Abilități (10) | ![]() |
Achiziții (1) | ![]() |
Competență (2) | ![]() |
Profil (20) | ![]() |
#Formarea unui profil european al elevilo o
#Gasirea unor solutii de motivare a cadrelor didactice in vederea realizarii si mai ales a sustinerii orelor de CDS.
care să vizeze competența de lectură a unui text, de înțelegere a unui mesaj. Deși programa de limba română vizează această competență,
realitatea arată că există încă elevi care nu înțeleg ce citesc (exclud de aici beletristica).
Mai concret daca elevul urmeaza o unitate de invatamant cu profil de arte nu poti sa-l obligi sa inteleaga matematica.
Trebuie sa fie reconsiderata aceasta categorie de elevi, prin dirijarea lor catre invatamantul profesional, prin pregatirea lor tehnologica in ciclul gimnazial, astfel incat sa aleaga singuri acest profil de invatamant,
iar in liceu pe profil si detalii (cantitativ) in functie de acesta. Cele trei variante sunt o usoara cosmetizare a
Nu exista nici o legatura cu dezvoltarea unui profil al elevului. Mai mult decat atat pt elevi nu s-a facut nici o aerisire a programului saptamanal l
nu au deprinderi bine formate, clare la in ceput de gimnaziu pentru a fi scoasa o ora de limba romana la clasa a V
#Nu trebuie reduse orele de lb română la clasa a V-a. Acestea sunt absolut necesare formării unor deprinderi de comunicare scrisă si orală la elevi.
Lasati informatica in seama colegiilor si a liceelor de profil. Cine e interesat de informatica va alege un astfel de colegiu.
daca vrei sa dai la un liceu cu profil uman, n-ar trebui sa conteze ca ai luat nota mica la examenul la matematica, daca la romana esti as s
#Ar trebui ca toate scolile gimnaziale sa ofere posibilitatea copiilor sa isi aleaga un profil.
din clasa a VII-a sa poata alege un profil si sa studieze mai mult materia preferata a
#Ar trebui introduse ore de lucrari practice pentru a forma elevilor si aceste deprinderi nu
poate fi introdusa la liceu la clasele cu, profil, //iar pe de alta parte este predata de ingineri
care urmează un anumkit tip de profil de liceu iar cei care urmează doar gimnaziul apoii se îndreaptă spre școlilel generale trebuie asigurate cunoașterea istoriei universale și a celei naționale pentru a-i asigura un bagaj de cultură generală r
Elevii pot urma licee cu profil real unde se pot specializa la mate-fizica sau biochimie e
#Trunchiul comun ar trebuii sa fie mai echilibrat si sa ofere tuturor elevilor sanse egale sa obtina un loc la liceul dorit. este foarte clar ca sunt avantajati cei ce urmeaza profil real sau uman in detrimentul celor
aceste discipline daca nu se poate sa devina obligatorii la Bacalaureat macar sa fie la alegere la oricare profil,
deoarece nu afecteaza celelalte discipline deinvatamant ca numar de ore si se pune baza pe formarea de competente si deprinderi prin pastrarea disciplinei educatie tehnologica
CE PROFIL PREDOMINA IN OPTIUNILE ELEVILOR PRIVIND CONTINUAREA STUDIILOR. PROFILUL UMAN=LATINA, ISTORIE, GEOGRAFIE SI NU FIZICA, CHIMIE, BIOLOGIE.
a elevilor dandu le si posibilitatea sa inteleaga spre ce profil si ar dori sa se indrept t
Aici își formează priceperi și deprinderi de muncă! Din totdeauna unca înnobilează omul o
#Consider ca elevul ar trebui evaluat inainte de a incepe un an de studiu de catre comisie din care sa nu lipseasca un psiholog si incepand cu clasa pregatitoar r
#Consider ca orele de socio-umane ar trebui predate strict de absolventii unei facultati cu profil stiinte social politice (sociologie, filosofie, stiinte politice, relatii internationale.
#Aplicatiile sunt importante pentru a forma deprinderi practice elevilor. Deci este foarte important sa faca tehnologii si TIC.
prin urmare nu văd justificarea întreruperii disciplinei în clasa a VII-a și reluarea ei (TIC sau Informatică, după profil) în clasa a IX;
formarea unor deprinderi de lucru și intelectuale complexe; prin echilibrarea numărului de ore între disciplinele reale și cele din sfera socio-umană să oferă posibilitatea unei alegeri conștiente privind viitorul parcurs educațional și profesional al absolventului de gimnaziu;
totodată, disciplinele din aria curriculară Om Și Societate, vor contribui la formarea unor deprinderi sociale, a unor deprinderi de relaționare, formând, totodată,
și sentimentul apartenenței la comunitatea, ca parte integrantă a acesteia; prin alocarea unui număr suplimentar de ore la disciplinele istorie și geografie, se facilitează formarea unei viziuni europene, înțelegerea contextului social-politic, economic și cultural național, în strânsă interdependență cu cel european și cel global, identificarea
iar cand ajung la liceu (de exemplu liceu teoretic cu profil real), sunt incapabili sa se adapteze exigentelor la fizica, chimie, biologie,
iar asimilarea unor tehnici de lucru și deprinderi de învățare sunt folosite în învățarea pe tot parcursul vieții (educația permanentă).
#dezvoltarea unor achiziții fundamentale pentru parcursul educațional, profesional și social prezent și viitor, inclusiv a celor relevante pentru utilizarea noilor tehnologi o
Sunt indignați ca nu pot alege geografia ca disciplină de examen indiferent de profil e
#Elevii sa fie obisnuiti cu stiinta si tehnologi i
#Elevii stau prea multe ore in banca/zi. Sunt prea multe ore/sapt. Mi-e mila de ei!
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011