Abilitați (19) | ![]() |
Absolvenții (1) | ![]() |
Accent (53) | ![]() |
Acces (9) | ![]() |
Act (2) | ![]() |
Aria curriculara-disciplina (767) | ![]() |
Bază (107) | ![]() |
Cadrele didactice (89) | ![]() |
Competentele_copilului (33) | ![]() |
Competențe (16) | ![]() |
Constituirea (6) | ![]() |
Cunoștințe (49) | ![]() |
Curiculum la decizia școlii (42) | ![]() |
Curriculum (20) | ![]() |
Disciplină (620) | ![]() |
Elev (70) | ![]() |
Identitate națională (265) | ![]() |
Interdisciplinaritate (7) | ![]() |
Învățare (13) | ![]() |
Norme didactice (1) | ![]() |
Plan cadru (321) | ![]() |
Trunchi comun (7) | ![]() |
Varianta 1 (18) | ![]() |
Varianta 2 (72) | ![]() |
Varianta 3 (30) | ![]() |
#In opinia mea, nu este deloc necesara promovarea la clasa a V-a si la clasa a VI-a a orelor pentru educatie pentru drepturile copilului sau educatie pentru interdisciplinaritate.
#interdisciplinaritatea, caracterul aplicati i
#Interesul copiilor pentru anumite discipline a fost luat in considerare? Ati facut un studiu din care sa intelegem daca elevii sunt orientati nativ spre stiinte umaniste
#introducerea unor elemente de interdisciplinaritate și transdisciplinaritate. Ex. la clasa a V-a se studiază latitudinea și longitudinea,
#prea putina interdisciplinaritate elevii nu au posibilitatea sa-si dezvolte abilitatile prin optionale neintegrabile unei arii curricular r
#Baza materiala, curriculum mai bine structurat, interdisciplinaritate, aplicarea informatiilor in viata cotidiana si in cea profesionala a
astfel incat sa nu mai dispara sau sa apara noi discipline si sa existe o interdisciplinaritate e
disciplinele din aria curriculară Tehnologii prin conținuturile lor și activitățile de învățare pun accent pe interdisciplinaritate și transdisciplinaritate;
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011