Cunoștințe

Cunoștințele (3)
Cunostinte (28)
Cunostintele (10)

Synopsis: Cunoștințe:


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1034.txt

care oferă elevilor cunoștințe din diferite domeni m


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1035.txt

#Este vital pentru învățmântul românesc să aibă loc o reformă reală, care să înceapă cu propunerile dascălilor de la catedră,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1096.txt

#foarte multa materie, multe cunostinte inutile, mai ales la gimnaziu u


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1097.txt

#Foarte slab b


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1098.txt

#Folosirea cât mai des a metodelor moderne prin punerea la dispoziția cadrelor didactice a materialelor și mijloacelor didactice moderne de care au nevoie (nu doar prin achiziționare proprie din partea cadrelor didactice c


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1120.txt

Diversificarea dotarii laboratoarelor din scoli cu noile gadget-uri incat cunostintele dobandite sa poata fi aplicate si sa poata conduce la formarea de competente=A sti+a sti sa faci+a sti sa existi (educatie e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1174.txt

sa se pregateasca profesorii pentru lectii si sa sistematizeze cunostintele pentru elevi, sa-i invete pe elevi cum sa invete,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1205.txt

sau tic vor deveni cunostinte generale si poate, o sa uitam o data de prostiile acelea cand s-a nascut domnitorul x


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1225.txt

dar nu are cunoștințe de programare să nu poată face acest lucru (țin să subliniez că pentru disciplina TIC,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1535.txt

#Nivelul de cunostinte al elevilor la sfarsitul clasei a 4


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1536.txt

#Nivelul de dezvoltare psihofizică al copiilor ș


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1537.txt

#Noi inginerii, am considerat că trebuie să transmitem ceea ce este mai important pentru tânara generație, tehnica și tehnologia


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1541.txt

încât la terminarea acestui ciclu de învățământ elevii să stăpânească bine noțiuni lingvistice de bază, cunoștințe matematice temeinice,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1596.txt

deoarece are nevoie de cunostinte noi de matematica a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1597.txt

#nu cunos s


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1598.txt

#Nu e bine sa se scoata limba latina la clasa a-VIII-a. Sunt necesare mai mult de 2 ore/sapt. de limba straina,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1708.txt

#Numarul orelor la materiile care asigura insusirea unor cunostinte de cultura generala este foarte importanta. Consider ca numarul orelor de Limba si Literatura Romana, Limbi si literaturi straine (engleza, franceza, germana), Istorie, Geografie, Biologie, cultura antreprenoriala,

Informatica si Fizica ar trebui sa fie mai mare decat numarul de ore alocat unor materii prin care copii acumuleaza cunostinte pe


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1753.txt

DE A TRANSFERA CUNOSTINTELE DOBANDITE DIN PLANUL TEORETIC IN CEL PRACTIC, ASIGURAND REALIZAREA UNUI OBIECTIV FUNDAMENTAL,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1754.txt

#Obligativitatea testării profesorilor la nivelul de cunoștințe la fiecare cinci ani. Oblogativitatea de aurma cursuri de comunicare (indiferent de disciplina pe care o predau.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 178.txt

și sa apară mai multe aplicații și cunoștințe de cultura generala cu aplicabilitate în viața cotidiana.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1892.txt

Chimia nu poate fi predata la clasa a V-a. In schimb disciplina Fizica poate fi predata o ora la clasa a V-a urmand ca din clasa a VI-a sa fie introdusa si Chimia (fiind necesare cateva cunostinte de Fizica.

clasa a V-a (nu poate fi introdusa din cauza necesitatii unor cunostinte de Fizica dar si Matematica prealabile), clasa a VI-a (1 ora), clasa a VII-a (2 ore),


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1969.txt

SA SE PUNA ACCENT PE CUNOSTINTELE DE BAZA A


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 197.txt

#Ar mai fi nevoie de o reglementare privind activitatile extrascolare si cercurile tematic c


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1970.txt

#Programele scolare sa fie relevante din perspectiva contextului socio-cultural național și european/internaționa i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1971.txt

#Programele scolare trebuie revizuite e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1972.txt

#Programele școlare trebuie modificate, nu planul cadru r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1973.txt

#Programele scolare trebuiesc a fi revizuite descongestionate iar manualele reinterpretate e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1974.txt

#Programele școlare vor trebui adaptate cerințelor de perspectivă și profilului absolventului t


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1975.txt

#Progre e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1976.txt

#promovarea abordării transdisciplinar a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1977.txt

#promovarea tehnologiilor nu distrugerea sistematica a lor. Fara studiu tehnologia va muri incet si sigur. Ce este revoltator este faptul ca exista resursa umana ce pregateste cu succes elevii in acest domeniu.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 202.txt

Ar trebui sa existe"mentori"cu experienta si nu cadre didactice de multe ori cu mai putine cunostinte decat elevii i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2021.txt

Din cunostinte proprii, elevii sunt foarte interesati de aceasta materie cei asteapta cu nerabdare sa ajunga clasa a opta pentru ca si ei la randul lor sa citeasca si sa invete ceva despre aceasta.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2102.txt

Chiar credeti ca numeroasele cunostinte se pot acumula asa, fara a avea numarul de ore necesar?


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2119.txt

ci in placerea de a studia si in munca temeinica, in cunostintele obtinute pe viata a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2141.txt

#Sa se ajunga la o"cantitate"necesara si rezonabila de cunostinte, predate de profesori foarte bine pregatiti si cu reale abilitati pedagogice, punandu-se accent pe"acumulare"si"diversificare"a cunostintelor in liceu,

dar si cei cu si cei fara liceu au un bagaj solid de cunostinte e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 215.txt

numai de cunostinte teoretice e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2150.txt

#Sa se elaboreze o definite cat se poate de complexa asupra esentei culturii Europei? Care este cultura Europei?


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2169.txt

#Sa se renunte la cunostinte inutil l


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 217.txt

#Ar trebui mai întâi asigurarea unei baze materiale adecvate unui învățământ modern, programe școlare aerisite (fără lucruri inutile), manuale noi, programe de reconversie profesională r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2216.txt

#Scoala GENERALA se numeste pt ca ea trebuie sa asigure cunostinte generale. De aceea este necesar sa se pastreze toate materiile, in proportii evident adaptate nevoilor elevului,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2261.txt

recladiti profesorul model, nu doar cel umil prin haine, cunostinte si atitudine. e prea mult de spus


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2343.txt

vizibile în e...Aproape un sfert dintre elevii de 15 ani din statele membre în Organizația pentru cooperare și dezvoltare economică (OCDE) au cunoștințe minime de matematică, limitate la operații simple cu numere întregi,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2363.txt

care se transmit cunostinte din mai toate domeniile de activitatea dar se formeaza si abilitati practice (de executie si indemnare) Altfel spus celelate discipline ii ajuta pe cei ce se indreapta spre un liceu, numai spre o diploma si atat.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2375.txt

Aproape orice meserie necesita cunostinte de calculator. Profesorii înșiși fac cursuri de TIC, pentru a dezvolta competențe de integrare a instrumentelor TIC în managementul clasei de elevi și procesul de predare-învățare.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2437.txt

că unii elevi au nevoie de mai multe ore să asimileze cunoștințele (poate nici așa nu pot


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2441.txt

#Un numar mai mare de ore si o programa mai lejera pentru a da posibiliatea tuturor elevilor de a asimila si fixa cunostintele predate in vederea formarii competentelor prevazute de programa a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2529.txt

sa-i ajute sa dobandesca cunostinte si competente necesare in viitor r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 253.txt

#Asigură dezvoltarea în viitor a societăți Ä


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2530.txt

#Varianta a 2-a oferă, mai mult decât celelalte variante, deschidere către domenii de cunoaștere diverse în raport cu potențialul de dezvoltare al copilulu o


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2537.txt

că în viitor totul se va baza pe cunoștințe PC și fiind indispensabile cunoștințele de operare pe calculator.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2545.txt

O parte din ei nu vor mai continua scoala si vor ramane cu cunostintele achizitionate pe parcursul celor 8 ani.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 258.txt

#asigurarea bagajului de cunostinte necesar urmatoarei trepte de educati i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2580.txt

#Vrem invataman n


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2581.txt

#VREM MANUALE BUNE E


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2582.txt

#vrem revizuirea programelor, nu introducere de discipline care nu sunt în concordanță cu vârsta elevulu e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 414.txt

Consider ca nu se poate cobora cu fizica si chimia la clasele V si VI atata timp cat unele notiuni facute acum in clasa a VI-a la fizica presupun cunostinte de matematica ce se predau la matematica mai tarziu,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 419.txt

Aceste cicluri trebuie sa ofere cunostinte generale, bine consolidate! Elevul trebuie sa isi aleaga un nr de materii obligatorii dintr-un tabel complet de materii si un nr de materii optionale din alt tabel,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 434.txt

pentru ca copii nu au fost suficient de pregatiti si nu au avut cunostinte minime despre aceste lucruri elementare.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 501.txt

să aibă și cunoștințe structurate logic în acest domeniu d


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 502.txt

#Consider mult mai importanta educatia pt sanatate decat educatie economic c


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 503.txt

#Consider necesară dotarea școlilor cu materiale IT utile desfășurării moderne a procesului de învățare n


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 505.txt

și cunoștințele dobândite de elevi în gimnaziu. Mai mult, se înregistrează chiar paradoxul ca, tocmai acei elevi


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 530.txt

Cunostintele asimilate de elevi la obiectul STIINTE-clasa IV pot fi completate chiar din clasa a V V


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 552.txt

Asa cum spunea Tagore"Omul isi poate lua cunostintele numai de la om"Așa, bazinul se umple cu apă,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 616.txt

apoi infrastructura baza materiala a scolilor. ar trebui sa aveti un sistem de evaluare a cadrelor (notiuni de consiliere a grupului, de mediere a conflictului, de management al clasei de elevi, si abia apoi cunostinte specifice disciplinelor).


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 653.txt

#Cunostintele despre Pamant si despre alcatuirea si invelisurile sale le pot afla elevii de la disciplina geografie care de ani de zile este vitregita si are acelasi nr de ore la clasa ca si religia


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 956.txt

Nu trebuie sa/i privim ca pe niste masini de inmagazinat cunostinte ci trebuie ajuns la sufletul lor r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 970.txt

absolventii claselor a VIII-a ar prezenta un bagaj sarac de cunostinte in clasa a IX-a si nu ar mai fi nici un fel de continuitate in specificul modulelor predate


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 971.txt

Elevul trebuie sa plece din clasa cu noile cunostinte cat mai bine fixate, pai cum e mai bine intr-o ora pe saptamana sau in 2?


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011