#Profesorii de Istorie pot să abordeze conținuturile disciplinelor socio-umane în manieră multi, pluri, inter și transdsciplinară, în consens cu principiile educației integrate, fără a mai fi nevoie de angajarea unor profesori cu specializări mai puțin didactice, profesori proveniți din domenii de studii precum Drept, Jurnalism, Științe Politice, Psihologie. Disciplinele socio-umane trebuie integrate în disciplina Istorie, având în vedere că abordează conținuturi comune, fapt ce presupune creșterea numărului de ore/săptămână acordate (2/săptămână de-a lungul întregului ciclu gimnazial) și reconfigurarea conținuturilor curriculare. Viziunea educațională promovată de LEN 1/2011 acordă un loc important dimensiunii sociale și culturale. În concordanță cu această viziune sistemul de evaluare națională ar trebui să cuprindă și aria curriculară m și societate În consecință, ponderea acestei arii ar trebui majorată în planul-cadru al învățământului gimnazial r
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011