#Necesitatea introducerii disciplinei Tehnologia Informației și comunicării în planurile cadru pentru gimnaziu, în trunchiul comun, câte o oră, pentru fiecare an de studiu V-VIII este justificată de caracteristicile societății informaționale în care trăim, de respectarea cerințelor legislative europeane și naționale, de alte considerente precum:#Competentețele digitale stau la baza formării competențelor interdisciplinare sau specifice altor discipline.#Alfabetizarea digitală are în vedere atât aspectul cognitiv, ce presupune formarea competențelor în mai multe domenii ale tehnologiei informației, cât și formativ strâns legat de vârsta elevului.#Elevul trebuie să fie în măsura să decidă, ca urmare a unei bune orientări profesionale bazată pe alfabetizarea digitală și afinitatea, descoperită prin studiu, pentru o anumită direcție a tehnologiei digitale, pentru ce specializare va opta la sfârșitul clasei a VIII-a: matematică-informatică (programare), multimedia (uman, vocational-arte), proiectare (tehnologic), retelistica (tehnologic), utilizarare (alte profile) r
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011