#varianta 2 este cea mai echilibrată pentru elev e
#varianta 2 este cea mai echilibrata, dar fara fizica si chimie de la cls. av V
#Varianta 2 este cea mai eficienta atat pentru elevi cat su pentru profesor r
#varianta 2 este cea mai elocventa situatiei actuale e
#varianta 2 este cea mai important t
#VARIANTA 2 ESTE CEA MAI IMPORTANTA DEOARECE OFERA ELEVILOR DEOARECE: ducația tehnologică contribuie la formarea personalității elevului, alături de celelalte discipline de cultură generală, prin vizarea următoarelor aspecte:
1. Valorificarea educației tehnice și tehnologice în interesul progresului social; 2. Amplificarea capacităților creative, a disponibilităților pentru invenție și inovație, pentru o mai bună punere în valoare a"aurului cenușiu"al poporului român;
3. Înțelegerea raportului dintre tehnologie, mediu și cultivarea unui comportament ecologic (cunoașterea unor dezechilibre generate de tehnologie, boli provocate de poluarea tehnologică, etc.;
4. Inițiere în pregătirea tehnico-practică vizând cunoașterea materialelor, a energiilor, a unor tehnologii, a modului de organizare a proceselor tehnologice;
5. Implementarea pe tehnologie a modalităților de realizare a calității și fiabilității produselor; 6. Crearea abilităților pentru realizarea produselor de calitate, competitive la un preț rezonabil;
7. Manifestare de respect față de munca depusă pentru realizarea produselor; 8. Cunoașterea familiilor ocupaționale cu specific tehnologic în scopul unei opțiuni socioprofesionale viitoare;
9. Dezvoltarea interesului pentru continuare studiilor în raport cu disponibilitățile puse în evidență de Educația tehnologică.
1. p21 Ä
#Ar fi indicate mai multe ore de recreere a copiilor prin mișcare și artă t
#varianta 2 este cea mai indicat t
#Varianta 2 este cea mai oportuna atât pentru cadrele didactice cât si pentru elevi si de ce nu si pentru parinti n
#varianta 2 este cea mai potrivit t
#Varianta 2 este cea mai potrivită Ä
#varianta 2 este cea mai potrivit t
#varianta 2 este cea mai potrivita deoarece pastreaza continuitatea disciplinelor de la clasele primare la clasele gimnazial l
#varianta 2 este cea mai potrivita pentru ca reprezinta oferta cea mai adecvata dezvoltarii elevilor. amendamente: ed plastica este necesara mai ales elevilor din clasa a Va,
pentru ca este perioada in care copilul asimileaza cel mai bine si isi dezvolta abilitatile; ed tehnologica poate figura pe lista optionalelor,
mare parte din informatia predata la acest curs fiind corelata cu celelalte cursuri. cursurile de ed muzicala,
ed fizica si ed plastica este necesar sa fie predate de catre cadre didactice instruite, competente in acest domeniu. mai ales la tara,
aceste cursuri sunt predate de catre profesori de matematica, chimie etc . ceea ce nu e deloc constructiv pentru elevi
care nu deprind nimic in urma participarii la ore. multumesc c
#Varianta 2 este cea mai potrivita pentru momentul actual
#Varianta 2 este cea mai potrivita, echilibrata si multidisciplinara varianta de plan cadru u
#Varianta 2 este cea mai realista deoarece confera continuitatea imbogatirii cunostintelor atat teoretice cat si practice pentru invatamantul liceal ori profesional
#ar fi mai folositor pentru copii sa invete lucruri care sa-i ajute intr-adevar in viata de adulti 9-10 ore de stiinte pe saptamana si tot atatea de limbi nu stiu in
ce masura vor ajuta la gasirea unui loc de munca seamana cam mult cu cel actual l
#Varianta 2 este cea mai realista a
#varianta 2 este cea mai relevanta in contextul actual l
#Varianta 2 este cea mai relevanta invatamantului actual
#varianta 2 este cea optima pentru gimnazi i
#Varianta 2 este cea optima si va asigura copiilor o pregatire corespunzatoare e
#Varianta 2 este complet t
#varianta 2 este cu adevarat European n
#Varianta 2 este foarte buna pentru o pregatire stiintifica de baza, elevul fiind apoi indrumat catre profesii tehnico stiintifice si invatamant profesiona a
#Varianta 2 este foarte bună. Sugestii: să se pună mai mult accent pe formarea abilităților practice în cadrul orelor de educație tehnologică.
În toate țările europene elevii învață să gătească și să se alimenteze sănătos, să realizeze produse pe
care să le evalueze corect și să le valorifice, etc; să se reevalueze ponderea disciplinelor de la aria curriculară m
și societateși să se aloce o oră de onsiliere și orientarela toate clasele de gimnaziu (multe teme se pot include aici) g
#VARIANTA 2 ESTE FOERTE BUN N
#In varianta 2, profesorii de fizica si de chimie ar cunoaste elevii din clasa a 5-a;
TIC si Ed tehnologica ar avea continuitate; iar in clasa a 8-a cand ai vocea in schimbare mai bine faci desen decat muzica, nu?
Mi se pare varianta cea mai potrivita si mai apropiata de situatia reala,"din teren",de acum m
#Ar fi necesar ca asemenea propuneri de normative să fie elaborate și înaintate spre dezbatere publică după o consultare amplă în sistemul de învățământ primar și gimnazial.
În această fază, se pare că avem de ales doar...răul cel mai mic. Prin urmare, ar trebui
să fie absolut exclusă varianta 2 t
#varianta 2 este in stransa corelare cu ceea ce au facut elevii in ciclul prima a
#Varianta 2 este mai potrivita a
#Varianta 2 este mult mai relevanta a
#Varianta 2 este o continuare fericita a planului cadru pentru invatamantul prima a
#Varianta 2 este o varianta buna sau puteti lasa la fel planul cadru ca pana acum. O disciplina care aplica cele invatate in PRACTICA e necesara si utila elevilor r
#Varianta 2 este o varianta care ofera un echilibru intre teoretic si practic la nivelul elevilor de gimnaziu.
Beneficiile sunt mai mari in aceasta varianta pentru absolventul de gimnaziu u
#Varianta 2 este o varianta care s-ar încadra in cerintele actuale, posibil cu o ora in plus de TIC la clasa a V-V
#varianta 2 este perfect t
#Varianta 2 este singura care are ore TIC in T T
#Varianta 2 este varianta cea mai bună cu o propunere de modificare: ora de chimie să fie scoasă și înlocuită cu 1 oră de Educație Plastică.
pentru concordanța cu planurile-cadru de clase primare a
#Ar fi necesar ca si Informaticii sa i se acorde importanta nu doar disciplinei TIC C
#varianta 2 imbunatatita, fara cds, cu 1 ora de sport in plus și ore de orientare si consiliere in fiecare an a
#Varianta 2 îndeplinește toate cerințele
#Varianta 2 mi se pare cea mai bună Ä
#Varianta 2 mi se pare cea mai bună Ä
#Varianta 2 mi se pare cea mai completa. Pentru ca TIC să facă parte din TC trebuie, obligatoriu, dotate toate școlile din țată cu calculatoare,
pentru ca toți elevii să aibă șanse egale la procesul de învățământ Ă
#Varianta 2 mi se pare foarte echilibrata din punct de vedere al numarului de ore pe saptamana pe care le are un elev, al introducerii TIC in TC, conform legii 1/2011,
corelarea termenilor din biologie si geografie cu cei din fizica si chimie (introducerea acestor discipline din clasa a V-a). Va multumesc c
#Varianta 2 o consider oportuna pentru ca nu se pierde legatura dintre stiintele naturii studiate in clasele 3, 4 cu fizica, respectiv chimia care dupa cum stiti, in planurile actuale se studiaza dupa 2, respectiv 3
ani de la terminarea claselor primare. Deci se uita tot ce s-a invatat, asta daca d-nii si d-nele invatatoare au facut orele de stiinte si nu le-au inlocuit cu alte ore.
Deci se pierde si interesul copiilor pentru stiinta, mai ales pentru partea experimentala. Propunerea mea este ca orele din clasele 5,
6 sa fie dedicate mai mult dobandirii de competente practice prin efectuarea de experimente simple,
distractive. Multumesc si sper sa tineti cont si de opinia mea a
#Varianta 2 ofera absolventului de invatamant gimnazial posibilitatea sa urmeaza o specializare teoretica sau o calificare profesionala din cadrul filierei tehnologice urmand invatamantul liceal sau profesional l
#Varianta 2 oferă elevului o posibilitate mai bună de orientare școlară, asigură egalitate și pentru real și pentru uman și pentru tehnic r
#Varianta 2 ofera o continuitate in studiul stiintelor naturii si de asemenea ofera posibilitatea insusirii notiunilor de fizica si chimie in mod gradat si
decongestionarea materiei. De asemenea se impune imbunatatirea semnificativa a bazei materiale, in vederea introducerii mai multor ore de activitate experimentala a
#Ar fi necesar un numar mai mare de ore la disciplina Limba moderna I, in vederea pregatirii elevilor pentru sustinerea examenelor la profilul bilingv v
#Varianta 2 ofera posibilitatea invatarii elevilor din clasele V-VIII, prin numarul de ore alocat, a invatarii mai bine a tehnologiei i
#Varianta 2 ofera pregatire completa si in dom. tehnologiei, astfel incat elevul isi poate alege o profesie e
#Varianta 2 OFERA SOLUTII MULT MAI BUNE PENTRU DEZVOLTAREA ABILITATILOR TEHNOLOGICE SI INVATAREA pe tot parcursul vietii pentru viitoarea cariera a elevului i
#Varianta 2 ofera trecerea de la disciplina Stiinte, studiata in ciclul primar si Fizica, Chimie, din gimnaziu u
#varianta 2 ofera un echilibru intre planurile cadru din inv. primar si cel gimnazial. elevii continua in cls. a V-a cunostintele de stiintele naturii prin ora de fizica,
deoarece la EN6 exista intrebari de fizica, pe care elevii nu le-ar fi retinut daca nu sunt trecute si continuare la cls. av-a. este o varianta bine gandita.
#Varianta 2 pe care eu am considerat-o cea mai buna indeplineste toate conditiile unui invatamant de performanta a
#Varianta 2 pentru TIC C
#Varianta 2 permite si elevilor clasei a VIII-a sa nu aiba mai mult de 6 ore zilnic, lucru pe care celelalte variante nu-l permi i
#Varianta 2 poate să fie cu succes VARIANTA FINALĂ L
#Varianta 2 presupune studierea chimiei si a fizicii din clasa a 5 a. Nu consider ca varianta ia in considerate stadiul de dezvoltare psihomotor al unui copil de clasa a 5 a. Ar fi fost utila o ora interdisciplinara de stiinte orientata spre abordarea
ludico-practica a universului inconjurator. De asemenea, lipsirea limbii romane de o ora la clasa a 5 a este inoportuna.
As recomanda introduce tea unei ore suplimentare alocata exclusiv comprehensiunii textului literar si non-literar tocmai pentru a racorda elevul printr-o abordarea pragmatica la realitatea cotidiana a
#Ar fi necesara disciplina informatica pentru introducerea notiunilor de algoritmica si programare, pe langa disciplina TIC C
#varianta 2 raspunde tuturor asteptarilo o
#Varianta 2 reprezintă soluția pentru învățământul de calitate în România n
#varianta 2 sa aiba in TC si consiliere si orientar r
#Varianta 2 să fie varianta finală a planurilor cadru; Modificarea planurilor cadru ar trebui să fie însoțită și de modificarea programelor școlare
care sunt foarte încărcate și nu pot fi parcurse în numărul de ore alocat fiecărei discipline.
Propun ca și manualele să fie adaptate integral,,noilor programe
#varianta 2 satisface toate cerintele unui plan cadru responsabil pentru o educatie normala si eficienta in invataman n
#Varianta 2 si 3 sunt cele mai bune. Ar fifost bine o combinatie intre cele
#Varianta 2, cred ca este cea mai buna a
#varianta 2, cred, ca pentru momentul actual asigura formarea deprinderilor, capacitatilor de care elevii au nevoi in integrarea in invatamantul profesional si licea a
#Ar fi necesară și modificarea programelor școlare și a manualelor. Manualele sunt în neconcordanță cu programa școlară în vigoare și cele
care există în școli sunt în număr insuficient și destul de deteriorate t
#Varianta 3 a planului cadru de invatamant o consider cea mai optima in procesul educational, deoarece poate contribui la cresterea calitatii si eficientei din invatamantul romanes s
#Varianta 3 a planului cadru opune tendintelor agresive de globalizare o educatie care sa consolideze, in formarea copiilor,
elementele identitatii culturale si nationale e
#varianta 3 acopera toate disciplinel l
#Varianta 3 ar putea sa ofere timpul necesar de a reusi sa se inteleaga, in mod corect, toate fenomenele naturii, atat de necesare tuturor r
#varianta 3 asa cum este conceputa cuprinde absolut to o
#Varianta 3 asigura echitate in repartitia orelor in trunchiu comu u
#Varianta 3 asigura toate elementele caracteristici unui proces instructiv educativ de calitate e
#Varianta 3 consider ca este cea mai potrivita aducand schimbari favorabile siatemului de invatamant t
#Ar fi necesare mai multe ore de CDS pe saptamana la o clas s
#Varianta 3 consider ca este cea mai potrivită aducând schimbări favorabile sistemului de învățământ È
#varianta 3 corecpunde nevoilor elevilor. este cea mai buna alegere e
#Varianta 3 corespunde asteptarilor mele e
#Varianta 3 e adecvat t
#Varianta 3 e mai buna, dar trebuie imbunatatita urgent!.SOLUTIA PENTRU USURAREA VIETII ELEVULUI este interzicerea temelor pentru acasa
care sa depaseasca 10 minute e
#Varianta 3 est relevanta din perspectiva cadrului didactic precum si intelegerii si dezvoltarii socioafective a elevulu u
#Varianta 3 este cea care ofera elevilor competentele necesare pentru o educatie durabil l
#Varianta 3 este cea mai apropiata de actualul plan-cadr r
#varianta 3 este cea mai buna din punctul meu de veder r
#Varianta 3 este cea mai bună Ä
#Ar fi nevoie de alocarea a cel putin 2 ore disciplinei Istorie la toate clasele din ciclul gimnazial.
In actualul plan cadru sau in cele propuse aici, disciplina Istorie este vitregita. Pentru a putea crea acele competente prevazute de programa de invatamant este nevoie de mult mai multe ore.
Identitatea noastra ca popor si ca europeni se fundamenteaza in buna masura pe atentia acordata disciplinei Istorie e
#Varianta 3 este cea mai cmpleta si am dori sa fie aprobata a
#Varianta 3 este cea mai corecta pentru necesitatile elevilor r
#VARIANTA 3 ESTE CEA MAI ECHILIBRATA PENTRU ELEVII CICLULUI GIMNAZIAL L
#Varianta 3 este cea mai obiectivă si actuală opțiune asigurând un echilibru între disciplinele școlare, între CT și CDȘ T
#Varianta 3 este cea mai potrivita a
#VARIANTA 3 ESTE DE DEPARTE CEA MAI BUNA, DESI, NICI EA NU ESTE CHIAR ATAT DE COMPLETA PE CAT
MI-AS DORI SI CONSIDER CA AR MAI FI LOC DE CEVA IMBUNATATIRI I
#Varianta 3 este ideala deoarece: Geografia și istoria au 2 ore la clasa a 5a unde este baza.
În plus îmbina și celelalte 2 variante de plan cadru. Un lucru extraordinar este TIC-ul. Doamna ajuta sa gândească toată lumea echilibrat și sa fie aleasa varianta 3 de plan cadru l
#Varianta 3 este mai aproape de nevoile din scoala ale elevilor de gimnaziu, cu mentiunea ca la aria tehnologii nu se respectam aspectul continuitatii i
#varianta 3 este mai aproape de realizarea unui invatamant eficient, aplicativ si de calitat t
#Varianta 3 eu o consider cea mai eficientă Ä
#Ar fi o aberatie sa se introduca chimia si fizica la clasa a V-a,
asa cum propune varianta 2 2
#varianta 3 mi se pare a fi cea mai bine structurata a
#Varianta 3 mi se pare cea mai potrivita deoarece oferă un nr. mai mare de ore
#Am ales varianta 2, deoarece aceasta are ore alocate disciplinei de Ed. tehnologica la fiecare clasa.
Nu ar fi o surpriza sa aveti cele mai multe voturi la varianta 2 2
#Ar trebui sa urmeze cursurile scolare dimineat t
#Ar trebui scoasa din clasele 5, 6, 7 disciplina consiliere si orientare (dirigentia. Ar trebui scoasa din clasele 5, 6 TIC si introdusa in clasele 7, 8
#As completa varianta 2 astfel: as muta o ora/sapt. de la a doua limba straina la limba romana (total 5/sapt.
pot spune că din punctul meu de vedere pentru ed. tehnologică ar trebui aplicată varianta 2,
varianta 2 este in masura sa contribuie datorita nr. de ore alocate claselor a V-a si a VI-a,
#Ca formator consider ca varianta 2 raspunde cel mai bine necesitatilor elevului din ciclul gimnazial
#Ca numar de ore si repartizare a disciplinelor de studiu in fiecare clasa din ciclul gimnazial,
că Varianta 2 corespunde cel mai bine cu formarea competențelor de bază din domeniul matematică, științe și tehnologie e
#Cea mai echilibrata varianta mi se pare a fi varianta 2, partreaza si note din planul cadru actual, elemente de noutate, TIC, Fizica,
#Cea mai OK mi se pare varianta 2...cu unele modificari, si anume: 1. Dirigentia ar trebui sa devina obligatorie ca ora in sine in toti cei 4 ani inlocuind la clasa a V a ora de Chimie, la clasa a VI-a o ora de biologie din cele 2,
#Cea mai potrivita este varianta 2 pentru ca asigura continuitatea disciplinelor cu cele din ciclul primar r
dar varianta 2 face mai bine trecerea de la învățământul primar la gimnazial n
#Cele 4 ore de matematica sunt prea multe, programa foarte incarcata. Prea multe ore de Educatie fizica.
varianta 2 (mate stiinte), dar adaugate ore de consiliere, ora de ed. plastică la a 5-a si ed muzicală la a 8-a. se pot lua ore de la tehnologii, eventual orele de tic si ed tehnologica la fel ca in
In varianta 2 se introduce fizica si chimia din clasa a 5-a, o masura BUNA. evident daca se vor face lucuri simple, legate de viata de zi cu zi, pe
De asemenea, varianta 2 este buna pentru ca sunt prevazute ore de Tic (INFORMATICA este un domeniu careia trebuie sa i se acorde atentie) si Ed tehnologica de la clasa a5-a pana la a-8-a spre deosebire de celelalte 2 variante.
#Consider buna varianta 2 2
#Consider ca elevii trebuie instruiți și învățați astfel încât să dobândească cât mai multe abilitați practice. Acest lucru consider eu ca se poate realiza prin variantă 2 r
#Consider că în varianta 2 se respectă mai bine principiul coerenței pe verticală în cadrul ariei curriculare"Matematică și științe
Varianta 2 aloca disciplinelor Isatorie si Geografie doar o ora pe saptamana. Trebuie sa nu uitam ca elevii sustin teza in clasa a VIII-a la una dintre aceste discipline,
#Varianta 2 este mai echilibrata cu privire la distribuirea orelor (aria"matematica si stiinte e
#Consider că este foate important ca la clasa a V-a să rămână 5 ore la limba și literatura română,
#Varianta 2 propusă, deoarece continuitatea disciplinelor iințestudiate în clasele I-IV este asigurată prin Educația tehnologică introdusă încă de la clasa a V-a;
chimie și biologie este prea mare-varianta 2. Ar trebui distribuite cel putin cate o ora in alte arii curriculare:
#Consider ca planul cadru varianta 2 este optima in invatamantul gimnazia a
#Consider că planul-cadru necesită o reechilibrare a numărului de ore, nu reducerea drastică a orelor sau elidarea unor materii.
de aceea din cele trei variante consider ca varianta 2 este mai acceptabila si nu sunt de acord cu reducerea orelor de biologie in toate cele trei variante. de asemenea si cu riscul sa ma repet educatia pt sanatate ar trebui sa fie obligatoria
#Consider că varianta 2 e foarte potrivită și nu aș mai face nici o modificare acesteia s
#Consider că varianta 2 este foarte bine gândită, făcând posibilă legătura cu planul cadru de la liceu l
#Consider ca varianta 2 este cat mai apropiata de asteptarile mele, inafara de faptul ca la Consiliere si Orientare ati scos ora de la clasele V-VII, ora foarte importanta in formarea si educarea elevilor r
#Consider ca varianta 2 este cea mai adecvata pentru ciclul gimnazial oferind un echilibru intre stiinte si celelalte arii curriculare e
#Consider ca varianta 2 este cea mai buna varianta care poate forma la elevi o educatie normala in concordanta cu cerintele societatii actuale e
#consider ca varianta 2 este cea mai buna a
#Consider ca varianta 2 este cea mai buna. La terminarea clasei a VIII-a elevul se poate adapta foarte usor la nevoile societatii i
#consider ca varianta 2 este cea mai realist t
#Consider ca varianta 2 este mai completa si mai eficient t
#Un popor care nu isi cunoaste istoria este ca un copil care nu isi cunoaste parintii",spunea Nicolae Iorga.
Aparitia unor discipline cum ar fi,, Educatia pentru drepturile copilului"sau,, Educatia interculturala"mi se pare fortata.
AR FI MULT MAI INDICAT INTRODUCEREA IN LOCUL ACESTOR DISCIPLINE A 2 ORE DE ISTORI I
#consider ca varianta 2 este optima pentru viitoarea integrare in societate a unui absolvent de gimnazi i
#consider ca varianta 2 este relevant t
#Consider ca varianta 2 este varianta cea mai potrivit t
#Consider că varianta 2 oferă elevilor mai multe cunoștințe despre interacțiunea omului cu mediul înconjurător și oferă viitorilor absolvenți de gimnaziu mai mult discernământ în alegerea viitoarei profesii o
#Consider ca varianta 3 e cea mai buna, deoarece e singura care asigura o educatie sigura si pentru o dezvoltare normala a minții i
#Consider ca varianta 3 este cea mai adecvata nevoilor de formare ale elevilo o
#Consider ca varianta 3 este cea mai buna pentru ca ofera resurse de timp necesare (2ore/saptamana) desfasurarii orelor de geografie.
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011