care ar fi posibilă dezvoltarea abilităților de viață ale elevilor dar punerea în practică depinde de factorii evidențiați în întrebările analizei comparate.
care elevul își formează abilități de comunicare necesare învățării celorlalte materi
#Limba Și Literatura Română trebuie studiată ca și până acum, 5 ore la clasa a V-a s
#Apreciez interesul acordat stiintelor precum TIC-ul, FIZICA si CHIMIA care in prezent desi nr de ore este deficitar si nu acopera posibilitatea aprofundarii notiunilor fundamentale, prezinta interes tot mai mult din partea elevilor-partea
care dezvolta abilitatile antreprenoriale-competenta cheie-art. 68, alin (1), punctual f) din Legea Educatiei Nationale La varianta 2 este insa necesara introducerea orelor de consiliere si orientare in trunchiul comun n
care dezvolta abilitatile digitale necesare oricarui domeniu de activitate. Orele de educatie tehnologica dau posibilitatea elevilor sa cunoasca si multe domenii tehnice,
ce le dezvolta deprinderile si abilitatile e
#Varianta a treia este cea mai buna deoarece are un număr de ore echilibrat pe discipline de studiu.
-care ne-am dorit sa devenim profesori sa-i invatam pe altii si sa culegem cele mai bune atitudini ale performantelor din abilitatile de viata dezvoltate la fiecare disciplina impart t
#ed. tehnologica prin modulele sale formează abilități și deprinderi practice elevilor pentru a se descurca în viața reală a
#Este esential ca elevii sa-si dezvolte abilitatile TIC cat mai repede tanand cont de evolutia tehnologiei, utilizarea si utilitatea ei in procesul de invatamant si in viata de zi cu zi i
de abilități native pentru unii, nu dobândite la scoala neapărat.;deci in procesul educativ se porneste din start cu un dezavantaj pentru unii elevi i
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011