Arte

Educație muzicală (2)
Educație plastică (3)

Synopsis: Aria curriculara-disciplina: Arte:


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1038.txt

mi-au lipsitmult orele de educatie muzicala, biologie si arte, limbi straine-era obligatorie limba rusa,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1188.txt

renunța la clasa a VII-a și a VIII-a la educațe muzicală/educație plastică sau pot intra în categoria CDȘ. 10.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1259.txt

#Intre disciplinele de la Arte ar trebui inclusa si materia"Teatru"si printre cele"Om si societate":


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1340.txt

#La clasa a V a as scoate ora de chimie in favoarea celei de Arte.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1405.txt

limba romana, limbi straine, socio-umane, sport, arte, tehnologie. Mai putine ore de matematica, fizica si chimie e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1477.txt

Mai concret daca elevul urmeaza o unitate de invatamant cu profil de arte nu poti sa-l obligi sa inteleaga matematica.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1518.txt

matematică-informatică (programare), multimedia (uman, vocational-arte), proiectare (tehnologic), retelistica (tehnologic), utilizarare (alte profile) r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1768.txt

Cred ca ar trebui ca aceste materii optionale sa fie legate de arte, de educatie fizica, de abilitati creative,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1793.txt

#Orele de educație plastică sunt foarte bune pentru elevi pentru dezvoltare simțului estetic și pentru a invata sa aprecieze si protejeze patrimoniul cultural,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1980.txt

introducerea unei ore de istoria arte e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 1981.txt

#Propunerea variantelor de planuri cadru oferite spre dezbatere nu reflectă o cunoaștere a realităților obiective din școala românească.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2088.txt

iar copiii sunt extrem de conectati la aceste evolutii si au aptitudini deosebite in acest domeniu) si nu este incurajata deloc componenta de arte. cresterea nr de ore la scoala este,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 2437.txt

#Un lucru bun ar fi ca orele de arte plastice, educație muzicală și sport să fie notate cu admis/respins,

deoarece nu toți copiii au înclinații artistice și/sau sportive. În felul acesta nu și-ar mai scoate scutiri la sport doar de frica mediei mici și ar face mișcare, fiecare după aptitudine.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 358.txt

castiga ore disciplina arte si ed. fizica a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 359.txt

#Cadrul de desfășurare al activităților să fie mobil, adecvat activităților de învățare Ă


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 36.txt

#-pregatirea cadrelor didactice in vederea implementarii planurilor cadru,-elaborarea unor programe analitice moderne, adecvate cerintelor actual l


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 397.txt

Acesta se gaseste nu numai in fata calculatorului, se cultiva simtul estetic si la orele de arte.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 457.txt

#Consider ca la ARTE ar putea fi introdus SI ANSAMBLUL CORAL si/sau MUSICAL, spectacol muzical-dramatic foarte popular in tarile occidentale


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 458.txt

Arte 2-3 2-3 2-3 2-3 Educație Plastică TC 1 1 1 1 Educație Muzicală 1 1 1 1


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 468.txt

Consider ca ar trebui mai multe ore de sport si arte si mai putina pregătireteoretic e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 663.txt

interactivitate, prezentare logica si cu exemplificari din realitate, ore de laborator facute in realitate si cu resurse asigurate), orele de arte sa fie tratate cu seriozitate si sa aiba

ca scop deschiderea copilului catre arte si creatie (nu desenarea sau repetarea mecanica a unei teme date.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 785.txt

#Disciplinele din aria"Arte"sa fie eliminate complet acolo unde nu poate fi asigurat profesor calificat si sa fie inlocuite cu optionale.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 862.txt

adica nu trebuie clase in plus, fiecare clasa sa aibe specificul ei de ex, clasa de limba romana si o limba sau doua, clasa de arte cu muzica,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 888.txt

#Educatia artistica (arte plastice si alfabetizarea muzicala, invatarea unor intrumente muzicale populare, insusirea normelor crestine de convietuire) ar contribui mult la sensibilizarea societatii pt. pastarea


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 900.txt

Ar trebui selectionati copii talentati si parintii consiliati sa-i scolarizeze in scoli gimnaziale de arte.


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011