#mai multe ore de limba romana, istorie, geografi i
#Mai multe ore de limba romana, limba moderna, matematica, includerea orelor de Consiliere in varianta 2 (elevii au nevoie de ele, este un mod prin care descopera
#Mai multe ore la Romană, istorie, geografi f
#mai multe ore matematica stiint t
#5 sau 7 materii obligatorii i
#mai multe ore pe aria curriculara tehnologi i
#mai multe ore pe stiinte uman n
#mai multe ore pentru aria curiculară tehnologi g
#Mai multe ore pentru CDS (nu 1-2
#MAI MULTE ORE PENTRU DISCIPLINELE DE EXAMEN: LB ROMANA, LB MODERNE, LB LATIN N
#mai multe ore pentru disciplinele tehnologi i
#Mai multe ore pentru disciplinele umaniste, reduse orele de matematica a
#Mai multe ore pentru limbile straine e
#Mai multe ore ptr descoperirea de sine si a propriilor pasiuni prin ore de reflectie si mai putina teorie si memorare a unor date.
la Educatie tehnologica Tezele la istorie si geografie din clasa a VIII-a nu-si au rostul,
#marirea numarului orelor de limbi straine, istorie, TIC, geografie si eliminarea unor discipline ca educatie tehnologica ce se poate studia la liceele tehnologice, desen si muzica
#Materie vasta la disciplinele istorie si geografie in comparatie cu nr. ore/saptamana a
#Materiile importante sunt: Limbile (ma refer la Romana, Maghiara pentru etnici, si Engleza iar a doua limba moderna sa fie Chiar optional de la Germana pana la Koreana...
Educatie civica, Istorie, matematica, Sport si TIC. Poate TIC ar trebui chiar undeva dupa limba materna.
#Mentinerea disciplinei istorie cu 1-2 h pe saptamana. Istorie este una dintre cele mai importante materi i
#-mentinerea disciplinei limba latina la clasa a VIII-a; mentinerea nr. de ore pe saptamana la limba moderna 2 la clasa a V-a a
De ce nu se dau tezele nationale la istorie sau geografie? Nu credeti ca e important sa cunoasca geografia tarii in care traim si istoria poporului roman?
ce sunt necesare 2 ore de istorie si geografie, caci nu se mai da Evaluare Nationala la aceste discipline.
Istorie si Biologie sunt mai utile si mai usor de urmarit de copii in gimnaziu u
dar, doar prin predarea tradițională profesorul de istorie reușește să parcurgă conținuturile. Într-o oră de istorie pe săptămână cu siguranță nu poate atinge competențele specifice cerute în programele școlare.
Atingerea competențelor specifice necesită strategii didactice inedite, creativitate, îmbinarea metodelor tradiționale cu metodele didactice activ-participative (studiul de caz, munca pe grupe, jocul de rol, mozaicul, cubul,
biologie la gimnaziu iar pentru istorie si geografie se arunca o ora sa nu se spuna ca le-am scos din planul de invatamant.
O ora de istorie la clasa este egala cu zero. La orice obiect. Mai avem doua limbi straine.
De ce va este frica de istorie e
#nerenuntarea la orele de consiliere si orientare la clasele 5, 6
#Accent pe adevărul științific, pe eliminarea prejudecăților mistice, pe formarea și respectarea demnității uman Å
#nr. de ore mic la unele discipline si clase (istorie, geografie-cls. V) raportat la programa școlara r
Primul cel al orelor de istorie. Diminuarea lor prin Trunchiul Comun a determinat in opnia mea scaderea calitatii actului educational,
care prin noua lege a invatamantului nu mai este atribuita cu prioritate specializarii istorie. Menirea acestei discipline foarte delicata si importanta dealfel, este de a forma bunul cetatean pe baza valorilor si institutiilor democratice
Garantia nivelului stiintific si calitativ in predarea acestei discipline, n-o poate oferi altcineva decat profesorul de istorie e
Sugeram un număr de cel puțin 2-3 ore de istorie si geografie pe săptămână. De asemenea, o oră obligatorie de educație muzicală, plastică, tehnologica și civică a
Consider ca este necesara cresterea numarului de ore la istorie si geografie si introducerea lor ca discipline de examen obligatorii
istorie. prefer micsorarea nr orelor de educatie fizica. si mai mult ca sigur as vrea sa ramana planul cadru asa cum era. multumes s
Om si societate-nimeni nu traieste in afara timpului si a spatiului 2 ore istorie (5-8)- istoria predata cronologic,
o alta aberatie, adica scoti istorie, geografie care e f frumoasa, biologie si bagi aceste discipline economie ed interculturala haideti lasatinombalta se vede ca nu aveti copii ca sunteti rupti de invatamantul rom real, stati din birou si fc niste pl
In plus nu trebuie incarcata programa cu multe ore de istorie si geografie (2). O ora pe saptamana la inceputul gimnaziului este suficienta a
#Nu reduceți orele de geografie si istorie, elevii din Romania s-au remarcat la olimpiade internaționale (la geografie s-au remarcat castigand medalii de aur si argint in fiecare an) beneficiind de un număr optim de ore,
#nu renuntati la orele de istorie si geografie! nu scoateti romana de la clasa a cincea a
#Nu sunt de acord cu diminuarea orelor de lb. romana si istorie
#Nu sunt de acord cu diminuarea orelor de limba română la clasa a V-a și cu mutarea studiului de limba latină la liceu l
#Nu sunt de acord cu scoaterea orelor de istorie si lb. romana deoarece un popor
#Nu sunt de acord cu scoaterea orelor de lb. romana si istorie
#Nu sunt deacord cu micsorarea numarului de ore de limba română, biologie, ed. tehnologică, istorie si a optionalelor, doresc consultarea cadrelor didactice care sunt la catedră privind cantitatea foarte mare de informatie predată in scurt timp a unor materii
care pot constitui o baza foarte importanta de care are nevoie elevul mai târziu, doresc să se tina cont de toate categoriile de copii si de capacitatea lor de asimilare a informatiilo r
#Nu suntem de acord cu renuntarea la orele de limba romana si istorie, deoarece un popor care nu isi cunoaste limba si istoria este un popor pierdut t
#NU SUNTEM DE ACORD CU SCOATEREA ORELOR DE LIMBA ROMANA SI ISTORIE PENTRU CA SE VA PIERDE IDENTITATEA NATIONALA A
Un copil dintr-o scoala dintr-un sat mic nu trebuie sa invata atata geografie, chimie si istorie de pilda,
sunt si asa, destui analfabeti nu reduceti orele de istorie! Un popor care nu-si cunoaste istoria e un popor sarac nu reduceti orele de geografie!
#Nu vrem sa se renunte la orele de romana si istorie e
#Nu vrem TIC, doar Educatie Tehnologic c
#nu vreti sa introduceti araba in loc de latina a
#numai rahaturi nu reforma, ce s cu cartile astea de mate si de romana, cum sa pui fizica din cl a va v ati tampit ori vreti savtampiti copiiinastia de to o
#Acordarea locului cuvenit disciplinelor istorie si geografie ca nr de ore-2 ore/sapt in TC pentru fiecare an de studiu Mentinerea unei ore/sapt in TC
#Numar mai mare de ore pentru disciplinele istorie, geografie si matematica. Mai putine ore la chimie obiect care nu si are rostul in gimnaziu u
#Numarul de ore/saptamana alocat pt geografie si istorie este mult prea mic. Consider a fi necesare 2h/saptamana.
#Numarul orelor de istorie, spre exemplu, este cel mai mic fata de oricare alta tara din UE.
#Numarul orelor de limba romana, istorie, limba moderna 2 ar trebui sa fie mai mare avand in vedere problemele de exprimare ale elevilor,
#numarul orelor de limba romana, istorie, geografie este mic. religia ar trebui sa fie optiona a
Ponderea corectă o orelor de istorie și geografie este justificata în variatele 1 și 2 e
#Acordati mai multe ore pentru istorie
#o comnbinație între vechiul plan cadru si varianta 2 ar oferi o variantă bună, prin păstrarea numărului de ore pentru aria curriculară limbă și comunicare și introducerea TIC la toate clasele a
cum credeti ca vor gestiona directorii incadrarea pentru cadrele didactice (istorie, geografie) carora li se va micsora substantial numarul de ore?
care au în vedere pregătirea culturală a elevilor-istorie, geografie, muzică, desen z
#Activitatea didactică să fie mereu interactivă și să fie solicitat întregul colectiv al clasei de elevi.
cu probleme de istorie locală mai degrabă decât de istorie universală, ar fi mai bine
O ora de istorie, pe fiecare an de studiu, o ora de goegrafie...ar fi suficient!
#O reconsiderare a numarului de ore de istorie pe saptamana (2 ore pentru fiecare clasa
incepand cu clasa a VI-a-biologia-cate 1 ora la fiecare clasa-istorie-cate 1 ora la clasele V-VII si 2 ore la clasa a VIII-a-geografie-cate 1 ora la clasele V-VII si
#obligativitatea disciplinelor istorie si geografie in planul cadru la ciclul de invatamant gimnazia a
#Obligatoriu 2 ore de sport, iar materia celorlalte discipline trebuie revizuita. S-a mai facut odata ceva asemanator reducandu-se nr de ore dar nu si materia.
și istorie în clasa a VIII-a#La secțiunea Arte consider că ar fi suficientă predarea acestor două materii în clasele 5-6
și istorie în clasa a VIII-a La secțiunea Arte consider că ar fi suficientă predarea acestor două materii în clasele 5-6
În opinia mea este suficientă 1 oră/săpt la toate clasele la materia Istorie și Geografie#La secțiunea Arte consider
#Ore de istorie, educatie sociala si sexuala (ceva optional macar o lectie la biologie de exemplu) si sport sunt foarte importante, de asemenea literatura,
Prea multe ore de matematică, prea puține de istorie, biologie, muzică
#Ore de TIC la toate clasele si scoaterea educatiei tehnologice din TC C
#Ore de TIC și la clasele a VII-a și a VIII-a (este importantă continuitatea) t
geografie, istorie, limba romana a
#Ore mai putine pe saptamana maxim 28 8
#Adaptarea programei scolare la noile cerinte (in special la limba si literatura romana a
#Ore mai putine. După ce copilul sta 6 ore la scoala in fiecare zi, are nevoie de mult timp pentru refacere.
#orele de geografie si istorie sa ajunga la doua ore pe saptaman n
#Orele de informatica sa fie predate de cei care au examenul de titularizare la aceasta disciplina.
#Orele de istorie si de geografie sa nu fie scoase din planul cadru din învățămân Ä
#orele de istorie, geografie sunt foarte putine in toate variantele de Plan Cadru, iar la Gimnaziu elevii tocmai cunostinte generale trebuie sa dobandeasc c
#Orele de istorie-geografie sa fie de cel putin de 2 ore la clasele VI-VII,
unde orele de la istorie-geografie sunt in crestere: 2 ore la clasa a V-a,
Un serviciu evident mai bun in acest aspect pot face orele de istorie si civica a
dar programele pentru orele de lb. romana, matematica, istorie, geografie sunt incarcate, iar orele sunt insuficiente.
#orice varianta s-ar alege daca nu se imbunatateste baza materiala este inutila (laboratoare de geografie, istorie, fizica, chimie.
#Adaugarea orelor de limba si literatura romana, educatie muzicala, limba latina si istorie inapoi in planul cadr r
Cresterea numarului de ore la geografie si istorie pentru studiu aprofundat daca tot incercam sa ne raportam la niste valori si la un spatiu comunitar.
Orele de muzica si desen sa se transforme in ore de istorie a muzicii si a artelor plastice in
Ora de religie se poate transforma intr-o ora de istorie a religiilor daca tot se doreste sa devina disciplina obligatorie. et t
toate in limita unui timp indisponibil (avem pentru istorie, in medie, acelsai numar de ore precum religia, si asta in secolul XXI
-2 ore fizica-1 ora din clasa a VI chimie-1 ora din clasa a VII-a istorie, geografie, desen, muzica,
se poate preda si ca diverse capitole la istorie, in loc de evolutionism sau la religie, la limba romana si limbi straine religia sa aiba un statut definitiv, devreme ce s-au cheltuit atat de multi bani pentru formarea profesorilor in acest domeni i
de istorie va fi o tara cu carente de exprimare, o tara de grași si inculți l
ar trebui sa existe disciplinele stiinte (fara fizica, chimie, biologie) si socio-umane (fara istorie, geografie in plus;
cunostintele necesare despre patria lor, este nevoie de un numar mai mare de ore de istorie,
care distrug in totalitate disciplina Istorie si sansele elevilor de asimilare a cunostintelor din domeniul respectiv v
Nu trebuie sa scada orele de limba romana, istorie sau geografie. Fizica este suficient incepand cu clasa a 6-a,
Cred ca ar trebui sa fie implicati in predarea lor profesorii de istorie, geografie, religie.
#Pentru istorie si geografie sunt necesare 2 ore pe saptamana pentru a se putea consolida notiunile predate e
la disciplina istorie, consider ca este insuficienta o singura ora pentru parcurgerea eficienta a acesteia.
#planul cadru ar trebui sa aiba in vedere nevoile reale, de actualitate ale elevilor, adica un numar mai mare de ore la limbile straine, la geografie, istorie, limba romana a
să conțină doar obiectele considerate esențiale pentru gândirea logică esențială a unui elev, de ex. limba română, matematică, istorie.
Mergeți la sate și verificați câte ore de geografie, istorie, cultură civică, desen, muzică etc. se fac cu persoane calificate.
#Pledez pentru creșterea numărului de ore de istorie la doua pe fiecare nivel de studiu sau schimbarea programei școlare prin simplificarea materiei corelata cu revizuirea totala a manualelor de istori t
#poate ar mai trebui introduse ore de istorie si geografie la clasele a VI-a si a VII
Om Și Societate 3-4 3-4 4-5 4-5 Istorie TC 1 1 1 1 Geografie 1 1 1 1
#Preferabil ar fi 2 ore de istorie/geografie in locul soc. umane/ed. tehnologica, materii
și istorie în clasa a V-a . În consecință după părerea mea ar trebui aprobată varianta 2, cu anumite modificări:
profesor de istorie preda muzica. Si cum sa mai vrei ca parinte ora de muzica???
#Profesorii cu dubla specializare (istorie geografie) din aria curriculara,, Om si societate"probabil pot preda si discipline socio-umane la clasele de gimnaziu u
#Profesorii de Istorie pot să abordeze conținuturile disciplinelor socio-umane în manieră multi, pluri, inter și transdsciplinară, în consens cu principiile educației integrate,
Disciplinele socio-umane trebuie integrate în disciplina Istorie, având în vedere că abordează conținuturi comune, fapt
#Profesorul de istorie este cel ce poate preda disciplinele care inlocuiesc Cultura Civica
#Profilul dorit, mai complet al absolventului de gimnaziu, ca viitor cetățean al societății democratice impune reconsiderarea alocărilor orare din planurile cadru pentru studierea disciplinelor
Varianta 3 a planului cadru are avantajul reconsiderării numărului de ore la istorie, geografie, discipline socio-umane și asigurarea unui număr suficient de ore pentru disciplinele din aria curriculară"arte",pentru disciplina
#Propun ca să existe câte 2 ore pe săptămână la istorie și geografie la toate clasele gimnaziale,
din aria curriculară Om Și Societate, ca discipline de trunchi comun și menținerea lor ca discipline opționale așa cum a fost situația lor și până acum și acordarea a două ore pe săptâmână siciplinelor istorie și geografie,
la clasa V-istorie 1 ora-geografie 1 ora la clasa VIII-educatie muzicala-0 or r
tehn 2 2/3--istorie 2/3 2 2 2/3 geogr 2 2 2/3 2/3 ed fiz
lb materna, limbi moderne, matem si inf, stiinte si tehn, istorie si geografie, ed fiz si arte.
care dau identitate națională (Limba română, Istorie și Geografie) g
#Putine modificari si materii noi toyal nepotrivite la socio umsn n
#Rapoarte periodice pe zone care sa centralizeze rezultatele chestionarelor si parerile elevilor, parintilor si profesorilor despre orice noutate sau neplacere referitoare la acest subiect.
#Alegerea de 1-2 ore la disciplinele socio-umane pentru clasele VI-VII (Istorie si Geografie e
#Realizarea unei materii transdisciplinare, cu continuturi din Religie, Eucatie civica, Istorie, Geografie e
#Realizarea unor programe mai putin complicate și corelate cu noțiuni practice i
#Realizarea unor studii care sa fie transpuse in tipuri clare de CDS-uri, reglementate de minister, evident cu acoperirea oricarei variante
LIMBA ROMANA, ISTORIE, GEOGRAFIE
#reconsiderearea acestora pentru o varianta combinata la anumite disciplin n
#Rediscutar r
#reducerea materiilor, descongestionarea materiilor, scoaterea limbii latine, scoaterea educatiei tehnologice, efectuarea religiei in afara programului ora a
#Reducerea nr. de ore la istorie/geografie/lb. moderna 2. Introducerea disciplinei Educatie pentru sanatate, ca materie obligatorie.
Numarul de ore de istorie este evident redus ceea ce duce la micsorarea daca nu chiar anihilarea sentimentului national.
Un numar de ore de istorie mai mare si axarea acestei discipline pe problemele nationale ar dezvolta un cetatean roman atat pentru societatea romaneasca car si pentru cea europeana.
Creșterea numărului de ore la disciplinele istorie și geografie prin eliminarea disciplinei religie. Propunerea TIC ca disciplină opțională p
respectiv istorie e
#reducerea numarului de ore si pastrarea unui raport corect intre volumul de lucru, intelectual si activitatile de repaus si miscar r
#referitor la disciplina Istorie, dacă tot se ține la o corelare cu Uniunea Europeană să se analizeze de ce aolo, în cele mai multe dintre state,
#Reinprospatarea cartilor de istorie, ele de mult nu mai fiind la standardele cerintelor r
#reintroducere"Lucru manual"ca disciplina obligatori i
#reintroducerea ca disciplina obligatorie lb latin n
#Reintroducerea geografie ca materie obligatorie la examenele nationale/de bacalaurea a
#reintroducerea limbii latin n
#Reintroducerea limbii latine-utila pentru rolul ei formator (creeaza cu adevarat competenete) Scoaterea din trunchiul comun a religiei.
#alocarea a minim 2 ore/sap. de istorie la clasele V-VII I
#religia ca si disciplina nu are ce cauta in invatamantul de sta a
#Religia nu ar tb sa fie obligatorie ci optionala a
#Religia nu ar trebui sa aiba ore in invatamantul primar
#Religia nu are ce cauta ca obiect de studiu in trunchiul comun. Educatia tehnologica doar la clasele 7-8. Consiliere si orientare se poate chiar de 2 ori pe saptamana.
#Alocarea de ore mai multe pentru Istorie si Geografie si ore mai putine la materii care nu le plac elevilor--Ed Plastica, Muzica, Ed Tehnologica, Matematica, Lb Romana, Fizica,
sau germana la alegere 1 sau alta limba la alegere istorie 1 dar nu despre izvoarele istoriei si despre iobagi ca numai la iobagi se gandesc elevii latina zero (profi de rom o sa spuna altceva) religie
Trebuie alocate minim 2 ore de Istorie si Geografie pe saptamana! Ce poti sa predai in 50 de minute si poate nu stiati,
Nu se pot pune 2 ore pentru amaratele alea de Istorie si Geografie? Nici asa nu ar fi de ajuns,
iar Ed. economica si democratica sa fie predata de profesori economisti si nu de cei de socio umane (istorie sau cultura civica) care nu stiu
precum și predarea lor de către profesorul de istorie r
#sa existe o relatie intre planul cadru-programa scolara-manual-auxiliar r
#Sa existe proceduri clare care sa raspunda concret la problemele de indisciplina care se ivesc uneori la clasa a
VIII, mai puține ore de geografie, istorie, fizică. Programa este încărcată, au teză la alegere la istorie sau geografie în cls.
VIII, copii obosesc în gimnaziu o
#Sa fie prevazut numar de ore de Consiliere si orientare in toate variantele. Sa fie introdusa Limba Latina ca diciplina in planul cadru u
#Sa fim realisti si sa invatam limba romana, matematica, biologie, istorie, geografie cu cate 2 ore pe saptamana la fiecare clasa de studiu,
#Alocarea unui numar mai mare de ore pentru disciplina Istorie ar fi o necesitate in actualul context international si ar readuce in constiinta elevilor unele valori ale romanilor
#Alocati mai multe ore stiintelor umaniste (geografie, istorie, limbi straine), eliminati din orele de desen si muzica.
1. Varianta 3 sta cel mai bine in privinta orelor de Istorie si Geografie: cate 2 ore, in loc de una,
ROMANA la cls. a V A SA EXISTE 2 ORE DE ISTORIE SI GEOGRAFIE LA CLASELE V-VIII EDUCAȚIA
câte una din cele de istorie, 1 geografie, biologie urmând ca orele disponibile sa aleaga copilul in funcție de vocația si talentul lui.
#Sa se acorde 2 ore de istorie pentru gimnaziu u
#Să se acorde o mai mare atenție echilibrului între toate materiile cuprinse în planul cadru c
#sa se faca cate 2 ore/sapt de istorie la toate clasele, iar la desen si muzica cate 1 ora/sapt la toate clasel l
Orele de istorie ar putea fi înlocuite de ore de geopolitica
#sa se tina cont de sugestiile Societatii de Stiinte Istoric c
#Sa se tina cont mai mult de elevi si mai putin de nevoile profesorilor. Numarul de ore la Matematica si Limba romana este mult prea mare.
#si la clasele 6 si 7 cate 2 ore de istorie geografi i
#Simplificarea continutului invatarii cu exceptia disciplinelor real l
#Am scria deja cateva idei la punctul 19. De adaugat ar fi ca, odata cu implementarea noului plan-cadru,
datorită examenelor de evaluare națională-aria ehnologiidisciplina TIC 1 ora/săpt toate clasele-Educație Tehnologică 0-1 oră/săpt-reconversia cadrelor didactice de istorie
4 ore de limba romana, minim doua ore de istorie si si minim doua ore de geografie, o ora de limba latina si o ora de EDUCATIE RELIGIOASA.
De asemenea, se creează o inechitate între profesorii de istorie, care primesc în plus câte 1 oră de Socio umane la clasele V și VI și cei de geografie
#Sugerez introducerea a doua ore de istorie/saptamana la toate clasele de gimnaziu. Istoria este o disciplina
Numarul scazut de ore de istorie din ultimii ani se reflecta in slaba participare a tinerilot la viata politica si in lipsa de initiativa a societatii civile e
pentru clasele 5, 6, 7, 8 2 ore/saptamana Biologie 2 ore/saptamana Istorie 2 ore/saptamana Geografie 2 ore/saptamana
Romana, Mate, Istorie, Geografie, Religie, Latina, Informatica, Fizica, Biologie, Chimie, Sport, Muzica, Desen; dublarea orelor alocate limbilor straine-se poate schimba si metodologia predarii (as pune o ora interactiva cu jocuri gen Duolingo-vezi Appstore sau Goohgleplay;
să se prevadă un număr de 3 ore pentru disciplina istorie -să se înlocuiască Religia cu Istoria Religiilor
pastrarea nr orelor de limba romana/istorie/geografie-includerea materiilor optionale doar la clasele de profil socio-uman-definirea Ed.
#sunt de acord cu introducerea TIC in trunchiul comun si nu sunt de acord cu nr mic de ore la istorie si geografie e
#Sunt de parere ca numarul de ore alocate disciplinei Istorie este insuficient acum, iar varianta 3 raspunde, intr-o oarecare masura, acestui deziderat.
#Sunt necesare mai multe ore de istorie si geografie (2 ore pe saptamana la fiecare clasa.
daca va trebui sa aleaga intre o ora de istorie/geografie si una de fizica/chimie ar alege prima varianta
sau istorie v-ati mai fi atins de cele 2 materii in variantele 1 si 2 2
#Sunt puține ore de istorie si de geografie, în contextul în care numarul de ore de religie ramane la fel.
care nu au istorie si de aceea reducem aceste ore? Deja in planul cadru prezent, numarul de ore la geografie si istorie este prea mic.
Oare aceste discipline nu sunt necesare in formarea culturii generale? Ar trebui modificate programele la unele discipline și nu neaparat numarul de ore.
#Sunt total impotriva reducerii numarului de ore de istorie si geografie la clasele V-VII si eliminarea disciplinei Consiliere si Orientare la clasele V-VII cum prevede una din variante.
#Suolimanarea orelor de istorie e
#Suplimentarea activitatilor prin programe after-schoo o
#Suplimentarea orelor de istorie si geografie e
#-este benefica introducerea orelor de socio umane din clasa a V-a cu mentiunea ca ar trebui``protejati``profesorii de specialitate si aceste ore sa nu fie predate de profesorii de istorie sau alti profesori
care nu are catedra completa, cum se intamp p
#Ancorarea PC in realitatea socioeconomica, punerea accentului pe calitatea actului didactic, degrevarea profesorului de alte responsabilitati (orare, grafice, statistici, reviste, concursuri, munca de secretariat
etc etc etc), accent pe partea aplicativa-practica, desfiintarea gradatiei de merit (pentru a se elimina goana dupa hartii fara valoare la dosare neconforme cu realitatea
#Suplimentarea oreor de istorie si geografie, elevul roman trebuie sa se cunoasca pe sine isusi mult mai bine e
care prevede 2 ore/săptămână la studiul disciplinei istorie s
#Susțin ca variantă finală varianta nr. 2 deoarece există în dotarea școlilor materiale didactice ce permit predarea inter și tansdisciplinară
programa la istorie este imposibilă, necorelată cu ce știu copiii din primar, iar la geografie învată lucruri foarte frumoase și importante, o oră pe săptămână fiind total insuficient;
Cate doua ore de geografie si istorie pe saptamana a
#Aplicarea mai multor metode de invatare empirica. Pe langa partea teoretica, elevul trebuie sa contact direct cu activitatile si notiunile propriu-zise
Istorie: 2 ore/saptamana pentru clasele V, VI, VII si VIII; Educatie social-cetateneasca pentru toate clasele V-VIII;
Ca dovadă lăsați neatinsă religia și scuturați restul materiilor. de s-ar preda o istorie a religiilor aș înțelege.
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011