Învățare

Abilitați (19)
Absolvenții (1)
Accent (53)
Acces (9)
Act (2)
Aria curriculara-disciplina (767)
Bază (107)
Cadrele didactice (89)
Competentele_copilului (33)
Competențe (16)
Constituirea (6)
Cunoștințe (49)
Curiculum la decizia școlii (42)
Curriculum (20)
Disciplină (620)
Elev (70)
Identitate națională (265)
Interdisciplinaritate (7)
Învățare (13)
Norme didactice (1)
Plan cadru (321)
Trunchi comun (7)
Varianta 1 (18)
Varianta 2 (72)
Varianta 3 (30)

Synopsis: Învățare:


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1017.txt

#Este necesară o tranziție către forme de învățare mult mai flexibile, care să permită elevului

Este necesar un parteneriat mai strâns cu mediul privat și societatea civilă pentru a fundamenta aplicabilitatea practică a proceselor de învățare s


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1107.txt

#Formarea cadrelor didactice-aspecte specifice/abilități transferabile Colaborarea dintre cadrele didactice din înv. primar și cele din înv. gimnazial în vederea facilitării tranziției-protocoale, experiențe comune de învățare, et ®


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2246.txt

formarea capacității de analiză a setului de competențe dobândite prin învățare în scopul orientării spre o anumită carieră profesională;


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2375.txt

pentru a dezvolta competențe de integrare a instrumentelor TIC în managementul clasei de elevi și procesul de predare-învățare.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 359.txt

adecvat activităților de învățare Ă


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 36.txt

#-pregatirea cadrelor didactice in vederea implementarii planurilor cadru,-elaborarea unor programe analitice moderne, adecvate cerintelor actual l


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 482.txt

disciplinele din aria curriculară Tehnologii prin conținuturile lor și activitățile de învățare pun accent pe interdisciplinaritate și transdisciplinaritate;


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 503.txt

#Consider necesară dotarea școlilor cu materiale IT utile desfășurării moderne a procesului de învățare n


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 696.txt

iar asimilarea unor tehnici de lucru și deprinderi de învățare sunt folosite în învățarea pe tot parcursul vieții (educația permanentă).


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 7.txt

Această etapă de învățare este una foarte importanță, gramatică limbii române necesită timp de studiu și lucru la clasă, elevii au nevoie de exerciții concrete!


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 926.txt

să facășia face și pe activități ale elevilor de învățare în clasă e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 927.txt

#Elaborarea uhei conceptii curriculare unitare. Concordanta cu teoriile actuale privind procesul, stilul si ritmurile invatarii, continuitatea si integrabilitatea demersului didactic pe intreg parcursul scolii al fiecarui elev v


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 942.txt

#Elevii nu pot beneficia de parcursuri proprii de învățare: nr. mare de elevi în clasă, lipsa platformelor de învățare, mijloacele de învățământ modeste et ¢


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 943.txt

#Elevii preferă geografia în detrimentul altor discipline dar nu li se permite să aleagă chiar și la bacalaureat.


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011