul meu de vedere disciplina religie nu ar trebui sa fie studiata in scoala romaneasca decat cel mult ca materie optionala si inlocuita cu istoria religiilor.
fizica, bilogie, geografie, insa sa la aiba, nu sa treaca clasa fara a avea niciun fel de cunostinte.
sa reduceti numarul de ore saptamanal (6-7 ore/saptamana) de la discipline precum Matematica sau Romana, ramase asa inca de pe vremea de dinainte de 1989, si sa redistribuiti aceste ore catre istorie
si geografie. De asemenea, v-as sugera sa scoateti discipline de tot felul cum sunt Educatia antrprenoriala, Educatia pentru sanatate
Cel mai practic ar fi sa fie integrata disciplinei Istorie, dar ca"subdisciplina"autonoma. Multi dintre profesorii de educatie civica nu au ce cauta la catedra:
nu ma refer la profesorii de geografie, istorie, limba română, ci la cei de religie si mai ales, din ce in ce mai des, la psihologii institutiilor de invatamant care predau si Educatie civica,
ceea ce este ilegal si imoral, situandu-se in zona conflictului de interese. Va pot spune ca fara cele doua ore de Istorie din gimnaziu,
generatia mea (anii 1980) ar fi fost mult mai sensibila la naționalism, antisemitism, xenofobie. Sunt ferm convins ca avem nevoie de cel putin doua ore de Istorie in gimnaziu si in liceu.
Si aici suntem la coada Europei iar consecintele vor fi dezastruoase. Cum ii puteti cere unui adolescent sa se simta român
#Disciplina Educație pentru viață să poată fi predată spre exemplu de profesori de geografie și de istorie
Disciplinele socio-umane noi introduse sa se studieze sub forma de module la Cultura Civica incepand cu clasa a VII-VIII.
#disciplina istorie ar trebui sa aiba alocate cel putin 2 ore pe saptamana la fiecare nive e
#Disciplina Istorie nu ar trebui să se limiteze doar la o oră pe săptămână. Copiii învață despre identitatea lor națională.
să nu repete greșelile din istorie. Pierderea unei ore de limba română aduce de asemenea un minus în toate cele trei variante o
#Disciplina Religie ar trebui predata numai la invatamantul primar. Este absolut absurd ca un elev sa studieze timp de 13 ani notiuni de religie e
#Disciplina Religie ar trebui sa nu mai faca parte din trunchiul comun. Intra intr-o totala contradictie cu tot ceea ce se incearca a se fundamenta din punct de vedere stiintific.
Multi elevi sunt derutati sub acest aspect, privesc aceste informatii cu neincredere. Efortul de invatare pe aceste baze este mult subminat.
#Disciplina Religie are un statul privilegiat prin Legea Educatiei Nationale. Este o discriminare evidenta in raport cu celelalte discipline din aria curricular r
#Disciplina RELIGIE nu are ce cauta in TRUNCHIUL COMUN (la clasele 7-8!!!Religia trebuie sa fie optionala (in mod real;
#Disciplina Religie nu are ce sa caute in trunchiul comun n
#Disciplina religie sa nu mai fie cuprinsa in TC, foarte bine ar fi daca va fi cuprinsa in CDS S
#Disciplina T. I. C atât de așteptată de elevi consider că trebuie predată la toate clasele de gimnaziu (v-viii v
religie e
#disciplina tic trebuie sa ramana in trunchiul comu u
#Discipline care să vizeze mai mult latura practică a învățării È
#Discipline noi: informatica Corelarea continutului curricular al disciplinei educatie tehnologica cu fizica, chimia, etc. Limba si literatura romana sa aiba in continuare alocate 5 ore in trunchiul comun la clasa a V
de religie e
#DISCIPLINELE DE EXAMEN LA CLASA A 8-A PIERD DIN NUMARUL DE OR R
#disciplinele de examen sa fie prioritare, tinand cont de faptul ca rezultatele sunt din ce in ce mai slabe, daca nu se doreste analfabetizarea copiilor,
mai puține ore de istorie și de geografie îi vor face pe elevi sa nu cunoască tara în care trăiesc e
Disciplina religie sa fie cel mult opțională si nu obligatorie, inclusa in planul cadru. Limba Latina sa poată fi studiata ca disciplina opțională o
#Disciplinele istorie si geografie mai au nevoie de o ora saptamanal l
#disciplinele istorie și geografie să aibă cel puțin două ore la clasa a a
#Disciplinele la care se face Evaluarea Nationala sa aibe mai multe ore in trunchiul comu u
#Disciplinele noi și anume Educație pentru drepturile copilului (clasa a V-a), Educație interculturală (clasa a VI-a),
#1. Disciplina Religie să fie opțională. 2. Nu ar strica să se facă 1-2 ore de sport în plus ®
respectiv Geografiei (2/2) și reconfigurarea conținuturilor curriculum-ului pentru Istorie/Geografie, în așa fel încât diferitele teme studiate la aceste discipline să atingă finalitățile noilor educații a
#Disciplinele socio-umane propuse s-ar putea regăsi în cadrul altor materii ca niște capitole adiacente, tangențiale cu anumite capitole din cultura civică, istorie etc.
#Disciplinele socio-umane sa poata fi predate si de profesori de istorie, eventual parcurgerea unor forme de abilitare curriculara pentru acestia, avand prioritatea in fata absolventilor de drept,
carora centralizatorul le permite sa preda ore de cultura civica; crearea unui cadru stimulativ pentru implicarea acestora intr-o masura mai mare in comunitatea scolara, locala careia ii apartin;
elemente care tin de caracterul latin al limbii romane ar putea fi abordate si in secvente ale limbii si literaturii romane si istorie;
Disciplina Istorie care contribuie extraoordinar la dezvoltarea culturii generale a elevilor precum si spiritului civic este redusa doar la o ora pe saptamana a
#disciplinelor istorie si geografie alocate cate doua ore la clasele V, VI, VII, la clasa VIII sunt deja doua ore,
Mentionez ca sunt profesor de istorie si geografiei, deci nu ma nici un interes pentru suplinirea numarului de ore la disciplinele mentionate,
#Doresc mai multe ore de geografie la gimnaziu u
#Doresc menținerea actualului plan cadru r
#doresc mentinerea planului-cadru actua a
#Doresc păstrarea actualului plan cadru r
#Doresc pastrarea Educatiei tehnologice in clasele a Va si a VIA deoarece elevii, prin Programa studiata,
#doresc sa fie introduse cate doua ore de istorie la toate clasele de gimnazi i
Astfel, o ora biologie, una geografie, una chimie, una fizica, etc c
#Dorim ca tot ceea ce se face sa fie in interesul elevului
#Dorim mentinerea orei de limba si literatura romana la clasa a 5, deoarece este foarte important ca elevul de gimnaziu sa inceapa studiul literaturii si limbii romane cu un numar atat de necesar pregatirii la clasa.
#doua ore de istorie la fiecare clasa. Istoria obligatorie la bac pentru toate clasele terminal l
#doua ore de istorie si geografie la clasa a-V-a in toate variantel l
#doua ore pentru geografie la invatamantul gimnazia a
#Doua ore saptamanal de consiliere cu teme unice si manual l
#Dpmdv ar trebui inovat MULT mai tare planul cadru iar masurile care se impun sa fie respectate de conducerile scolilor
care incarca programul elevilor (ed. tehnologica, cultura civica etc.)2. Un numar mai mare de ore la stiinte (biologie si fizica/chimie) 3. Comasarea unor discipline,
care de multe ori sunt predate de profesori cu dubla specializare (istorie+geografie; fizica+chimie) 4. Religia, ed. fizica si artele sa NU mai implice evaluare cu NOTE si MEDIE in catalog.
Totodată Varianta 2 integrează în Aria curriculară Om Și Societate acele discipline socio-umane, care în viața cotidiană de multe ori lipsesc din educația elevilor.
iar cei care vor opta pt cea umana vor dori istorie, romana, etc. Cred ca ar trebui sa aiba posibilitatea de a alege,
c) 9 ore de alte materii, cate 1 ora pe saptamana/nivel la religie, TIC, tehnologie, arta plastica, arta muzicala, educatie fizica, disciplina socio-umana (unde as
#Dupa parerea mea, la geografie este nevoie de 2 ore/saptamana la toate clasele. Este o materie cu caracter interdisciplinar unde elevii chiar reusesc sa insuseasca competente pentru viata de zi cu zi.
#1. Ideal ar fi ca elevii sa aiba un numar mai mic de ore pe zi, maxim 5. 2. sa se renunte la ora de religie (preotii
e buna ideea cu scoaterea orei de latina (nu se efectua in cele mai multe scoli) fara religie in scoala-ora de religie se poate desfasura foarte bine,
sambata la biserica. e locul cel mai indicat. 2 ore de geografie si 2 ore de istorie la fiecare nivel de studiu. sunt totusi importante e
ca sa fie macar 2 ore/saptamana la disciplinele istorie si geografie, din clasa a 5-a pana intr-a 5-a a
#E LIMINAREA OREI DE RELIGIE DIN TRUNCHIUL COMU U
#E mai bine sa nu supraincarcam elevii cu teorie, ci sa oferim spatiu si pentru ore practice in vizite, excursii, proiecte interscolare, experimente in natura etc c
fizica, geografie, istorie et t
#ed tehnologica pregateste elevii pt viata, iar tic e important in contextul actua a
#ed. tehnologica cum era odata (cosultati arhiva) sau in cel mai rau caz varianta
#Ed. tehnologica este o disciplina foarte buna pentru copii i
#Educatia artistica si educatia fizica ajuta la formarea unui caracter armonios, nu ii privati de aceste aspecte e
Nu se justifică mărirea nr de ore la geografie și istorie. În prezent, ore decetățenie democraticăsunt incluse în disciplina ultură civică iar ore de ducație economicăsunt incluse în disciplina ducație tehnologică Prin urmare, nu se justifică mărirea nr de ore
Nu se justifică mărirea nr de ore la geografie și istorie. În prezent, ore decetățenie democraticăsunt incluse în disciplina ultură civică iar ore de ducație economicăsunt incluse în disciplina ducație tehnologică Prin urmare, nu se justifică mărirea nr de ore
Nu se justifică mărirea nr de ore la geografie și istorie. În prezent, ore decetățenie democraticăsunt incluse în disciplina ultură civică iar ore de ducație economicăsunt incluse în disciplina ducație tehnologică Prin urmare, nu se justifică mărirea nr de ore
iar orele de religie sa fie organizate si sa se desfasoare la biserica a
#Educația gimnazială nu trebuie să dilueze sau să renunțe complet la discipline ca muzica sau istoria națională.
orele rămase atribuind-ule la disciplinele istorie, geografie sau educație fizică
#1. istoria-2 ore/saptamana pt fiecare ciclu gimnazial 2. Examen de capacitate la istorie sau geografie-reprezinta baza informativa si formativa a culturii general l
#Educatia religioasa ca doctrina, asa cum se preda acum ar trebui studiata in biserica. S-ar reduce numarul de ore.
Nici un profesor de religie nu preda religia ca o viziune a tuturor religiilor, se axeaza doar pe un tip de religie.
Sau schimbata programa de religie ca sa nu dezavantajezi profesional profesorii. Consilierea si orientarea profesionala ar trebui distribuita unor cadre didactice specializate doar in acest sens cu un numar mai mare de ore.
Interdisciplinaritate si modularitate, se intrepatrunde cu toate disciplinele de la istorie, matematica pana la geografie si literatura.
#1. Lasati acelasi numar de ore de limba romana. 2. Doua ore saptamanal de istorie. 3. Eliminarea, de la toate clasele, a educatiei tehnologice. 4. Mentinerea latinei
#1 mai multe ore alocate ariei Om Și Societate la acestă vârstă unde se aspectul formativ primează. 2 mai multe ore pentru Curriculum la decizia școlii.
cultura civica sa fie conform variantei 1, istoria si geografia matematica, sportul, desenul si muzica conform variantei 1,
Instorie, Geografie, Biologie, Consiliere si orientare, Matematica, astfel incat sa existe mai multa aplicabilitate a acestora a
8 istorie o ora pentru 5, 6, 7 si 2 ore clasa a VIII-a geografie 2 ore pentru clasa a V-a si o ora pentru 6, 7, 8
o ora religie o ora desen pentru 5, 6, 7 si scoasa la clsa a VIII-a la fel si educatia muzicala locul educatiei tehnologice sa fie luata de TIC si informatica cu cate o ora pentru fiecare nivel de studiu educatia fizica
#Elevii care nu vor sa participe la ora de religie sa aiba alternative.
#Elevii care urmează să intre în clasa a V-a ar trebui să fie foarte bine evaluați și ajutați
educatia civica a elevului se poate realiza si in cadrul orelor de Lb. romana, Istorie, Dirigentie, Religie, Biologie (Ed. ecologica) si Consiliere psihopedagogica.
istorie-arheologie, stiinte naturale, drept, medicina) 3 Nu este necesar un numar atat de mare de ore de educatie tehnologica, Tic si altele de acest gen 4
ci cele europene/bruxelleze, fara cultura, fara constiinta apartenentei la un popor cu o istorie, o limba si o civilizatie deloc inferioara altora.
#Elevii la clasele V-VIII să studieze câte 2 ore de istorie săptămânal, limba latină să se studieze în clasa a VIII-a, studierea Științelor, etc £
sa aibe atatea ore de istorie si geografie incat sa stie lucruri frumoase si de baza despre poporul roman si TREBUIE sa faca ore artistice (din aria ARTE) ca tot
Ora de religie, mai bine ed. Religioasa, care sa cuprinda informatii despre toate religiile lumii si alternativ dezbatut un cod al bunelor maniere.
la disciplinele de cultura generala (geografie/istorie e
#1. Nu sunt prof. de latina, dar am observat ca a disparut din toate cele 3 variante studiul limbii latine!
Biologie 1 ora pe saptamana la cls. 5-8. Fizica din cls. 6, chimie din cls. 7. Geografie 2ore pe saptamana la toate cls. 5-8 8
#Eliminarea orelor de religie si scoaterea din sistemul educational a tuturor preotilor care au si parohie si ore de predare
#Eliminarea unor discipline de studiu care tin de specializare si nu de cultura generala (ed. tehnologica, latina, cultura civica), acordarea unei atentii sporite pentru disciplinele fundamentale (limba romana, limbi straine, matematica
în sensul că disciplinele socio-umane nou introduse (drepturile copilului și interculturalismul se studiază deja la Educație Civică,
cultura generala observ ca este neglijate prin disciplinele geografie, istorie, mai degraba copilul treb sa stie despre nori, vant, ploaie decat radicali, modulinsi alte cacaturu pe care le fc in zecele de ore
a fost Inspector de geografie are procent sub 100%de promovabilitate la bacalaureat si conduce transparent destinele invatamantului brailea a
Nu in ultimul rand, ar trebui sa scoateti pentru totdeauna ora de religie. Este o aberatie ce se intampla in cadrul acestor ore de curs.
3. Să se introducă în planul-cadru, pentru toate clasele câte trei ore de istorie pe săptămână și câte două ore de geografie;
4. Să nu se renunțe la disciplina cultură civică; 5. La clasele a șasea, a șaptea și a opta elevii să studieze câte o oră de fizică iar la a șaptea și a opta
Disciplinele educatie muzicala, educatie plastica, educatie tehnologica, religie sa nu mai faca parte din planul cadru,
#Este importanta mentinerea celor 2 ore de geografie la clasa a VIII-a si introducerea celor 2ore de geografie la clasa a V-a intrucat pe langa alte aspecte ce tin de dezvoltarea ulterioara a elevului,
deci nr de ore de la istorie si geografie trebuie sa fie de cel putin 2 ore pe fiecare nivel de studi i
Istorie și Geografie-să li se scadă câte o oră! De eliminarea limbii latine, nici nu mai discut
De exemplu, este prea mare diferenta intre continutul unui manual de stiinte de la clasa a IV-a si cel de biologie/istorie la clasa a VA.
#este necesara studierea in 2 ore a materiei la geografie, mai ales la clasa a V a...materia pare un pic maidificila pentru ei,
#Este nevoie de 2 ore de istorie la fiecare clasa pentru a ne alinia la standardele europene,
stiut fiind ca in majoritatea statelor din Uniunea Europena se studiaza cate 2 ore de istorie pe saptamana.
istorie si limba latina pentru a oferi copiilor informatii care sa ii ajute cu adevarat in viata,
#Eu cred ca geografia-ecologia-istoria si cultura civica, ce sunt disciplinele ce formeaza competente de integrare naturala si sociala, ar trebui sa fie mai bine reprezentate in aria lor curriculara.
#Eu doresc doua ore/saptamana la geografie la toate nivele de clasa; sa nu dispara consilierea;
#Eu vreau sa merg la liceu profil uman si deci sunt dezavantajat ca la gimnaziu orele de istorie si geografie sunt prea putine.
fizica, geografie, chimie, biologie. 5. 2 ore de istorie si geografie pentru fiecare clasa; pentru a fi un cetetean complet,
Orele de religie ar trebui sa fie optionale deoarece educatia referitoare la religie ar trebui sa se faca strict in familie si biserica si nu la scoala,
din cauza opiniilor diferite si imposibilitatii acoperirii tuturor religiilor r
#Exista un dezechilibru intre numarul de ore alocat pentru fiecare arie curriculara. Mai multa flexibilitate in privinta numarului de ore alocat prin trunchiul comun n
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011