#Consider varianta 3 ca fiind viabilă din punct de vedere al competențelor cheie, asigurând o pregătire optimă a elevilor de gimnaziu prin: formarea unor deprinderi de lucru și intelectuale complexe; prin echilibrarea numărului de ore între disciplinele reale și cele din sfera socio-umană să oferă posibilitatea unei alegeri conștiente privind viitorul parcurs educațional și profesional al absolventului de gimnaziu; disciplinele din sfera socio-umană, vor contribui la formarea gândirii abstracte, la dezvoltarea operațiilor de analiză și sinteză, la abordarea integrală, inter-și transdisciplinară a conținuturilor și conceptelor, determinând formarea unei viziuni complexe asupra realității înconjurătoare; totodată, disciplinele din aria curriculară Om Și Societate, vor contribui la formarea unor deprinderi sociale, a unor deprinderi de relaționare, formând, totodată, și sentimentul apartenenței la comunitatea, ca parte integrantă a acesteia; prin alocarea unui număr suplimentar de ore la disciplinele istorie și geografie, se facilitează formarea unei viziuni europene, înțelegerea contextului social-politic, economic și cultural național, în strânsă interdependență cu cel european și cel global, identificarea unor relații spațiale și temporale între elementele spațiului în care elevul crește și se dezvoltă
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011