Abilitați (19) | ![]() |
Absolvenții (1) | ![]() |
Accent (53) | ![]() |
Acces (9) | ![]() |
Act (2) | ![]() |
Aria curriculara-disciplina (767) | ![]() |
Bază (107) | ![]() |
Cadrele didactice (89) | ![]() |
Competentele_copilului (33) | ![]() |
Competențe (16) | ![]() |
Constituirea (6) | ![]() |
Cunoștințe (49) | ![]() |
Curiculum la decizia școlii (42) | ![]() |
Curriculum (20) | ![]() |
Disciplină (620) | ![]() |
Elev (70) | ![]() |
Identitate națională (265) | ![]() |
Interdisciplinaritate (7) | ![]() |
Învățare (13) | ![]() |
Norme didactice (1) | ![]() |
Plan cadru (321) | ![]() |
Trunchi comun (7) | ![]() |
Varianta 1 (18) | ![]() |
Varianta 2 (72) | ![]() |
Varianta 3 (30) | ![]() |
ceea ce nu se va mai intampla la orele de Ed. tehnologica sitic (in varianta 1 si 3)
Varianta 1 are si un numar mai scazut de ore e
#Alocări suplimentare de resurse financiare care să susțină procesele de inovare curriculară și formarea cadrelor didactic i
#Optez pentru varianta 1 deoarece este cea mai apropiata de varianta actuala a
#optez pt studierea in continuare a Ed Tehnologice este absurd sa se scoata disciplina de la cls V si VI chiar acum cand elevii au cel mai mult nevoie de ea a
Varianta 1 poate fi îmbunătățită si apoi implementată cu succes t
#Ar fi cazul sa ganditi indelungat la schimbarile pe care intentionati sa le faceti, sa aduceti oameni competenti cu adevarat si nu persoane
Varianta 1 este mai bună din acest punct de vedere, deși nu e perfectă. Nu consider că e benefică eliminarea unor discipline
varianta 1-in mica masura*varianta 2-in foarte mare masura*varianta 3-in mica masur r
#pregatirea parintilo o
#Pregatirea pentru piata muncii, dar si pentru viata de zi cu zi-supertehnologizata si informatizata, necesitand abilitati teoretice si practice dobandite la disciplina"Educatie tehnologica"-incepand chiar dun clasa a V-a. Acesta este liantul inter,
Materiile din aria curiculara matematica si stiinte, respective limba si comunicare sunt corect integrate in varianta 1.
#Valorifică trunchiul comun actual-Varianta 1; Prevede cel mai mic nr. de ore la clasa V-a facilitând trecerea de la primar la gimnazial-Varianta 2 a
#Varianta 1 constituie o dezvoltare optima pentru elevii din clasele gimnazial l
#Variantă 1 conține toate orele pentru V-VIII de consiliere respectiv orele alocate limbilor moderne r
#Varianta 1 este cea mai apropiata de varianta actuala a
#Varianta 1 și 3 asigură discontinuitate cu învățământul prima u
#Varianta 1 si varianta 2 nu tin cont deloc de dezvoltarea TIC si de necesitatea cunoasterii cat mai bine a unor limbi moderne.
Intr-o societate bazata pe Informatica si TIC, la noi, aceste materii nu sunt incluse in TC la toate clasele!
Doar varianta 2 propune TIC 1 ora/saptamana, iar Limbile moderne au cate 2 ore/saptama a
varianta 1: in foarte mica masura/deloc-varianta 2: in foarte mare masura-varianta 3: in foarte mica masura/delo o
#consider ca la varianta 1 ar trebui aduse următoarele modificări: Planul-Cadru pentru învățământul gimnazial VARIANTA 1 modificată Aria curriculară/disciplina Clasa V VI VII VIII I. Limbă Și Comunicare 7-8 7-8 8-9 8-9 Limba Și Literatura Română TC
4 4 4 4 Limba Modernă 1 3 3 2 2 Limbă modernă 2 0 0 2 2 Opțional*CDS 0-1
#Consider ca varianta 1 este cea mai apropiata de varianta actuala a
#Consider ca varianta 2 este cea mai concludenta pentru fomarea elevilor in ciclul gimnazial dar si pentru a pune bazele cunostintelor
#Dacă în Varianta 1 se revine supra nr de ore de limba română se reintroduce studiul limbii latine și se renunță la Disciplinele socio-umane,
consideram varianta 1 din cele 3 planuri-cadru propuse, cea mai adecvata a
#Desi toate cele 3 variante sunt gresite ca pregatire a elevilor pentru viata, totusi varianta mai buna este 3, adica raul cel mai mic.
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011