Abilitați (19) | ![]() |
Absolvenții (1) | ![]() |
Accent (53) | ![]() |
Acces (9) | ![]() |
Act (2) | ![]() |
Aria curriculara-disciplina (767) | ![]() |
Bază (107) | ![]() |
Cadrele didactice (89) | ![]() |
Competentele_copilului (33) | ![]() |
Competențe (16) | ![]() |
Constituirea (6) | ![]() |
Cunoștințe (49) | ![]() |
Curiculum la decizia școlii (42) | ![]() |
Curriculum (20) | ![]() |
Disciplină (620) | ![]() |
Elev (70) | ![]() |
Identitate națională (265) | ![]() |
Interdisciplinaritate (7) | ![]() |
Învățare (13) | ![]() |
Norme didactice (1) | ![]() |
Plan cadru (321) | ![]() |
Trunchi comun (7) | ![]() |
Varianta 1 (18) | ![]() |
Varianta 2 (72) | ![]() |
Varianta 3 (30) | ![]() |
Dintre toate cele trei variante, cel mai interesant mi se pare varianta 3 3
#Nu e cazu u
#Nu e cazul l
#Nu e corect, nici normal ca studierea limbii romane sa treaca in plan secund prin pierderea unei ore pe saptamana la clasa a V-a, avand in vedere ca pe plan international,
Varianta 3, care propune reducerea cu o oră de limbă străină 2, nu-și are rostul u
varianta 1-in mica masura*varianta 2-in foarte mare masura*varianta 3-in mica masur r
#pregatirea parintilo o
#Pregatirea pentru piata muncii, dar si pentru viata de zi cu zi-supertehnologizata si informatizata, necesitand abilitati teoretice si practice dobandite la disciplina"Educatie tehnologica"-incepand chiar dun clasa a V-a. Acesta este liantul inter,
În varianta 3 la limba a doua este prevăzută o singura ora, ceea ce este insuficient pentru învățarea limbii respective s
#Varianta 3 este cea mai convenabila atat pentru elevi cat si pentru profesor r
#Varianta 1 constituie o dezvoltare optima pentru elevii din clasele gimnazial l
#Variantă 1 conține toate orele pentru V-VIII de consiliere respectiv orele alocate limbilor moderne r
#Varianta 3 e cea mai bun n
#Varianta 3 este cel mai bine realizata pentru formarea elevului in invatamantul gimnazial. nr. orelor este impartit echitabil, se tine cont si de educatia elevului dar si de profesori.
In celelate variante aria,, Om si societate"-istoria si geografia sunt cele mai vitregite ca nr. de ore.
Varianta 3 pune accent si pe consilierea elevului-un element esential in formarea personalitatii acestuia ca viitor cetatean educat al UE.
Deci varianta 3 trei cea mai buna a
#Varianta 3 are cele mai sanse de a fi implementata si cele mai multe avantaje pentru beneficiari i
#Așa cum fiecare școală primește manuale gratuit, ar trebui să primească prin Inspectoratele Școlare și resurse materiale auxiliare (planșe, instrumente geometrice, etc.).
#Varianta 3 are mai multe sanse pentru a fi implementat t
#varianta 3 este cea care se apropie cel mai realist de posibilitățile de dezvoltare ale elevilor l
#varianta 3 este cea mai corectă Ä
#Varianta 3 este cea mai echilibrat t
#Varianta 3 este cea mai echilibrata in sensul formarii copiilor in invatamantul obligatoriu, in societatea digitala a
#Varianta 3 este tot ce poate fi bun pentru invatamantul romanesc de performant t
#Varianta 3 este una ideala și echilibrata t
#Varianta 3 faciliteaza dezvoltarea integrat [a competențelor cheie prin introducerea în structura planului-cadru a unor opționale integrat g
#varianta 3 sa fie implementata. este cea mai realista a
#Varianta 3, prin numarul de ore alocat pe discipline poate asigura un echilibru intre diversele discipline.
Invatamantul gimnazial nu este cel care furnizeaza specialisti, ci ar trebui sa dezvolte personalitatea elevilor,
sa-i ajute sa dobandesca cunostinte si competente necesare in viitor r
#Asigură dezvoltarea în viitor a societăți Ä
#Varianta a 2-a oferă, mai mult decât celelalte variante, deschidere către domenii de cunoaștere diverse în raport cu potențialul de dezvoltare al copilulu o
#varianta actuala mi se pare mai eficient t
#Varianta aleasa de mine, nu e cea ideala, dar e cea mai buna din cele 3 puse in dezbatere
#varianta doi este foarte echilibarat t
#Varianta doi exclusă
#VARIANTA II este cu adevarat o schimbare majora in curriculum, o schimbare in context european,
o schimbare pentru a educa si forma tanara generatie pentru mileniul III I
#Varianta modulelor mi s-ar parea corecta! Lasati copiii sa aleaga ce vor sa studieze in masura mai mare!
Poatw vrea sa aiba 5 ore de engleza, 5 de franceza, 5 de romana, 4 de istorie,
in foarte mare masura-varianta 3: in foarte mica masura/delo o
#Asigurarea continuitatii in predare e
#Asigurarea de către minister a unei baze materiale corespunzătoare pentru introducerea orelor de fizică la clasele a V-a,
Ma bucur ca in varianta 3 muzica si desenul au fiecare cate 1 ora in trunchiul comun.
#consider ca in varianta 3, la capitolul VI, in clasele VII si VIII ar trebui continuat cu TIC in detrimentul optionalului i
#consider importanta varianta 3 a planurilor cadru propuse, deoarece aloca un numar mai mare de ore ariei curriculare om si societate fata de vechiul plan cadru u
#Consider varianta 3 ca fiind viabilă din punct de vedere al competențelor cheie, asigurând o pregătire optimă a elevilor de gimnaziu prin:
#consider varianta 3 cea mai buna aleger r
#Consideram ca ar trebui luata in calcul si baza materiala reala a scolilor r
#Consideram ca disciplinele limba romana si istorie trebuie sa aiba un numar suficient de ore, mai ales pentru elevii din mediul rural,
bazele studiului acestei discipline se pun la clasa a V-a. Varianta 3 propune în mod rezonabil revenirea la 2 ore/săptămână pentru disciplina istorie s
In alta ordine de idei. desi varianta 3 are contnuitate pentru orele de consiliere, totusi avem o ora mai putin pentru limba 2,
#Din perspectiva profesorului de limbi moderne, nu consider potrivită scoaterea unei ore de la Limba Modernă 2 la clasa a 5-a (Varianta 3
#dintre toate variantele, cea mai valabila ar fi varianta 3, si nu din punct de vedere al resurselor sau al pregatirii profesorilor ci gandindu-ne la acel elev de clasa a Va
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011