Abilitați (19) | ![]() |
Absolvenții (1) | ![]() |
Accent (53) | ![]() |
Acces (9) | ![]() |
Act (2) | ![]() |
Aria curriculara-disciplina (767) | ![]() |
Bază (107) | ![]() |
Cadrele didactice (89) | ![]() |
Competentele_copilului (33) | ![]() |
Competențe (16) | ![]() |
Constituirea (6) | ![]() |
Cunoștințe (49) | ![]() |
Curiculum la decizia școlii (42) | ![]() |
Curriculum (20) | ![]() |
Disciplină (620) | ![]() |
Elev (70) | ![]() |
Identitate națională (265) | ![]() |
Interdisciplinaritate (7) | ![]() |
Învățare (13) | ![]() |
Norme didactice (1) | ![]() |
Plan cadru (321) | ![]() |
Trunchi comun (7) | ![]() |
Varianta 1 (18) | ![]() |
Varianta 2 (72) | ![]() |
Varianta 3 (30) | ![]() |
#Implementarea este ultimul act. Ar putea fi interesant de pus in discutie publica o varianta pe care sa se aduca imbunatatiri/modificari cu argumente.
Acestea sunt premise importante ale desfasurarii unui act de invatamant corespunzator, dar care in acest moment este ignorat in mare masura.
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011