C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 506.txt

#Consider varianta 3 ca fiind viabilă din punct de vedere al competențelor cheie, asigurând o pregătire optimă a elevilor de gimnaziu prin: formarea unor deprinderi de lucru și intelectuale complexe; prin echilibrarea numărului de ore între disciplinele reale și cele din sfera socio-umană să oferă posibilitatea unei alegeri conștiente privind viitorul parcurs educațional și profesional al absolventului de gimnaziu; disciplinele din sfera socio-umană, vor contribui la formarea gândirii abstracte, la dezvoltarea operațiilor de analiză și sinteză, la abordarea integrală, inter-și transdisciplinară a conținuturilor și conceptelor, determinând formarea unei viziuni complexe asupra realității înconjurătoare; totodată, disciplinele din aria curriculară Om Și Societate, vor contribui la formarea unor deprinderi sociale, a unor deprinderi de relaționare, formând, totodată, și sentimentul apartenenței la comunitatea, ca parte integrantă a acesteia; prin alocarea unui număr suplimentar de ore la disciplinele istorie și geografie, se facilitează formarea unei viziuni europene, înțelegerea contextului social-politic, economic și cultural național, în strânsă interdependență cu cel european și cel global, identificarea unor relații spațiale și temporale între elementele spațiului în care elevul crește și se dezvoltă


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011