Abilități (10) | ![]() |
Achiziții (1) | ![]() |
Competență (2) | ![]() |
Profil (20) | ![]() |
#Formarea unui profil european al elevilo o
#Gasirea unor solutii de motivare a cadrelor didactice in vederea realizarii si mai ales a sustinerii orelor de CDS.
Mai concret daca elevul urmeaza o unitate de invatamant cu profil de arte nu poti sa-l obligi sa inteleaga matematica.
Trebuie sa fie reconsiderata aceasta categorie de elevi, prin dirijarea lor catre invatamantul profesional, prin pregatirea lor tehnologica in ciclul gimnazial, astfel incat sa aleaga singuri acest profil de invatamant,
iar in liceu pe profil si detalii (cantitativ) in functie de acesta. Cele trei variante sunt o usoara cosmetizare a
Nu exista nici o legatura cu dezvoltarea unui profil al elevului. Mai mult decat atat pt elevi nu s-a facut nici o aerisire a programului saptamanal l
Lasati informatica in seama colegiilor si a liceelor de profil. Cine e interesat de informatica va alege un astfel de colegiu.
daca vrei sa dai la un liceu cu profil uman, n-ar trebui sa conteze ca ai luat nota mica la examenul la matematica, daca la romana esti as s
#Ar trebui ca toate scolile gimnaziale sa ofere posibilitatea copiilor sa isi aleaga un profil.
din clasa a VII-a sa poata alege un profil si sa studieze mai mult materia preferata a
poate fi introdusa la liceu la clasele cu, profil, //iar pe de alta parte este predata de ingineri
care urmează un anumkit tip de profil de liceu iar cei care urmează doar gimnaziul apoii se îndreaptă spre școlilel generale trebuie asigurate cunoașterea istoriei universale și a celei naționale pentru a-i asigura un bagaj de cultură generală r
Elevii pot urma licee cu profil real unde se pot specializa la mate-fizica sau biochimie e
#Trunchiul comun ar trebuii sa fie mai echilibrat si sa ofere tuturor elevilor sanse egale sa obtina un loc la liceul dorit. este foarte clar ca sunt avantajati cei ce urmeaza profil real sau uman in detrimentul celor
aceste discipline daca nu se poate sa devina obligatorii la Bacalaureat macar sa fie la alegere la oricare profil,
CE PROFIL PREDOMINA IN OPTIUNILE ELEVILOR PRIVIND CONTINUAREA STUDIILOR. PROFILUL UMAN=LATINA, ISTORIE, GEOGRAFIE SI NU FIZICA, CHIMIE, BIOLOGIE.
a elevilor dandu le si posibilitatea sa inteleaga spre ce profil si ar dori sa se indrept t
#Consider ca orele de socio-umane ar trebui predate strict de absolventii unei facultati cu profil stiinte social politice (sociologie, filosofie, stiinte politice, relatii internationale.
prin urmare nu văd justificarea întreruperii disciplinei în clasa a VII-a și reluarea ei (TIC sau Informatică, după profil) în clasa a IX;
iar cand ajung la liceu (de exemplu liceu teoretic cu profil real), sunt incapabili sa se adapteze exigentelor la fizica, chimie, biologie,
Sunt indignați ca nu pot alege geografia ca disciplină de examen indiferent de profil e
#Elevii sa fie obisnuiti cu stiinta si tehnologi i
#Elevii stau prea multe ore in banca/zi. Sunt prea multe ore/sapt. Mi-e mila de ei!
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011