#Acordarea unei ponderi mari ariei curriculare tehnologii în gimnaziu nu se justifică din următoarele motive:
urmarind parcursul absolventilor de gimnaziu, constatam ca cei mai multi au interes si aptitudini in stiinte, informatica, tehnologii i
#Este prioritar elabrarea unor programe pentru aria curiculara tehnologii care care sa inglobeze schimbarile survenite pe piata IT din ultimii ani (si revizuirea lor cel putin odata la 2 ani) avand in vedere schimbarile frecvente de notiuni si
#Implementarea TIC și continuarea orelor de Educație Tehnologică, care transpun cunoștinte de bază din viața cotidiană a elevilor,
Legat de TIC/educație tehnologică este suficient 1 oră/săptămână. 11. Ora de consiliere și orientare este absolut necesară la gimnaziu.
care vizează utilizarea noilor tehnologii e
#Instruirea si selectia adecvata a cadrelor didactice, dotarea corespunzatoare a scolilor, implicarea parintilor si elevilor in dezvoltarea si realizarea curiculii scolii, incurajarea elevilor
Matematica si stiinte, Tehnologii, Limba si comunicar r
#nu ma gindesc la alte aspect t
#Nu mai scoateti ore, deoarece rata analfabetismului e prea mare e
#Nu mai avem specialisti in nicio ramura industriala...nu mai avem un instalator, un tamplar,
#Nu știu cât îi ajută orele de educație tehnologică!!
#Nu sun n
#nu sun n
#nu sun n
#Nu sunt de accord cu aceste variante de planuri cadru si nici cu acest chestionar care nu
#Ar fi bine sa se ofere cate o ora pe zi de educație tehnologica deoarece ne ofera foarte multe informații i
#păstrarea disciplinei Educație Tehnologică în cadrul ariei curriculare tehnologi o
#Păstrarea ed. plastice și ed. muzicale în toți cei 4 ani! Mulțumes È
#Pastrarea ed. tehnologice in TC ca in tarile civilizate si introducerea TIC in aria mate si stiint t
#Pentru a introduce științe din clasa a-V-a cât și pentru educație tehnologică, este nevoie de o bază materială bogată și adecvată.
#Prin disciplina Educație Tehnologică, procesul de învățământ pune accent pe individ, ca personalitate distinctă, ca purtător al unei vocații proprii.
care compun disciplina Educație Tehnologică învățământul vizează apropierea în cel mai înalt grad a individului de aptitudinile sale naturale, necondiționate pe
Disciplina Educație Tehnologică, prin diversitatea modulelor tratate atât teoretic cât și practic, îl ajută pe tânăr
Haideti sa le dam elevilor ocazia sa cunoasca mai bine PC-ul intr-un mod organizat, sa faca aplicatii practice la tehnologii i
datorită examenelor de evaluare națională-aria ehnologiidisciplina TIC 1 ora/săpt toate clasele-Educație Tehnologică 0-1 oră/săpt-reconversia cadrelor didactice de istorie
#Trebuie pus accentul pe tehnologii si limbi străine. Ceea ce îi ajută pe elevi în viața de zi cu zi.
Avem nevoie de abilități practice nu doar de teorie i
#Aș diminua disciplinele socio-umane, augmentând cu ore de dezvoltare personală. N-aș renunța la orele de consiliere și orientare i
#TREBUIE RAZOLVATĂ PROBLEMA CU TIC-UL ȘI CU PROFESORII DE EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ G
#Trebuie regandite drepturilșe, dar mai ales obligatiile elevilor cu accent privind comportamentul in incinta scolii. parintii sa raspunda cu adevarat pentru abaterile grave ale copiilor minori r
#Varianta 2-a este cea mai generoasa la aria"Tehnologii".Ar trebui sa se puna accent pe partea aplicativa si nu pe teorie.
Altii, care vor intra pe filierele teoretica si vocationala si nu vor avea nici o disciplina din aria tehnologii.
dar si aceasta ar putea fi imbunatatita crescand numarul de ore in aria TEHNOLOGII (cu includerea acestui TIC doar la clasele a V-a si a VI-a) la 2-3 ore/sapt.
#Asigurarea atât a orelor de TIC cat si a orelor de educație tehnologică, pentru fiecare an de studiu, pentru dezvoltarea deprinderilor/abilitatilor practice t
#Atât orele de educație tehnologică cât și cele de TIC sunt discipline care încurajează participarea elevilor la concursurile din cadrul proiectelor educaționale;
Să recunoaștem că aceste lucruri elevii le învață la orele din aria curriculară tehnologii c
să fie parcursă în regimul de 0. 5 ore/săptămână, alături de disciplina Educație Tehnologică d
#Consider ca disciplina TIC trebuie sa cites studiata in toti anii de studiu fiind parte din competentele cheie europene.
Tehnologii 0-1 0-1 1-2 1-2 Educație Tehnologică TC---TIC--1 1 Opțional CDS 0-1 0-1
disciplinele din aria curriculară Tehnologii prin conținuturile lor și activitățile de învățare pun accent pe interdisciplinaritate și transdisciplinaritate;
Analiza Economică pune în prim-plan o problemă de viabilitate în alegerea noilor tehnologii, trimițând la esența analizei progresului tehnic,
Deci este foarte important sa faca tehnologii si TIC. Se pare ca Varianta 2 e potrivita in acest sens s
Iar aceste lucruri se învață la EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ, odată cu faptul că fiecare lucru din imediata apropiere a elevului este CREAT de către oameni.
sau specializare în funcție de aptitudinile pe care și le descoperă pentru un anumit domeniu studiat la orele de Educație Tehnologică,
Și competențele de bază în științe și tehnologii se pot dezvolta și prin contribuția geografiei.
#Disciplina Educatie economica propusa in planul cadru la clasa a VIII a a fost transferata la aria curriculara Om si societate de la aria curriculara Tehnologii fiind cuprinsa in
#Disciplina Educație Tehnologică este necesar să fie predată la toate clasele de gimnaziu (V-VIII) V
și VI, având în vedere că profesorii de educație tehnologică care au urmat cursuri postuniversitare de specialitate au urmat module de informatică și comunicar È
care trebuie să rămână în sfera de preocupări a ariei Tehnologii la gimnaziu. În cadrul ariei curriculare,,
#Educația economică propusă la clasă a VIII a poate fi integrată la tehnologii și predata de către prof educație tehnologică deoarece la clasa a VI a predă modulul Economia familiei i
#Educatia gimnaziala trebuie sa tina cont de specificul national in primul rand si sa nu tinda sa imita practici de peste hotare fara o analiza aprofundata a necesitatii implementarii acestora in Romania.
care fac legatura cel mai bine cu realitatea practica si noile tehnologii si culmea aceste discipline se doreste a fi diminuate,
învață educație tehnologică, nu se feresc de ea. În unele țări, prima oră de educație tehnologică este teoretică,
iar a doua, cu un alt profesor, este practică. Asta, desigur, ar presupune resurse pentru înființarea unor laboratoare de educație tehnologică și pentru asigurarea materialelor necesare încercărilor și prelucrării materialelor.
Utopie la noi. Oricum, nu trebuie eliminată educația tehnologică de la nicio clasă, chiar dacă unii nu știu la ce folosește.
#Elevii trebuie sa-si dezvolte si abilitatile practice si cum pot sa o faca daca le reduceti orele din aria"Tehnologii
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011