Varianta 2

Abilitați (19)
Absolvenții (1)
Accent (53)
Acces (9)
Act (2)
Aria curriculara-disciplina (767)
Bază (107)
Cadrele didactice (89)
Competentele_copilului (33)
Competențe (16)
Constituirea (6)
Cunoștințe (49)
Curiculum la decizia școlii (42)
Curriculum (20)
Disciplină (620)
Elev (70)
Identitate națională (265)
Interdisciplinaritate (7)
Învățare (13)
Norme didactice (1)
Plan cadru (321)
Trunchi comun (7)
Varianta 1 (18)
Varianta 2 (72)
Varianta 3 (30)

Synopsis: Varianta 2:


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1188.txt

Am văzut că nu figurează în varianta 2 decât la clasa a VIII-a și este greșit. 12.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 122.txt

-ceea ce este posibil in varianta 2 Trebuie sa se asigure cadre didactice calificate ceea ce nu se va mai intampla la orele de Ed. tehnologica sitic (in varianta 1 si 3)


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1222.txt

#in varianta 2 se pune accent pe latura practica, si elevii mai slabi la invatatura pot realiza ceva practi i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1244.txt

Consider mai buna varianta 2, dar nu suficient de buna. Ar putea fi imbunatatita daca la clasa a VI-a s-ar pastra 2 ore de fizica si s-ar introduce ora de la clasa a V-a si orele de chimie binevenite la clasele a V-a si a VI-a a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1301.txt

#introducerea si in varianta 2 a orelor de consiliere si orientare la clasele cinci-sapt t


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1340.txt

As facea aceste miici modificari la varianta 2 deoaree ora de consiliere este importanta in relationarea atat cu elevii cat si cu parintii i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 138.txt

#Aleasa varianta 2 si cu 1 ora de consiliere si orientare la toate clasele de gimnaziu V, VI, VII si VII I


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1387.txt

#Lipsa orei de consiliere în TC la clasele V-VII (în varianta 2), cred că impune predarea disciplinelor socio-umane de către diriginte,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1476.txt

Singura varianta este varianta 2, in care sunt puse orele de TIC, (care oricum apar in legea educatie) dar


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 154.txt

#Am ales varianta 2 pentru că studiul fizicii si chimiei din clasa a V-a reprezintă o continuare a studiului științelor naturii din învățământul primar.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1563.txt

Sustin varianta 2 a planului cadru u


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1564.txt

#Nu am alte observatii i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1565.txt

#Nu am ce alege, deoarece aceste variante propuse nu sunt viabile si nu au relevanta a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1570.txt

#nu am niciun comentariu varianta 2 este foarte bun n


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1571.txt

#Nu am nimic de adauga a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1572.txt

#Nu am m


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1573.txt

#Nu am m


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1574.txt

#Nu am m


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1575.txt

#Nu am m


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1576.txt

#Nu aprob reducerea numarului de ore de limba romana la clasa a V-a si nici eliminarea orei de latina a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1584.txt

Sau ce sa caute fizica si chimia la clasa a V-a in varianta 2. Absurd!


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1846.txt

Varianta 2 asigura si cea mai mare stabilitate a cadrelor didactice e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1847.txt

#perfectionarea cadrelor didactice, asigurarea resurselor material l


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1848.txt

#Perfecționarea profesională a cadrelor didactice trebuie să se facă având în vedere nu doar aspectele didactice și metodice,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1907.txt

varianta 1-in mica masura*varianta 2-in foarte mare masura*varianta 3-in mica masur r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1908.txt

#pregatirea parintilo o


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1909.txt

#Pregatirea pentru piata muncii, dar si pentru viata de zi cu zi-supertehnologizata si informatizata, necesitand abilitati teoretice si practice dobandite la disciplina"Educatie tehnologica"-incepand chiar dun clasa a V-a. Acesta este liantul inter,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2258.txt

varianta 2 poate fi implementată cu succes u


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2259.txt

#simplificarea programelor scolar r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 226.txt

#ar trebui sa dotati scolile cu laboratoare, cabinet si ateliere daca doriti sa va stea copiii in scoli,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2299.txt

in varianta 2, este de bun augur, fiind fenomene des intalnite in viata de zi cu zi, deci cu o larga aplicabilitate practic c


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2336.txt

#Sustin varianta 2 pentru ca respect cerintele normalulu u


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2337.txt

#Susțin varianta a treia care prezintă un număr optim de ore de Geografie si Istorie la clasa a V-a, necesare formarii unor minime noțiuni de cultura generală.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2444.txt

#Un raport bun intre disciplinele reale si cele umane la varianta 2 2


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2445.txt

#Un rol important îl joacă programele școlare elaborate și suporturile curriculare. Pe piață, astăzi este o infuzie de numeroase caiete auxiliare, materiale


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2463.txt

Prevede cel mai mic nr. de ore la clasa V-a facilitând trecerea de la primar la gimnazial-Varianta 2 a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2478.txt

#Varianta 2 avantajeaza profesorii de chimie si fizica care pana acum au fost dezavantajat t


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2479.txt

#Varianta 2 este foarte bun n


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 248.txt

#As sugera mentinerea a 5 ore de limba romana la clasa a 5


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2480.txt

#Varianta 3 este cea mai convenabila atat pentru elevi cat si pentru profesor r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2482.txt

#Varianta 1 constituie o dezvoltare optima pentru elevii din clasele gimnazial l


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2483.txt

#Variantă 1 conține toate orele pentru V-VIII de consiliere respectiv orele alocate limbilor moderne r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2484.txt

#Varianta 1 este cea mai apropiata de varianta actuala a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2485.txt

#Varianta 1 și 3 asigură discontinuitate cu învățământul prima u


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2486.txt

#Varianta 1 si varianta 2 nu tin cont deloc de dezvoltarea TIC si de necesitatea cunoasterii cat mai bine a unor limbi moderne.

Intr-o societate bazata pe Informatica si TIC, la noi, aceste materii nu sunt incluse in TC la toate clasele!

Doar varianta 2 propune TIC 1 ora/saptamana, iar Limbile moderne au cate 2 ore/saptama a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2487.txt

#VARIANTA 2 PASTREAZA CEL MAI MIC NR. MAXIM DE ORE PE SAPTAMANA A


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2488.txt

#Varianta 2, consider ca ar fi cea mai potrivita deoarece nu afecteaza celelalte discipline deinvatamant ca numar de ore si se pune baza pe formarea de competente si deprinderi prin pastrarea disciplinei educatie tehnologica

care este o materie deosebit de importanta pentru formarea profeionala a elevilo o


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2489.txt

#Varianta 2 ar putea fi îmbunătățită Å


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 249.txt

#Aș vrea să știu dacă se mai păstrează ora de lmba latină la clasa aviii-a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2490.txt

#Varianta 2 asigura o continuitate a fenomenelor studiate in clasele primare la stiinte baza studiului fizicii si chimiei i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2491.txt

#Varianta 2 asigură o mai bună pregătire a elevilor din perspectiva testărilor internaționale i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2492.txt

#Varianta 2 asigura un numar de ore pentru trunchiul comun egal cu cel de azi (clasa a VIII-a),

pe cand variantele 1 si 2 cresc numarul de ore cu 1 sau 2 ore!

Mult t


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2493.txt

#Varianta 2 asigura un orizont tenologic mult mai aproape de realitatea in care trai i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2494.txt

#Varianta 2 coreleaza cel mai bine planul-cadru cu LEN N


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2495.txt

#varianta 2 e cea care raspunde cel mai mult si mai bine intrebarilor sau cerintelor mele ca profesor si ale copiilor mei propri i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2496.txt

#varianta 2 elimina Consilierea si orientarea (pct minus s


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2497.txt

#Varianta 2 este aliniata, cat de cat, la planurile cadru europene! In scolile europene, exista baza materiala foarte buna, elevul luand contact cu realitatea, cu viitorul lui i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2498.txt

#Varianta 2 este cea care corespunde realitati i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2499.txt

#Varianta 2 este cea care este in beneficiul elevilo o


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 25.txt

#Important este ca elevii să studieze științe ale naturii (chimie fizică și biologie) din clasa a V-a deoarece sunt discipline indispensabile vieții.

Pot fi elaborate discipline opționale cu o tematică interesantă studiind interdisciplinar aceste materii t


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 250.txt

#As vrea tare mult ca Educatia pentru sanatate sa fie inclusa in TC deoarece in majoritatea tarilor UE se preda.

Este o disciplina care face ca un OM sa fie educat din perspectiva societatii actuale:

igiena, preventie, BTS-uri, educatie sexuala, poluare, boli. Vrem sa avem tineri educati si sanatosi?

Cred ca nu...asa am vazut eu pana acum ca este


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2500.txt

#Varianta 2 este cea mai adecvata, ART. 68 3) Disciplina Tehnologia Informației și comunicării constituie o disciplină opțională pentru elevii din clasele I-IV și este disciplină obligatorie în învățământul gimnazial și liceal a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2501.txt

#Varianta 2 este cea mai buna propunere din toate timpuril l


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2502.txt

#Varianta 2 este cea mai light si STEM, insa si mai faina ar fi o combinatie intre 2 si 3 in sensul ca la clasa V:

I, V, VI var 3, II, III, VII var 2 dar la IV sa se faca cite doua ore si daca tot au si fizica si chimie

(unde pot calcula) la mate sunt suficiente 3 or r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2503.txt

#varianta 2 este cea mai optim m


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2504.txt

#varianta 2 este cea mai optim m


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2505.txt

#Varianta 2 este echilibrată Ä


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2506.txt

#varianta 2 este foarte bun n


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2507.txt

#Varianta 2 este in acord cu Legea educati i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2508.txt

#Varianta 2 este optima din punct de vedere al pregatirii elevilor pentru societatea cunoasterii si pentru un orizont profesional cat mai larg g


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2509.txt

#Varianta 2 este singura este continuatoarea celor invatate de copii in ciclul prima a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 251.txt

#Asa cum am mai spus, GANDITI-VA LA CE PROFIL PREDOMINA IN OPTIUNILE ELEVILOR PRIVIND CONTINUAREA STUDIILOR.

PROFILUL UMAN=LATINA, ISTORIE, GEOGRAFIE SI NU FIZICA, CHIMIE, BIOLOGIE. SPECIALIZAREA sttint ale naturii are cea mai mica pondere in optiunile elevilor r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2510.txt

#Varianta 2 prevede un numar de ore adecvat varstei elevilor r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2511.txt

#Varianta 2 reprezinta intradevar o schimbare e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2512.txt

#Varianta 2 se apropie cel mai mult de planurile cadru ale tarilor vest europene care au un invatamant centrat pe elev de multi ani,

cu rezultate foarte bune e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2513.txt

#Varianta 2 se deosebește prin faptul că asigură un echilibru între ariile curriculare studiate și este mai apropiată de competențele cheie existente x


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2514.txt

#varianta 2 vine ca o continuare a disciplinelor studiate in scoala primar r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2515.txt

#Varianta 2: Va fi foarte greu de gestionat efective intregi de elevi de nivel 5, 6 si 7 fara ora de Consiliere si Orientare.

Nu se asigura coerenta intre ciclul primar si gimnaziu. Copii intra intrun mediu nou si nu au un element de raportare asemanator invatatorului i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2516.txt

#Varianta 2-a este cea mai generoasa la aria"Tehnologii".Ar trebui sa se puna accent pe partea aplicativa si nu pe teorie.

Cadrele Didactice actuale pentru TIC nu sunt bine pregatite pentru partea aplicativa si din cate cunosc

nici programa nu este adecvata. La"Educatie tehnologica"problema este ca nu avem cadre didactice pregatite pentru acesta disciplina.

De regula punem ingineri sa predea aceasta disciplina. Rezultatele sunt tragice deoarece inginerii cunosc ceva tehnica

dar nu au mai deloc abilitati de predare si nici o programa (manual bun) dupa care sa predea.

Aspectul aplicativ necesita dotari materiale mai bune decat dispun majoritatea scolilor in prezent t


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2517.txt

#Varianta 3 e cea mai bun n


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2518.txt

#Varianta 3 este cel mai bine realizata pentru formarea elevului in invatamantul gimnazial. nr. orelor este impartit echitabil, se tine cont si de educatia elevului dar si de profesori.

In celelate variante aria,, Om si societate"-istoria si geografia sunt cele mai vitregite ca nr. de ore.

De ce religia face parte din trunchiul comun, din moment ce este la optiunea elevului-sa fie trecuta ca disciplina optionala?

Exista prof. de religie care au si parohii. Este corect? Profesorii de geografie si istorie sunt cei mai afectati.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2545.txt

Din cele trei variante propuse cea mai acceptabila este varianta 2, dar si aceasta ar putea fi imbunatatita crescand numarul de ore in aria TEHNOLOGII (cu includerea acestui TIC doar la clasele a V-a si a VI-a) la 2-3 ore/sapt.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 266.txt

in foarte mica masura/deloc-varianta 2: in foarte mare masura-varianta 3: in foarte mica masura/delo o


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 32.txt

elevii pot fi suprasolicitati in ce priveste varianta 2 cu ore de fizica-chimie la clasa a V-V


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 391.txt

care explica dezvoltarea vietii sub toate aspectele ei si faptul ca prin planul cadru-varianta 2 se introduce de la clasa a V este benefic invatarii ei i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 397.txt

#Citind varianta 2, am observat ca introducem multe ore de stiinte in detrimentul altor discipline. Spunem"minte sanatoasa intr-un corp sanatos".


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 414.txt

Doar una din variante respecta acest articol din lege, varianta 2, dar aceasta mentine si educatia tehnologica la toate clasele si nu mi se pare corect.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 418.txt

#Consider ca varianta 2 asigura continuitatea tuturor disciplinelor din trunchiul comun


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 419.txt

#Consider ca acest chrstionar nu este relevant pt a stabili in ce masura planurile cadru satisfac cererea de pe piata educationala in concordanta cu evolutia sicietatii!


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 43.txt

#Varianta 2 asigura continuitate in pregatirea elevilor r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 430.txt

#Consider că disciplina TIC ar trebui să se regăsească în clasele 7-8 mai ales că ea va fi studiată și la liceu),


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 481.txt

#Consider ca varianta 2 este cea mai concludenta pentru fomarea elevilor in ciclul gimnazial dar si pentru a pune bazele cunostintelor


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 482.txt

#Consider că varianta 2 este potrivită pentru etapa actuală a învățământului românesc deoarece: oferta educațională răspunde nevoilor elevilor;


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 491.txt

sau diminuarea la 0 a orelor de Consiliere si orientare pt. clasele a V-a si a VI-a vezi varianta 2. ori aceste propuneri nu reflecta o reala regandire a planului cadru si a diminuarii numarului de ore saptamanale.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 5.txt

Se pare ca Varianta 2 e potrivita in acest sens s


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 50.txt

#1. Între numărul de ore prevăzut pe disciplină și conținutul disciplinei să fie o corelare foarte bună. 2. Interdisciplinaritatea


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 501.txt

#Consider mai potrivită VARIANTA 2, cu unele mici modificări. Societatea actuală se împarte în ăuritoride lucruri


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 505.txt

#Consider varianta 2 adecvată, în special deoarece TIC este în TC la fiecare clasă. Variantele 1 și 3, cu TIC în TC doar la clasele 5 și 6 nu se justifică deoarece:


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 638.txt

#Cu atatea materii tehnice din varianta 2 ce vor face copiii care nu urmeaza o facultate si


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 671.txt

dupa parerea mea, este in Varianta 2!!!Majoritatea elevilor intampina dificultati la fizica si chimie in gimnaziu dar mai ales la liceu si eu cred ca le va fi mai usor sa inceapa o introducere in cl.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 797.txt

sau 3. Cea mai potrivita varianta este varianta 2 2


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 798.txt

#Dispariția unei ore de Limba romana la clasa a V-a nu este tocmai potrivită


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 987.txt

cum prevede varianta 2 2


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 988.txt

#este gea mai buna alegere var


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 989.txt

#Este greu de evaluat un plan cadru in lipsa programelor aferente. Cum alegi numarul de ore pentru o disciplina cand nu stii ce obiective urmaresti la disciplina respectiva a


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011