Cultură civică (10) | ![]() |
Geografie (51) | ![]() |
Istorie (78) | ![]() |
Religie (48) | ![]() |
#Este necesara alocarea a 2 ore la disciplina geografie, la cls. a V a si a Vllla pentru a fi in concordanta cu necesarul de competente urmarite e
#Acordarea unor ore optionale la clasa a 6 si a 7 de geografie e
#Este putin probabil sa acoperi toate disciplinele, ariile si sa atingi competentele cheie actuale. in varianta (NR. 2) pe
Om Și Societate,,consider absolut necesare introducerea celor 2 ore de istorie la clasele V-VI
#Activitățile practice i
#Faceti un efort si consultati-ne inainte de a ne pune in fata unor planuri cadru deja elaborate e
Cum poti sa vorbesti la Istorie despre Evul Mediu si Cruciade fara sa amintesti de menestreli?
vor rade in fata capodoperelor, considerand lipsita de importanta intreaga Istorie a Artei, marii pictori, stilurile in arta..
#FARA RELIGIE OBLIGATORIE IN SCOALA A
#fermitate in luarea deciziilo o
#Fiecare cadru didactic să fie implicat la orele de curs, și nu să pretindă ca elevii
#Formarea profesorilor de discipline socio-umane/istorie pentru a preda corespunzator noile materii, lipsa personalului calificat in mentenanta sistemului informatic;
Și mai puțină religie
#gtrg g
#Hotarati-va odata la un plan corect si NU-L MAI TOT SCHIMBATI. Ati reusit sa dezorientati complet nu numai elevii,
#Adaptarea programelor de istorie, geografie si biologie pt 1 ora pe saptamana (dpdv cantitativ. Scrierea unor programe de fizica si chimie pt nivelul claselor 5-6 care sa fie complementare cunostintelor matematice uneori greu de inteles la aceste clase
pentru că era suficient 1 oră/săptămână de Cultură Civică la cls. a VII-a și a VIII-a
mai bine erau reintroduse câte două ore de istorie la clasele V-VI e
#In loc sa se ofere conditii de munca decente si salarii motivante cadrelor didactice deja existente
Ce se întâmplă cu orele de cultură civică? Programele de concurs pentru această disciplină nu se pliază pe disciplinele socio-umane.
#Introducerea a cite 2 ore la disciplina istorie avand in vedere ca suntem singura tara din U. E
. care are 1 ora de istorie pe saptamana. Mai putina chimie chiar daca la nivelul I. S. E exista specialisti mai multi pentru acest domeniu si au avut grija sa acorde privilegii acestui domeniu u
#introducerea a mai multor ore de geografie si istori i
#Introducerea de activitati practice concret t
#After-school cu profesorii scolii. Ei cunosc cel mai bine copii si trebuie sa stea cu ei pana la sfarsitul programului nostru u
#introducerea informaticii la toate clasele de gimnaziu 2 ore de istorie si geografie la clasa a V a pentru a consolida notiunile de baza necesare urmatorilor ani de studiu revizuirea programelor scolare,
religie, civica, desen, muzica, biologie, fizica, chimie...Ed pt sanatate obligatorie acolo unde nefiind sali de sport aceste ore nu pot fi practicate e
#la clasa a 8-a sunt suficiente cate 1 ora de istorie si geografi i
#La clasa a vii-a ar trebui cel puțin două ore de geografie deoarece de dicută de continente,
de la studii de caz si continuturile din manuale sa fie redate intr-un limbal compatibil cu varsta copiilor. actualele manuale de cultura civica nu sunt CITIBILE
#la istorie, clasa V este nevoie de 2 ore de istorie/saptamana. Doar cine este la catedra poate sti de necesitatea a 2 ore de istorie/saptamana a
#La maatematica-materie de examen-programa sa fie simplificata astfel incat sa ramana, in sem II la clasa a VIII a,
#Mai multe ore de istorie va rugam. E putin o ora de istorie la clasele 5-7 7
#mai multe ore de limba engleza ar fi utile pentru elevii din ciclul gimnazia a
#Mai multe ore dedicate limbii materne, cultura nationata și istorie i
#Mai multe ore la aria tehnologi i
#mai multe ore la discipline stiintifice care sunt considerate grele si copii au nevoie de aprofundare pentru a avea rezultate bune la testele Pis s
#Mai multe ore la disciplinele istorie și geografie. O oră/săptămână la disciplina limbă latină
#Alocarea mai multor ore disciplinei ISTORIE, pentru cunoasterea istoriei lumii si a patriei. Nu se tine cont de reglementarile UE din 2011,
care solicita ca orele de istorie sa fie de minim 2ore pe saptamana a
#Majoritatea cadrelor didactice au dificultati in a intelege ori a aplica adecvat informatiile pedagogice pe care le-au asimilat mai mult sau mai putin.
#Manualul de clasa a V-a la geografie este foarte stufos, iar o ora in plus ar fi ideala a
#Materiile nou propuse in aria curriculară Om Și Societate nu sunt în măsură să înlocuiască în mod fericit ora de Limbă și Literatură Română, pe cea de latină sau de istorie pe care le dislocă.
Educația muzicala și cea plastică au funcția lor bine definită în dezvoltarea unui copil de 11-1 a
#Alocarea unui numar mai mare pentru istorie si geografie e
#Modificarea programei școlare la limba și literatura română la clasa a-V-a V
#Modificarea programelor pentru a fi in concordanță cu planul cadru. Conținuturile stabilite prin programe depășesc cu mult posibilitatea de abordare a lor la clasă
#Necesitatea legaturii disciplinei Educatie-Cultura Civica pe parcursul gimnaziului cu ce s-a studiat in primar.
In noua societate globalizata cum poti forma un cultura generala a unui elev doar cu o singura ora de istorie si geografie. pe saptamana?
care elevii pierd vremea la scoala-religie, ed. tehnologica (un melanj din toate materiile). Bine ca s-a scos latina!
istorie, geografie fizică, chimie etc. Cel mai important e că nu trebuie să creeze doar ârfuri!,
sa studieze tot o ora de religie. Este rusinos pentru noi, tara membra a Uniunii Europene, este rusinos pentru noi care traim intr-un mediu pluriling g
#Nu mi se pare normal sa scoateti puinele ore de ed plastica, ed muzicala, istorie,
geografie care le fac o cultura generala la copii doar pt faptul ca aceste ore (muzica si desen) nu se fac pe sate deloc pt ca sunt putine si sunt toate date in completare la alte materii.
, religie, ed tehnologica. In gimnaziu sa se mearga pe conceptul cultura generala, crearea unei baze solide (nu cantitativ),
#Nu se explica numarul foarte mare al orelor alocate disciplinelor TIC si religie pe parcursul claselor V-XII I
Limba romana si matematica ponderea cea mai mare, apoi stiintele naturii, educatie tehnologica, limbi straine, fizica chimie, alte stiinte. istorie, sport.
#Nu sunt de acord cu inserarea obligatorie a orei de religie în trunchiul comun u
#Nu vad de ce este relevant ca un elev sa studieze incepand de la clasa 0 pana la sfarsitul liceului ora de religie,
#Numar mai mare de ore de Geografie!!!Clasele V-VII cel putin 2 pe saptaman n
Consider ca numarul orelor de Limba si Literatura Romana, Limbi si literaturi straine (engleza, franceza, germana), Istorie, Geografie, Biologie, cultura antreprenoriala,
#Ar fi bine sa nu se mai faca religie in scoal l
#o porcari i
#o porcarie de plan cadru! ce dracu'sa faci cu chimia si fizica?!obiecte de k...si scoti istorie si geografie, discipline atractive (in primul rand!
si f. interesante! SA VA I-A DREACU'CU INVATAMANTUL VOSTRU DE TAMPITI
#O problema mare in unele scoli este lipsa spatiu u
#o programa cu timp suficient pentru activitati experimentale si problem m
#O programă școlară adecvată care să nu fie foarte stufoasă și care să corespundă cerințelor actuale ale elevilor în vederea orientării școlare ulterioare (liceu sau școală profesională) Ä
De exemplu, religia, optionalele, cultura civica a
#O reforma reala in invatamant trebuie sa aiba in vedere obiective educationale actuale e
#O reformă reală trebuie gândită pentru următorii 30-35 de ani. este destul de simplu de făcut,
#Ore de istorie si geografie locală Ä
#Ore de sport mai multe. In toate variantele sunt 2 doa a
#Ore mai multe de educatie tehnologica pentru practica elevilor in diferite domenii arta, cultura, gospodarie, electricitate, tehnica,
Cred ca 2 ore de istorie, 2 de geografie și 2 de fizică sunt cam multe în clasă a VIII.
Deci ar avea foarte multe ore dintr-o zi și nu ar mai avea timp pentru temele de acasă și pentru pregătirea pentru examen
#orele de istorie a romanilo o
#Orele de limba romana sunt insuficiente. In locul limbii latine, ar trebui, in plus, o ora de lectura la fiecare clasa a
#Orele de religie consider ca ar trebui sa fie optionale e
#Orele de religie pot fi scoase din planul cadru u
#Dacă se menține nr de ore de limb română la clasa ava și ora de latină la clasa a 8-a,
Varianta 1 poate fi îmbunătățită si apoi implementată cu succes t
#Ar fi cazul sa ganditi indelungat la schimbarile pe care intentionati sa le faceti, sa aduceti oameni competenti cu adevarat si nu persoane
Pe de alta parte, orele de religie au aceeasi pondere, desi utilitatea lor este mult mai redusa a
Renuntati la limba romana, istorie si latina in favoarea informaticii???De ce? Aveti impresia ca fara informatica in clasele 5-8 tinerii nu vor sti cum sa acceseze site-uri porno?
Nu mai ciuntiti sufletele acestor copii scotand latina din programa ori micsorand numarul orelor de istorie!
Oferiti-le acest lucru, dati-le istorie, latina, limba romana, limbi straine si luati exemplul americanilor,
religie (sa ne rugam si sa speram ca vom avea noroc) si sa facem multa educatie fizica pentru a fi robusti si apti de munca,
eliminarea sau reducerea orelor de religie-(disciplina optionala) pt ca este total depasita, istoria si geografia la clasa a VIII-a nu mai sunt discipline de evaluare,
in toate tarile din UE se asigura cate doua ore de ISTORIE-pe fiecare nivel de studiu;
Fara religie, desen, muzica si ore optionale. 4 ore pe zi indiferent de scoala sau liceu,
#-programe, manuale, materiale didactice si mijloace de invatamant-clarificari predare religie (doar profesori, preotii sa mearga la biserica...
Altfel elevul invata matreria si nu vede punctele asociative dintre istorie, literatura si geografie de exemplu u
deoarece fiecare elev opteaza pentru participarea la ora de religie neavand posibilitatea de a studia"altceva"in cazul refuzarii religiei i
Prea putine ore de istorie. As inlocui ora de religie cu cea de morala (obligatorie.
Daca totusi se ramane la religie as opta pentru o ora in care se invata valorile esentiale ale crestinismului trecanduse peste divergentele confesionale e
#Ar trebui combinate variantele 1 și 2
#Repet! Este prea incarcat programul saptamanl. Copiii ar trebui sa aiba la cls V-VI cate 20 ore saptamanal,
#revizuirea continuturilor de predare prea stufoase, lipsite adeseori de utilitate ulterioara, mai ales la matematica, istorie, religie, romana, chimi i
#sa se faca cate 2 ore/sapt de istorie la toate clasele, iar la desen si muzica cate 1 ora/sapt la toate clasel l
Suplimentarea orelor de istorie si de geografie. Este imposibil ca aceste discipline extrem de importante in dezvoltarea tinerilor sa fie predate doar într-o ora pe săptămână Ä
#Scoaterea disciplinei Religie in forma actuala de catehizare. Introducerea disciplinei Istoria Religiilor, predate de un cadru didactic neutru.
Sunt cu mult mai necesare orele cu adevarat relaxante pentru copii, decat disciplina religie. Decat sa auda ineptii antisemite si povesti despre crimile biblice,
O sumedenie de superstitii si basme se lafaie in limbajul profesorilor de religie care nu educa,
#Se forteaza implementarea studiului disciplinelor drepturile copilului, omului, etc. in detrimentul orelor de consiliere, istorie e
datorită examenelor de evaluare națională-aria ehnologiidisciplina TIC 1 ora/săpt toate clasele-Educație Tehnologică 0-1 oră/săpt-reconversia cadrelor didactice de istorie
și geografie pe discipline socio-umane, datorită reducerii numărului de ore și a introducerii disciplinelor socio-uman u
care prezintă un număr optim de ore de Geografie si Istorie la clasa a V-a, necesare formarii unor minime noțiuni de cultura generală.
apoi baza materiala trebuie complet refacuta (laboratoare de fizica, chimie, biologie, sali dotate cu aparatura specifica pentru limbi straine, cabinete de istorie si geografie, sali de sport,,
Disciplina Religie sa fie intrunchiul comun la clasele I-IV, apoi sa fie disciplina optionala.
Majoritatea copiilor participa la ora de religie pentru ca media obtinuta la aceasta disciplina este 9
Cu 35 de elevi la clasa nu poti avea 1 ora de biologie, geografie sau istorie.
ce invata la aceste materii nu se aplica in viata si as dori sa invete cate 2 ore pe saptamana istorie,
geografie si religie in toate clasele de gimnaziu deoarece consider cu mult mai importante aceste materii pentru educatia copiilor, informatiile capatate la acestea avand utilitate toata viata.
Educatie financiara sau economica mai multe ore si nu doar una in cl. aviii-a, Ed. crestin-morala si nu Religie ortodoxa, adventista...
Rugamintea ar fi scoteti macar jumatate din arele de Religie si ducetile catre istorie de exemplu, sub forma Istoriei Religiilor
profesoare de religie in procent cel putin egal cu cel al barbatilor, preotilor care in opinia mea tr sa stea in biserica si nu in scoala a
#Unele discipline ar trebuie sa dispara din TC, ex ed tehnologica, religie. In loc, sa fie discipline de abilitati practice.
#v3 contribuie intr-o masura mai mare la dezvoltarea constiintei nationale si a spiritului patriotic ca urmare a cresterii nr de ore la disciplina istorie. realitatea zileleor noastre impune cresterea nr
de ore de istorie si la clasele a VI-a si avii
#Vă cam amăgiți, asta nu e reformă...se vede că păstrați 95%din fostul curriculum r
#Va rog, nu inlocuiti disciplina Cultura Civica, simbol al democratiei si al inter si transdisciplinaritatii pentru ca face legatura cu alte discipline Economia de piata Psihopedagogia, Filosofia, Istoria, Geografia, sociologia si Psihologia.,
PROFILUL UMAN=LATINA, ISTORIE, GEOGRAFIE SI NU FIZICA, CHIMIE, BIOLOGIE. SPECIALIZAREA sttint ale naturii are cea mai mica pondere in optiunile elevilor r
Exista prof. de religie care au si parohii. Este corect? Profesorii de geografie si istorie sunt cei mai afectati.
Sunt titulari in 3-4 scoli ca sa aibe catedra completa Pacat. Copiii au nevoie sa cunoasca lumea in contextul globalizarii si a liberei circulatie in UE.
Poatw vrea sa aiba 5 ore de engleza, 5 de franceza, 5 de romana, 4 de istorie,
4 de geografie si cate 1-2 ore din restul materiilor r
#Varianta nr. 2 este singura care respectă Legea Educației Naționale nr. 1/2011 prin introducerea TIC la toate clasele V-VIII în trunchiul comun,
#Vreau doua ore de istorie pe saptamana a
#Vreau sa fie educat copilul meu pentru sanatate in primul rand si apoi pentru cetatenie democratica.
#Asigurarea unui număr de 2 ore în trunchiul comun la istorie și geografie, obligatorii pentru orice viitor cetățean ca de dorește
La disciplina geografie-cl. a Va cu 1 h pe săptămâna nu sunt studiate elemente de geografie generală,
ore de religie...mai putine ore se sport? Cand o sa avem o societate bolnava,
Sau Geografie aplicata-ca obiecte de studiu...Cu teoria suntem prea imbuibati i
#ca sa puteti intelege situatia reala a noastra va invitam la noi, la tara, si o sa vedeti ca de cele mai multe ori aceste lucruri cu
#cate 2 ore de geografie pe saptamana la toate clasele de gimnazi i
#-pregatirea cu maxima exigenta a cadrelor didactice ce vor fi abilitate pentru disciplina Consiliere si orientare.
#Cate o ora de istorie si geografie la fiecare clas s
#CDS-urile sa fie elaborate de specialistii ministerului, nu de fiecare cadru didactic, acesta trebuie sa aiba rolul,
#Cei de clasa ava au nevoie de mai multe ore la disciplina geografie, deoarece, in acest an se studiaza toate fenomenele geografice importante pentru elevi in dezvoltarea unor competente de intelegere si cunoastere a planetei noastre e
#Cel puțin doua ore de istorie la clasă s
#Cel putin doua ore de istorie la fiecare clasa ar fi normal sa fie introduse in planul cadru u
#Cele 4 conditii de implementare precizate la pg. 4 a documentului naliza comparativă a celor 3 variantesunt indispensabile s
Religia ar trebui predate ca istoria religiilor și de către profesori de istorie i
#Codul bunelor maniere, ore in care sa ii invatam pe elevi sa se comporte civilizat.
#Consider ca disciplina Geografie este destul de importanta si ca doua ore de studiu pe saptamana sunt binevenite atat pentru elevi cat si pentru profesori.
#Consider ca disciplina Religie trebuie studiata in cel mult 4 ani din cei 12 ai invatamantului preuniversitar r
numai de profesorii de istorie pentru a se asigura inter și transdisciplinaritatea. Acest fapt este necesar și din perspectiva asimilării competențelor civice,
ținând cont de numărul insuficient al orelor de istorie e
#Consider ca Educatia tehnologica in conditiile economice actuale are o mare influienta in orientarea scolara si profesionala a elevilor spre domeniul tehnic
Om Și Societate 4-5 4-5 4-5 6-7 Discipline socio-umane**TC o-1 0-1 0-1 0-1
Istorie 1 1 1 2 Geografie 1 1 1 2 Religie***1 1 1 1 Opțional CDS 0-1 0
De aceea, sunt de parere ca aceste ore nu ar trebui sa fie predate de profesori de istorie,
cum se intampla in prezent cu disciplina cultura civica. In situatia in care orele de cultura civica sunt date profesorilor de istorie,
aceste ore (foarte putine in prezent) nu sunt scoase la concurs iar absolventii de specialitate predau orice altceva decat cultura civica.
Din acest motiv un profesor de cultura civica (absolvent de sociologie-de exemplu) abia reuseste sa-si adune jumatate de catedra in 3-4 scoli iar completarea fiind cu alte discipline e
#Consider ca pentru o buna implementare a oricarui tip de plan cadru este necesara revenirea la un manual unic pentru fiecare disciplina in parte,
in sensul ca ar fi trebuit sa se introduca cate 2 ore pt fiecare an de studiu in TC disciplinelor istorie si geografie,
totodată, disciplinele din aria curriculară Om Și Societate, vor contribui la formarea unor deprinderi sociale, a unor deprinderi de relaționare, formând, totodată,
prin alocarea unui număr suplimentar de ore la disciplinele istorie și geografie, se facilitează formarea unei viziuni europene, înțelegerea contextului social-politic, economic și cultural național, în strânsă interdependență cu cel european și cel global, identificarea
#Consideram ca disciplinele limba romana si istorie trebuie sa aiba un numar suficient de ore, mai ales pentru elevii din mediul rural,
#Consideram ca scaderea numarului de ore la disciplinele limba si literatura romana si istorie contravin interesului cultural si national al poporului roman n
(căci prin latinitatea noastră ne revendicăm apartenența la civilizația europeană latinofonă), păstrarea orelor de limbi străine, sporirea numărului de ore de istorie și menținerea orei de consiliere (căci elevii au nevoie de mentoratul profesorilor-diriginți
Deci prebuie regandita programa pe aceasta materie si instruiti profesorii de religie (macar, religia, sa inlocuiasca partial educatia civica care lipseste din clasa a 5a.
Pentru mulți copii jocul se limitează la cel de pe calculator/tabletă/telefon 2. Introducerea orei de educație sexuală 3. Înlocuirea ore ide religie cu cea de"morală"predată de profesorii de religi d
#corelarea programelor școlare la disciplinele geografie-matematică-științe ale naturi a
#corelarea programelor scolare si a manualelor cu noul plan-cadru; alegerea unor optionale cu adevarat folositoare, relevante pentru parcursul scolar al elevulu u
#Cred ca disciplina Religie ar trebui sa nu mai faca parte din trunchiul comun n
#Cred ca este mare nevoie sa se aloce si sa se asigure de catre minister mijloacele si resursele materiale si financiare necesare desfasurarii activitatilor practice cum ar fi la disciplina geografie (de ex. iesiri in orizontul
istorie, geografie, limba romana, biologie etc. exercitii de orientare in spatiu u
#Cred ca este necesara o alocare a numarului de ore intr-un mod mai omogen decat sunt prezentate in cele trei variante.
#cresterea numarului de ore la istorie si geografi i
#creșterea numărului de ore și nu scăderea pe anumite arii curricular c
#Cresterea ponderii disciplinelor logico-matematic c
#Cu atatea materii tehnice din varianta 2 ce vor face copiii care nu urmeaza o facultate si
#Cunostintele despre Pamant si despre alcatuirea si invelisurile sale le pot afla elevii de la disciplina geografie care de ani de zile este vitregita si are acelasi nr de ore la clasa ca si religia
Efectele poluarii si asupra lumii in care traim si modalitatile de pevenire si chiar de protejare se afla de la orele de geografie nu de la orele de rromani,
de religie sau de la orele de informatica (unii elevi din nebunia oamenilor mari de a sti sa umble la un calculator u inteles gresit si au apucat sa isi creeze dependenta fata de noua tehnologie) Exita copii
de ce este bagata in trunchiul comun disciplina religie ca find obligatorie. Ne intoarcem in evul mediu,
#2 ore de Geografie la clasa a a VI-a,(Geografia Europei), pentru ca suntem cetatenii unei Europe Unit t
#DE CE ESTE NECESAR UN NUMĂR MAI MARE DE ORE DE GEOGRAFIE ÎN NOILE PLANURI-CADRU La formarea celor opt competențe heie cerute de LEN nr. 1/2011 geografia poate aduce un aport substanțial.
Multe elemente din matematică se utilizează în geografie pentru studierea mediului terestru. Un exemplu în acest sens este și prezentarea realității geografice pe suport cartografic și grafic.
dar și de profesori de geografie competenți (resursa umană
#De ce nu puneti accent pe latura practica la toate disciplinele? Ce fac elevii cu atata teorie e
Din nou, fara Religie in scoala. Fara indoctrinare e
#Deci sa fie o disciplina numita PROIECTE EDUCATIONALE/cui o ora pe sapt. pe care sa o predea cel care prezinta la inceput de an 3-4 proiecte adaptate scolii, miniproiecte, pe
bazele studiului acestei discipline se pun la clasa a V-a. Varianta 3 propune în mod rezonabil revenirea la 2 ore/săptămână pentru disciplina istorie s
#2 ORE LA ISTORIE SI GEOGRAFIE LA CLASA A V-ASUNT OBLIGATORII
#Desi extrem de important, Planul Cadru este doar o piesa din puzzle, ca atare trebuie revizuite si adaptate manualele, continuturile...
#Disciplina istorie este fundamentala in formarea socio-morala si civica a elevului, cetatea a
#disciplina religie sa se ocupe si de istoria religiilor de exempl l
#Disciplina Tehnologia Informației și comunicării constituie o disciplină opțională pentru elevii din clasele I-IV și este disciplină obligatorie în învățământul gimnazial și liceal a
#Disciplina TIC ar putea fi inclusă în Educația Tehnologică de la clasele V și VI, având în vedere că profesorii de educație tehnologică
#Disciplina TIC trebuie sa fie in trunchiul comun iar disciplina Religie, nu u
#A nu se mai încărca inutil planul cadru cu disciplina Religie. Religia se practică la biserică și în familie.
Este o discriminare a unor copii predarea religiei ortodoxe. Copilul de altă religie nu are curaj
să declare că nu participă la ora de religie, pentru că atunci s-ar putea supune oprobiului celorlați,
ar fi"altfel",un paria, ar putea fi exclus din anumite grupuri. De istoria religiilor sau filozofia religiilor ar fi mai degrabă nevoie la școală,
#Disciplinele istorie si geografie nu au un numar corespunzator de ore. Ar trebui sa fie mai multe ore alocate acestor disciplin n
#Disciplinele socio-umane trebuie integrate în disciplina Istorie, având în vedere că abordează conținuturi comune, fapt
#doresc sa fie introduse cate doua ore de istorie la toate clasele de gimnazi i
istorie și a numărului de ore destinate opționalelor ținându-se cont de particulartățile de vârstă ale copiilor și a îngreunării an de an a programelor școlare pe
Om Și Societate consider util cel puțin un opțional cu caracter juridic,,-Elemente de dreptcare oricum n-ar trebui
#La disciplinele istorie si geografie, pentru intelegerea si buna parcurgere a materiei este esential numarul de 2 ore pe saptamana..
fizică, geografie chiar si chimie. Precizez ca are o serie de teme care sunt de-a dreptul aberante.
iar multi parinti nu sunt de acord cu ora de religie e
#accentuarea, dezvoltarii de abilitati practice, necesare societatii contemporane
#Educația tehnologică și TIC sunt două discipline care se dezvoltă în paralele, se completează, și studiate concomitent. ambele discipline sunt appreciate în rândul elevilor, părinților,
#ELEVII CARE NU PARTICIPA LA ORA DE RELIGIE SA NU MAI STEA PE HOLURI SAU IN BIBLIOTECI I
#Este important ca la disciplinele istorie și geografie să fie importante ca număr de ore în planul-cadru,
întrucît ține de păstrarea conștiinței poporului român r
#Este important ca normele didactice sa nu fie afectate. Este nevoie de stabilitat t
#Este important ca și planurile cadru pentru vocaționale să țină cont de faptul că acești elevi ne reprezintă și în străinătat
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011