Abilitați (19) | ![]() |
Absolvenții (1) | ![]() |
Accent (53) | ![]() |
Acces (9) | ![]() |
Act (2) | ![]() |
Aria curriculara-disciplina (767) | ![]() |
Bază (107) | ![]() |
Cadrele didactice (89) | ![]() |
Competentele_copilului (33) | ![]() |
Competențe (16) | ![]() |
Constituirea (6) | ![]() |
Cunoștințe (49) | ![]() |
Curiculum la decizia școlii (42) | ![]() |
Curriculum (20) | ![]() |
Disciplină (620) | ![]() |
Elev (70) | ![]() |
Identitate națională (265) | ![]() |
Interdisciplinaritate (7) | ![]() |
Învățare (13) | ![]() |
Norme didactice (1) | ![]() |
Plan cadru (321) | ![]() |
Trunchi comun (7) | ![]() |
Varianta 1 (18) | ![]() |
Varianta 2 (72) | ![]() |
Varianta 3 (30) | ![]() |
#Este necesară o tranziție către forme de învățare mult mai flexibile, care să permită elevului
Este necesar un parteneriat mai strâns cu mediul privat și societatea civilă pentru a fundamenta aplicabilitatea practică a proceselor de învățare s
#Formarea cadrelor didactice-aspecte specifice/abilități transferabile Colaborarea dintre cadrele didactice din înv. primar și cele din înv. gimnazial în vederea facilitării tranziției-protocoale, experiențe comune de învățare, et ®
formarea capacității de analiză a setului de competențe dobândite prin învățare în scopul orientării spre o anumită carieră profesională;
pentru a dezvolta competențe de integrare a instrumentelor TIC în managementul clasei de elevi și procesul de predare-învățare.
adecvat activităților de învățare Ă
#-pregatirea cadrelor didactice in vederea implementarii planurilor cadru,-elaborarea unor programe analitice moderne, adecvate cerintelor actual l
disciplinele din aria curriculară Tehnologii prin conținuturile lor și activitățile de învățare pun accent pe interdisciplinaritate și transdisciplinaritate;
#Consider necesară dotarea școlilor cu materiale IT utile desfășurării moderne a procesului de învățare n
iar asimilarea unor tehnici de lucru și deprinderi de învățare sunt folosite în învățarea pe tot parcursul vieții (educația permanentă).
Această etapă de învățare este una foarte importanță, gramatică limbii române necesită timp de studiu și lucru la clasă, elevii au nevoie de exerciții concrete!
să facășia face și pe activități ale elevilor de învățare în clasă e
#Elaborarea uhei conceptii curriculare unitare. Concordanta cu teoriile actuale privind procesul, stilul si ritmurile invatarii, continuitatea si integrabilitatea demersului didactic pe intreg parcursul scolii al fiecarui elev v
#Elevii nu pot beneficia de parcursuri proprii de învățare: nr. mare de elevi în clasă, lipsa platformelor de învățare, mijloacele de învățământ modeste et ¢
#Elevii preferă geografia în detrimentul altor discipline dar nu li se permite să aleagă chiar și la bacalaureat.
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011