#Consider varianta 2 adecvată, în special deoarece TIC este în TC la fiecare clasă. Variantele 1 și 3, cu TIC în TC doar la clasele 5 și 6 nu se justifică deoarece: 1. având disciplina în TC la cele două clase, se presupune că fiecare unitate are baza materială și cadrele didactice care s-o predea, prin urmare nu văd justificarea întreruperii disciplinei în clasa a VII-a și reluarea ei (TIC sau Informatică, după profil) în clasa a IX; 2. Ar fi un pas important spre ormalitateaducând această disciplină (cea mai dinamică dpdv al domeniilor de aplicabilitate și a modificărilor perpetue pe care le înregistrează). Predarea ei doar la clasele V-VI sau statutul de disciplină opțională, obligă reluarea ei, de la nivel basic, în clasa a IX-a, fapt ce face inutile demersurile susținute de cadrele didactice și cunoștințele dobândite de elevi în gimnaziu. Mai mult, se înregistrează chiar paradoxul ca, tocmai acei elevi care excelează în acest domeniu, să și piardă interesul-absolut firesc pentru un elev care stăpânește disciplina și ar fi interesat de o valorificare a competențelor dobândite și de o continuare a dezvoltării sale în această direcție să fie dezamăgit de reluarea unor concepte care nu-i aduc nimic nou f
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011