#Prin disciplina Educație Tehnologică, procesul de învățământ pune accent pe individ, ca personalitate distinctă, ca purtător al unei vocații proprii. Individului i se prezintă o gamă de domenii de activitate, el având posibilitatea să opteze după dorința lui. Dispare astfel individul subordonat unei planificări sociale de moment, sau evoluției spectaculoase într-un domeniu, pentru care s-ar putea să nu manifeste nici o atracție, nici o chemare. Mai este posibilă orientarea vocațională, ne întrebăm acum în secolul vitezei, al informaticii, în care previziunile se schimbă la intervale din ce în ce mai scurte de timp, în care explozia informațiilor, progresele științei și tehnologiei accelerează trecerea de la societatea industrializată la cea postindustrială superinformatizată? Prin diversitatea disciplinelor și a modulelor care compun disciplina Educație Tehnologică învățământul vizează apropierea în cel mai înalt grad a individului de aptitudinile sale naturale, necondiționate pe care caută cu răbdare, să i le cizeleze progresiv, să i le conștientizeze, punând accentul pe amplificarea capacităților creatoare și a disponibilităților pentru invenție și inovație. Disciplina Educație Tehnologică, prin diversitatea modulelor tratate atât teoretic cât și practic, îl ajută pe tânăr să și găsească înclinația, chemarea, aspirația, atracția către un anumit domeniu, într-un cuvânt să și descopere ocațiapentru o anumită activitate u
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011