#se pare ca nu tineti cont de ce este mai important pentru aceasta perioada de varsta Ciclul curricular de dezvoltare (clasele a III-a-a VI-a) are ca obiectiv major formarea capacităților de bază necesare pentru continuarea studiilor. Ciclul de dezvoltare vizează: dezvoltarea achizițiilor lingvistice și încurajarea folosirii limbii române, a limbii materne și a limbilor străine pentru exprimarea în situații variate de comunicare; dezvoltarea unei gândiri structurate și a competenței de a aplica în practică rezolvarea de probleme; familiarizarea cu o abordare pluridisciplinară a domeniilor cunoașterii; constituirea unui set de valori consonante cu o societate democratică și pluralistă; încurajarea talentului, a experienței și a expresiei în diferite forme de artă; formarea responsabilității pentru propria dezvoltare și sănătate; formarea unei atitudini responsabile față de mediu. Ciclul curricular de observare și orientare (clasele a VII-a-a IX-a) are ca obiectiv major orientarea în vederea optimizării opțiunii școlare și profesionale ulterioare. El vizează: descoperirea de către elev a propriilor afinități, aspirații și valori în scopul construirii unei imagini de sine pozitive; formarea capacității de analiză a setului de competențe dobândite prin învățare în scopul orientării spre o anumită carieră profesională; dezvoltarea capacității de a comunica, inclusiv prin folosirea diferitelor limbaje specializate; dezvoltarea gândirii autonome și a responsabilității față de integrarea în mediul social v
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011