Deprinderi (10) | ![]() |
nu au deprinderi bine formate, clare la in ceput de gimnaziu pentru a fi scoasa o ora de limba romana la clasa a V
#Nu trebuie reduse orele de lb română la clasa a V-a. Acestea sunt absolut necesare formării unor deprinderi de comunicare scrisă si orală la elevi.
#Ar trebui introduse ore de lucrari practice pentru a forma elevilor si aceste deprinderi nu
deoarece nu afecteaza celelalte discipline deinvatamant ca numar de ore si se pune baza pe formarea de competente si deprinderi prin pastrarea disciplinei educatie tehnologica
Aici își formează priceperi și deprinderi de muncă! Din totdeauna unca înnobilează omul o
#Consider ca elevul ar trebui evaluat inainte de a incepe un an de studiu de catre comisie din care sa nu lipseasca un psiholog si incepand cu clasa pregatitoar r
#Aplicatiile sunt importante pentru a forma deprinderi practice elevilor. Deci este foarte important sa faca tehnologii si TIC.
formarea unor deprinderi de lucru și intelectuale complexe; prin echilibrarea numărului de ore între disciplinele reale și cele din sfera socio-umană să oferă posibilitatea unei alegeri conștiente privind viitorul parcurs educațional și profesional al absolventului de gimnaziu;
totodată, disciplinele din aria curriculară Om Și Societate, vor contribui la formarea unor deprinderi sociale, a unor deprinderi de relaționare, formând, totodată,
și sentimentul apartenenței la comunitatea, ca parte integrantă a acesteia; prin alocarea unui număr suplimentar de ore la disciplinele istorie și geografie, se facilitează formarea unei viziuni europene, înțelegerea contextului social-politic, economic și cultural național, în strânsă interdependență cu cel european și cel global, identificarea
iar asimilarea unor tehnici de lucru și deprinderi de învățare sunt folosite în învățarea pe tot parcursul vieții (educația permanentă).
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011