C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 1014.txt

#Consider că varianta optimă, repet, ar fi cea cu câte 2 ore de istorie pe săptămână, la clasele a 5-a, a 6-a, a 7-a, a 8-a și în care predarea disciplinelor socio-umane să fie alocată profesorilor de istorie din unitățile de învățământ preuniversitar, întrucât Istoria este o știință integratoare, care permite profesorilor să abordeze conținuturile disciplinelor socio-umane în manieră multi, pluri, inter și transdsciplinară, în consens cu principiile educației integrate, fără a mai fi nevoie de eventuale angajare a unor profesori proveniți din domenii de studii precum Drept, Jurnalism, Științe Politice sau Psihopedagogie, dar fără o pregătire didactică adecvată. Organizarea transdisciplinară a învățământului (după modelul altor sisteme educaționale europene) ar permite realizarea educației socio-umane în context istoric. Alocarea a 3, poate 4 ore/săptămână disciplinei Istorie+Socio-umane ar permite atingerea scopurilor educaționale formulate de LEN 1/2011, ar favoriza atingerea competențelor-cheie, reușita și incluziunea socială a elevilor și absolvenților din învățământul preuniversitar din Români r


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011