#Va rog sa aveti in vedere faptul ca se dicuta despre Gimnaziu! Nu putem sa introducem la nesfarsit noi discipline in detrimentul altora. Vad ca se doreste cat mai multa informatie, cat mai multa teorie, stiinte peste stiinte! La varsta aceasta discutam despre copii! Trebuie sa le aducem inainte si frumosul, arta, jocul, miscarea...Abilitatile practice nu se doresc a fi dezvoltate? In sistemele de invatamant europene exista, pe langa cercurile de muzica si pictura, ateliere in care elevii invata practic sa confectioneze singuri obiecte utile, invata lucruri care le vor folosi in viata intr-adevar. Noi am introdus de cativa ani educatia tehnologica, unde ce se intampla? Iar memoram si memoram informatii teoretice. Acum vad ca doriti introducerea altor discipline-tot teoretice-"socio-umane"adica tot felul de drepturi? Nu se pot aborda aceste teme in cadrul orelor de consiliere sau de cultura civica? eu cred ca da si mai cred ca planul cadru se axeaza pe mult, prea multa teorie si prea putina practica! Stiu, puteti spune ca tine de cadrul didactic modul in care sunt predate toate aceste continuturi dar directiile sunt date de sus. Haideti sa mai rarim din continuturi, sa mai aerisim programele, sa facem putin dar bun in loc de mult si prost si sa nu mai tot introducem pe discipline teoretice ca sunt satui si copii si parintii de atata teorie! In final, sper ca aceste sugestii sa fie citite e
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011