Cunoștințele (3) | ![]() |
Cunostinte (28) | ![]() |
Cunostintele (10) | ![]() |
care oferă elevilor cunoștințe din diferite domeni m
#Este vital pentru învățmântul românesc să aibă loc o reformă reală, care să înceapă cu propunerile dascălilor de la catedră,
#foarte multa materie, multe cunostinte inutile, mai ales la gimnaziu u
#Foarte slab b
#Folosirea cât mai des a metodelor moderne prin punerea la dispoziția cadrelor didactice a materialelor și mijloacelor didactice moderne de care au nevoie (nu doar prin achiziționare proprie din partea cadrelor didactice c
Diversificarea dotarii laboratoarelor din scoli cu noile gadget-uri incat cunostintele dobandite sa poata fi aplicate si sa poata conduce la formarea de competente=A sti+a sti sa faci+a sti sa existi (educatie e
sa se pregateasca profesorii pentru lectii si sa sistematizeze cunostintele pentru elevi, sa-i invete pe elevi cum sa invete,
sau tic vor deveni cunostinte generale si poate, o sa uitam o data de prostiile acelea cand s-a nascut domnitorul x
dar nu are cunoștințe de programare să nu poată face acest lucru (țin să subliniez că pentru disciplina TIC,
#Nivelul de cunostinte al elevilor la sfarsitul clasei a 4
#Nivelul de dezvoltare psihofizică al copiilor ș
#Noi inginerii, am considerat că trebuie să transmitem ceea ce este mai important pentru tânara generație, tehnica și tehnologia
încât la terminarea acestui ciclu de învățământ elevii să stăpânească bine noțiuni lingvistice de bază, cunoștințe matematice temeinice,
deoarece are nevoie de cunostinte noi de matematica a
#nu cunos s
#Nu e bine sa se scoata limba latina la clasa a-VIII-a. Sunt necesare mai mult de 2 ore/sapt. de limba straina,
#Numarul orelor la materiile care asigura insusirea unor cunostinte de cultura generala este foarte importanta. Consider ca numarul orelor de Limba si Literatura Romana, Limbi si literaturi straine (engleza, franceza, germana), Istorie, Geografie, Biologie, cultura antreprenoriala,
Informatica si Fizica ar trebui sa fie mai mare decat numarul de ore alocat unor materii prin care copii acumuleaza cunostinte pe
DE A TRANSFERA CUNOSTINTELE DOBANDITE DIN PLANUL TEORETIC IN CEL PRACTIC, ASIGURAND REALIZAREA UNUI OBIECTIV FUNDAMENTAL,
#Obligativitatea testării profesorilor la nivelul de cunoștințe la fiecare cinci ani. Oblogativitatea de aurma cursuri de comunicare (indiferent de disciplina pe care o predau.
și sa apară mai multe aplicații și cunoștințe de cultura generala cu aplicabilitate în viața cotidiana.
Chimia nu poate fi predata la clasa a V-a. In schimb disciplina Fizica poate fi predata o ora la clasa a V-a urmand ca din clasa a VI-a sa fie introdusa si Chimia (fiind necesare cateva cunostinte de Fizica.
clasa a V-a (nu poate fi introdusa din cauza necesitatii unor cunostinte de Fizica dar si Matematica prealabile), clasa a VI-a (1 ora), clasa a VII-a (2 ore),
SA SE PUNA ACCENT PE CUNOSTINTELE DE BAZA A
#Ar mai fi nevoie de o reglementare privind activitatile extrascolare si cercurile tematic c
#Programele scolare sa fie relevante din perspectiva contextului socio-cultural național și european/internaționa i
#Programele scolare trebuie revizuite e
#Programele școlare trebuie modificate, nu planul cadru r
#Programele scolare trebuiesc a fi revizuite descongestionate iar manualele reinterpretate e
#Programele școlare vor trebui adaptate cerințelor de perspectivă și profilului absolventului t
#Progre e
#promovarea abordării transdisciplinar a
#promovarea tehnologiilor nu distrugerea sistematica a lor. Fara studiu tehnologia va muri incet si sigur. Ce este revoltator este faptul ca exista resursa umana ce pregateste cu succes elevii in acest domeniu.
Ar trebui sa existe"mentori"cu experienta si nu cadre didactice de multe ori cu mai putine cunostinte decat elevii i
Din cunostinte proprii, elevii sunt foarte interesati de aceasta materie cei asteapta cu nerabdare sa ajunga clasa a opta pentru ca si ei la randul lor sa citeasca si sa invete ceva despre aceasta.
Chiar credeti ca numeroasele cunostinte se pot acumula asa, fara a avea numarul de ore necesar?
ci in placerea de a studia si in munca temeinica, in cunostintele obtinute pe viata a
#Sa se ajunga la o"cantitate"necesara si rezonabila de cunostinte, predate de profesori foarte bine pregatiti si cu reale abilitati pedagogice, punandu-se accent pe"acumulare"si"diversificare"a cunostintelor in liceu,
dar si cei cu si cei fara liceu au un bagaj solid de cunostinte e
numai de cunostinte teoretice e
#Sa se elaboreze o definite cat se poate de complexa asupra esentei culturii Europei? Care este cultura Europei?
#Sa se renunte la cunostinte inutil l
#Ar trebui mai întâi asigurarea unei baze materiale adecvate unui învățământ modern, programe școlare aerisite (fără lucruri inutile), manuale noi, programe de reconversie profesională r
#Scoala GENERALA se numeste pt ca ea trebuie sa asigure cunostinte generale. De aceea este necesar sa se pastreze toate materiile, in proportii evident adaptate nevoilor elevului,
recladiti profesorul model, nu doar cel umil prin haine, cunostinte si atitudine. e prea mult de spus
vizibile în e...Aproape un sfert dintre elevii de 15 ani din statele membre în Organizația pentru cooperare și dezvoltare economică (OCDE) au cunoștințe minime de matematică, limitate la operații simple cu numere întregi,
care se transmit cunostinte din mai toate domeniile de activitatea dar se formeaza si abilitati practice (de executie si indemnare) Altfel spus celelate discipline ii ajuta pe cei ce se indreapta spre un liceu, numai spre o diploma si atat.
Aproape orice meserie necesita cunostinte de calculator. Profesorii înșiși fac cursuri de TIC, pentru a dezvolta competențe de integrare a instrumentelor TIC în managementul clasei de elevi și procesul de predare-învățare.
că unii elevi au nevoie de mai multe ore să asimileze cunoștințele (poate nici așa nu pot
#Un numar mai mare de ore si o programa mai lejera pentru a da posibiliatea tuturor elevilor de a asimila si fixa cunostintele predate in vederea formarii competentelor prevazute de programa a
sa-i ajute sa dobandesca cunostinte si competente necesare in viitor r
#Asigură dezvoltarea în viitor a societăți Ä
#Varianta a 2-a oferă, mai mult decât celelalte variante, deschidere către domenii de cunoaștere diverse în raport cu potențialul de dezvoltare al copilulu o
că în viitor totul se va baza pe cunoștințe PC și fiind indispensabile cunoștințele de operare pe calculator.
O parte din ei nu vor mai continua scoala si vor ramane cu cunostintele achizitionate pe parcursul celor 8 ani.
#asigurarea bagajului de cunostinte necesar urmatoarei trepte de educati i
#Vrem invataman n
#VREM MANUALE BUNE E
#vrem revizuirea programelor, nu introducere de discipline care nu sunt în concordanță cu vârsta elevulu e
Consider ca nu se poate cobora cu fizica si chimia la clasele V si VI atata timp cat unele notiuni facute acum in clasa a VI-a la fizica presupun cunostinte de matematica ce se predau la matematica mai tarziu,
Aceste cicluri trebuie sa ofere cunostinte generale, bine consolidate! Elevul trebuie sa isi aleaga un nr de materii obligatorii dintr-un tabel complet de materii si un nr de materii optionale din alt tabel,
pentru ca copii nu au fost suficient de pregatiti si nu au avut cunostinte minime despre aceste lucruri elementare.
să aibă și cunoștințe structurate logic în acest domeniu d
#Consider mult mai importanta educatia pt sanatate decat educatie economic c
#Consider necesară dotarea școlilor cu materiale IT utile desfășurării moderne a procesului de învățare n
și cunoștințele dobândite de elevi în gimnaziu. Mai mult, se înregistrează chiar paradoxul ca, tocmai acei elevi
Cunostintele asimilate de elevi la obiectul STIINTE-clasa IV pot fi completate chiar din clasa a V V
Asa cum spunea Tagore"Omul isi poate lua cunostintele numai de la om"Așa, bazinul se umple cu apă,
apoi infrastructura baza materiala a scolilor. ar trebui sa aveti un sistem de evaluare a cadrelor (notiuni de consiliere a grupului, de mediere a conflictului, de management al clasei de elevi, si abia apoi cunostinte specifice disciplinelor).
#Cunostintele despre Pamant si despre alcatuirea si invelisurile sale le pot afla elevii de la disciplina geografie care de ani de zile este vitregita si are acelasi nr de ore la clasa ca si religia
Nu trebuie sa/i privim ca pe niste masini de inmagazinat cunostinte ci trebuie ajuns la sufletul lor r
absolventii claselor a VIII-a ar prezenta un bagaj sarac de cunostinte in clasa a IX-a si nu ar mai fi nici un fel de continuitate in specificul modulelor predate
Elevul trebuie sa plece din clasa cu noile cunostinte cat mai bine fixate, pai cum e mai bine intr-o ora pe saptamana sau in 2?
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011