C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\alte aspecte\pentru planul cadru comentarii 102.txt

#Acordarea unei ponderi mari ariei curriculare tehnologii în gimnaziu nu se justifică din următoarele motive: necesită resurse materiale și umane prea mari-dotarea, programele și perfecționarea cadrelor didactice nu pot ține pasul cu dezvoltarea tehnologică actuală (acest lucru se întâmplă în prezent la liceu)- la această vârstă accentul trebuie pus pe lărgirea orizontului cultural, pe comunicare, pe dezvoltare personală astfel încât fiecare elev să și poată descoperi aptitudinile și să facă opțiunea pentru traseul educațional liceal în cunoștință de cauză. în absența unor cadre didactice calificate (sistemul de înv. are o mare carență mai ales pe această arie curriculară din cauza unei salarizări neatractive) se va ajunge la compromisul ca aceste ore de TIC și ed. tehn. să fie susținute de persoane neabilitate sau cu o formă de abilitare minimală-riscă să devină doar o modalitate de asigurare a normei didactice și de evitare a restrângerii de activitate. Atenție, de asemenea, la opționalele integrate, transdisciplinare etc. Dacă pregătirea resursei umane pentru predarea lor nu se face în cadrul sistemului de înv. universitar, abilitarea cadrelor didactice deja intrate în sistem se va face superficial sau deloc prin acele ursuride perfecționare (ceea ce înseamnă și costuri suplimentare mai mari) e


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011