Abilitați (53) | ![]() |
Absolvenții (2) | ![]() |
Accent (107) | ![]() |
Acces (5) | ![]() |
Aria curriculara-disciplina (2649) | ![]() |
Bază (140) | ![]() |
Cadrele didactice (118) | ![]() |
Competentele_copilului (103) | ![]() |
Competențe (40) | ![]() |
Cunoștințe (128) | ![]() |
Curiculum la decizia școlii (85) | ![]() |
Curriculum (44) | ![]() |
Disciplină (1589) | ![]() |
Elev (133) | ![]() |
Identitate națională (898) | ![]() |
Interdisciplinaritate (8) | ![]() |
Învățare (22) | ![]() |
Norme didactice (2) | ![]() |
Plan cadru (751) | ![]() |
Trunchi comun (24) | ![]() |
Varianta 1 (65) | ![]() |
Varianta 2 (254) | ![]() |
Varianta 3 (100) | ![]() |
sau diminuarea la 0 a orelor de Consiliere si orientare pt. clasele a V-a si a VI-a vezi varianta 2. ori aceste propuneri nu reflecta o reala regandire a planului cadru si a diminuarii numarului de ore saptamanale.
#Consider mai potrivită VARIANTA 2, cu unele mici modificări. Societatea actuală se împarte în ăuritoride lucruri
1. Nu este corect sa introducem fizica si chimia in clasa V (Varianta 2), nivelul psihologic al masei de elevi nu este corespunzator,
la fel muzica la clasa VIII (vezi varianta 2) 3. Studiul limbilor straine este prioritar (vezi competentele cheie...
#Consider varianta 2 cea mai completa

#Consider varianta 3 ca fiind cea mai aproape de realitatile si finalitatile procesului educativ in ciclului gimnazial
#CONSILIEREA SI ORIENTAREA NU AR TREBUI SA DISPARA DIN VARIANTA 2 2
#Consilierea și orientarea să fie inclusă în trunchiul comun c
#Consilierea si orientarea sa se studieze in fiecare an, indiferent de varianta propusa de minister r
#Continuarea studiului științelor, ca în varianta 2, ar dezvolta o gândire logică, bazată pe investigarea realității. Elevul are posibilitatea de a continua studiul în domeniul protejării naturii,
#cred ca varianta 2 este cea mai buna cu introducerea in TC a orelor de consiliere si orientare la clasele a V-a,
#Cred ca varianta 2 este cea optima a
#Cred ca varianta 2 ofera elevilor de gimnaziu un echilibru intre disciplinele studiate e
#Introducerea, în aria curriculară Limbă Și Comunicare, pe lângă numărul de ore alocat, a unui opțional de lectură destinat lecturii și activităților de înțelegere de text/opțional de literatură universală/literatură pentru copii (V-VIII),
respectiv a unui opțional care să vizeze tehnici de comunicare în spațiul public (IX XII);
De aceea sustin varianta 2 cu toata convingerea de dascal si parinte e
#cu repercursiuni negative grave pe termen lung, scoaterea educatiei muzicale din scoli!..
#Cu siguranta ora de limba romana si latina trebuie sa ramana in strucutura planului-cadru u
deci sa se studieze in fiecare an (varianta 2), spre deosebire de variantele 1 si 3
cred ca Varianta 2 este cea mai buna alegere!!!Majoritatea elevilor intampina dificultati la fizica si chimie in gimnaziu dar mai ales la liceu si eu cred ca le va fi mai usor sa inceapa o introducere in cl.
Planul Cadru propus in varianta 2 este un dezastru atat pentru copil cat si pentru profesori, din multe puncte de vedere ale psihologiei copilului de 10-11 ani
#Din punctul meu de vedere, pentru aria"matematica si stiinte"cea mai potrivita este varianta 2.
#Din punctul meu de vedere schibarile curriculare in varianta 2 sunt mai adecvate noului profil al absolventului, se coreleaza mai bine cu nevoile unei societati intr-o permanenta schimbare.
#Din punctul meu de vedere (predau fizică și chimie) am ales varianta 2 cu specificația că la clasa a V-a se poate renunța la ora de chimie c
ce cauta Fizica si Chimia la clasa a V-a in varianta 2, in loc sa aiba mai multe ore de Sport si mai ales fara o ora de Educatie Plastica, lucruri
asa cum sunt prezentate in Varianta 2 a Planului-Cadru. De asemenea recomand introducerea obligatorie a unor lucrari practice, mai ales la disciplinele fizica,
#După analiza celor 3 variante de plan cadru, cel mai adecvat pentru un reform al educației consider Varianta 2,
Totodată Varianta 2 integrează în Aria curriculară Om Și Societate acele discipline socio-umane, care în viața cotidiană de multe ori lipsesc din educația elevilor.
#Educatia tehnologica si chiar ora de chimie in varianta 2 de la cls. V poate fi inlocuita cu Protectia mediului
să țineți cont de VARIANTA 2 ca fiind cea mai bună a
#Educatia Tehnologica sta la baza dezvoltarii personale a elevilor de gimnaziu u
#Educația tehnologică trebuie să fie studiată de către elevi în toate clasele ciclului gimnazial (V-VIII),
de aceea optez pentru Varianta 2 2
#elevii trebuie pregatiti pentru viito o
#Elevii trebuie sa aiba atatea ore de romana incat sa stie sa citeasca si sa scrie corect gramatical,
De aceea consider varianta 2 cea mai realista iar celelalte doua variante (1 si respectiv 3) ar aduce lacune si deservicii invatamantului gimnazial, liceal dar si celui superior r
#elevul trebuie sa fie motivul pentru care se realizeaza un nou plan cadru si nu altceva sau altcinev v
#Este corecta varianta 2 2
#1. O oră de Limba română să fie de Lectură. 2 . Să fie oră de pregătire obligatorie pentru EN a elevilor în planul cadru. 3
#Este mai buna varianta 2. Stiintele trebuie sa capete o pondere mai mare e
#Este mult mai realist planul cadru in vigoare e
#ESTE NECESAR CA IN FIECARE AN DE STUDIU ELEVUL SA BENEFICIEZE DE EDUCATIE ARTISTICA. ACEASTA ESTE IN ACORD CU NEVOILE REALE ALE ACESTUIA, CU O EDUCATIE CIVILIZATA SI CU DREPTUL LA EDUCATIE ARTISTICA SI DEZVOLTARE PERSONALA A FIECARUI ELEV V
#este o solutie mai buna varianta 2 avand in vedere ca viitorul presupune o cunoastere mai aprofundata a stiintelor.
Varianta 2 este cât de cât mulțumitoare Ä
#1. Regândirea onestă a cadrului curricular de referință dintr-o perspectivă mai puțin constrângătoare. 2. Reducerea TC-ului (vrem ca în Albania/Rusia???
#Fata de variantele celelalte, varianta 2 are introdusa o ora de fizica si chimie la clasele a V-a si a VI-a,
#Impreuna cu colegii mei consideram ca varianta 2 ar fi cea mai adecvata pentru varianta finala a
4. Însușirea principiilor tehnologiei și dobândirea competențelor digitale ca instrument de învățare și cunoaștere duc la dobândirea celei de-a IV-a competențe cheie propusă de către Curriculumul Național. 5. In VARIANTA 2
3. In varianta 2 pe care eu am preferat-o nu exista ora de consiliere care din nou consider ca este extrem de importanta.
Din acest punct de vedere varianta 2 este cea care pastreaza aceste ore foarte utile elevilor o
#In urma consultarii celor trei variante propuse, si in urma discutiilor cu elevii si parintii, am prefera sa fie aplicat planul-cadru in vigoare, fara modificari i
#In varianta 2, matematica 5 ore la clasa a V-a sia VI-ain loc de chimie sau discipline umanist t
#in varianta 2 a planului cadru ales de mine, ca cel mai bun, lipseste in trunchiul comun Consiliere si orientare la clasele V, VI, VI I
#In varianta 2 apare cate o ora pentru fizica si chimie inca din clasa a cincea. Este de laudat faptul ca se acorda o impirtanta mai mare stiintelor,
Deci varianta 2 de plan cadru pentru gimnaziu, din punct de vedere este cea legala p
#Introducerea disciplinelor educatie muzicala si educatie plastica, cate o ora pe saptamana, la toate cele patru clase gimnaziale,
#Introducerea in varianta 2 a orei de dirigintie pentru clasele V-VII. Publicarea in cel mai scurt timp a proiectelor de programe scolare (personal consider ca aceste propuneri de plan-cadru ar fi trebuit insotite si de propuneri pentru programele scolare) pentru a putea face o analiza obiectiva a
#Introducerea la varianta 2: consiliere si orientare in TC la clasele V, VI, VII I
#Introducerea limbii latine in trunchiul comun n
#introducerea limbii latine la clasa a VIII
#Introducerea limbii latine; inlocuirea obtionalului Educatie intercuturală. Poate interesanta ar fi introducerea unui obtional de etnografie si folclor sau o disciplina
#La varianta 2 ar trebui introdusa o ora de consiliere si orientare la toate clasele, ora in
#La varianta 2 cred ca limba moderna 2 ar putea avea alocata 1 ora in TC si aceasta sa fie redistribuita catre consiliere la clasele V, VI, VII si catre Educatie fizica, sport și sănătate la cls
#LA VARIANTA 2 SA FIE BAGATAS OPTIONALU U
#-25 26 ore maxim pe săptămână-ore mai puține în trunchiul comun și mai multe la decizia școlii TIC la clasele V-VIII, ed. tehnologică numai a VII-VIII-program
#La varianta 2 să fie menținute orele de consiliere și orientare la cls. V-VII și corelarea programelor de fizică cu cele de matematică m
#la varianta 2-înlocuirea orei de chimie de la clasa a V-a (elevii sunt prea mici pentru a înțelege noțiunile și nu au
-varianta 1 Tehnologii-varianta 2 Consiliere si orientare-varianta 1 Aceasta este propunerea mea, care tine cont si de dezvoltarea cognitiva a elevilor r
Varianta 2 Consiliere si orientare-Varianta 1 Nr max de ore/sapt V-26-27 VI: 27-28 VII:
Resping categoric varianta 2-fără ore de Consiliere Și Orientare la clasele 5-7. Dirigintele rămâne puntea de legătură între elevi, familie și școală r
iar dirigentia de asemenea nu poate fi scoasa ca in varianta 2 deoarece este o ora absolut necesara pentru buna coordonare a unui colectiv de elevi i
#Mai multe ore de limba romana, limba moderna, matematica, includerea orelor de Consiliere in varianta 2 (elevii au nevoie de ele, este un mod prin care descopera
ce promoveaza aceste discipline)- e bine varianta 2-are ore de fizica si de chimie din clasa av-a
#Mentionez numai unul dintre aspectele pentru care consider ca Varianta 2 de plan cadru ar fi mai benefica:
Nu consider varianta 2 ca fiind una potrivita pentru ca scoate orele de consiliere la clasele 5-7. Varianta 3,
iar varianta 2 este potrivită pentru clasele a-VII-a si a VIII
#Nu sunt de acord cu schimbarea planului cadru actual
#Acest plan-cadru, indiferent cat de bine va arata la final, nu este decat un deziderat, o himera,
#o comnbinație între vechiul plan cadru si varianta 2 ar oferi o variantă bună, prin păstrarea numărului de ore pentru aria curriculară limbă și comunicare și introducerea TIC la toate clasele a
Este binevenit menținerea orei de Consiliere Și Orientare pe durata întregului ciclu gimnazial VARIANTA 2: La aria curriculară Matematică și științele naturii:
#Optez pentru varianta 2 pentru că asigură continuitatea studiului științelor naturii în ciclul gimnazial n
#Optez pentru varianta 2, pentru ca educatia tehnologica sa aiba o ora/saptamana din urmatoarele motive: 1. este singura disciplina
care face conexiuni intre teorie si practica; 2. dezvoltarea tehnologiei este o prioritate la nivel mondial,
punctual f) din Legea Educatiei Nationale La varianta 2 este insa necesara introducerea orelor de consiliere si orientare in trunchiul comun n
#Optez pentru varianta 2, pentru continuitatea orelor de tehnologie pe care orice elev le-a parcurs in cicluc primar r
#Optez ptr. varianta 2
#optimă este varianta a
#Optionalele ar fi utile daca ar avea un caracter mai practic. In prezent au doar rolul de a rotunji catedrele si cam atat.
#Ora de consiliere de la varianta 2 sa fie in T T
#ora de consiliere este absolut necesara orele de educatie fizica sa ramana cate
#Ora de consiliere este importanta si cea de limba romana a
#Ora de consiliere este necesara la toate clasele si de asemenea cea de TI I
#Ora de consiliere si orientare, din varianta 2, din punctul meu de vedere este necesara si la clasa a v v
Nr total de ore-varianta 2. Nr de ore ariile curriculare I, II, II-varianta
#Ore detic, fizica, chimie si limbi straine la toate clasele gimnaziale e
#Ore echilibrate și egale intre disciplinele de învățămân
#Ore interactive, o pauza de masa, incurajarea dezvoltarii individuale e
#Ore mai multe de limbă romană pt ca elevii dau exame a
#Ore mai multe de tehnologi i
#Ore mai multe la materiile care dau identitate elevilor: geografie, istorie, limba romana a
#Ore mai putine pe saptamana maxim 28 8
#Adaptarea programei scolare la noile cerinte (in special la limba si literatura romana a
#Ore mai putine. După ce copilul sta 6 ore la scoala in fiecare zi, are nevoie de mult timp pentru refacere.
In varianta 2 se introduce fizica si chimie la cls a V-a, dar elevii nu au cunostintele matematice necesare asimilarii noilor informatii i
#Parerea mea e ca Varianta 2 corespunde asteptarilor fiecarui cadru didactic din invatamantul primar si gimnazial l
#Pentru a avea continuitatea ciclului primar varianta 2 mi este cea mai bun n
#Pentru a exista corelare intre planurile-cadru de la invatamantul primar si cel gimnazial, ar trebui sa existe disciplinele stiinte (fara fizica, chimie, biologie) si socio-umane (fara istorie, geografie in plus;
#PENTRU DISCIPLINA EDUCATIE TEHNOLOGICA VARIANTA 2 ESTE RELEVANT T
#Pentru disciplina geografie este cea mai buna varianta 3
#pentru disciplina geografie sunt necesare doua ore pe saptamana pentru consolidarea notiunilor invatate e
#Pentru disciplina Geografie, consider importanta alocarea de 2 ore pe saptamana si la clasa a VI-a, pentru studiul continentului european n
#Pentru varianta 2 sunt necesare ore suplimentare in programa in domeniul educatiei tehnologice pentru imbunatatirea practicii elevilor si acomodarii lor cu disciplinele tehnologice, mai ales la clasele a VII-a. Elevii
#Personal, dar si in calitate de formator de opinie in anumite cercuri sociale, consider ca planul cadru-varianta 2 ar fi cel mai apropiat de nevoile elevilor,
#planul cadru din varianta 2 mi se pare cel mai apropiat de nevoile elevilor din ziua de azi,
Dintre cele propuse, varianta 2 e cea mai buna pentru stiinte. Oricum, in toate variantele, biologia pierde e
varianta 1-profil real, varianta 2, 3-profil socio-uman...Ideal ar fi ca aceste planuri-cadru sa fie elaborate de cadre didactice care predau si au experienta la nivelul de invatamant respectiv!
#Prefer varianta 2 pentru ca mentine orele de educatie tehnologica asa cum sunt la ora actual l
. În consecință după părerea mea ar trebui aprobată varianta 2, cu anumite modificări: fără disciplinele socio-umane (aceste teme pot fi abordate la orele de consiliere), fără ore de educație tehnologică doar de TIC, cu ore de desen și muzică măcar până în clasa a VII-a, cu ore de consiliere și orientare și eventual cu mai multe ore de educație fizică l
Consider varianta 2 cea mai completa si are continuitate cu inv. prima a
#probabil ar trebui regandite programele scolare la toate materiile odata cu modificarea planului cadru si adaptate nevoilor actuale ale oamenilor r
si ora de Consiliere sa existe la toate clasele nu cum apare la varianta 2 doar la clasa a VIII-a
#Propun sa se introduca varianta 2, dar sa se renunte la chimia si fizica predate din clasa a V-a si,
TIC varianta 2
#Punand accent pe partea practica, elevii se vor adapta mai usor cerintelor din invatamantul liceal,
#Am acceptat să optez pentru varianta 2 deoarece limba și literatura română nu are o variantă satisfăcătoare în acest caz decizia este deja luată de cei
#Am considerato cea mai importanta din mai multe puncte de vedere deci''VARIANTA 2
#Să se aibă în vedere latura practică în noile programe o
#Sa se aiba in vedere principiul a colabora in detrimentul celui de a concur r
#singura varianta cu ore mai putine este varianta 2 si acest lucru este in ajutorul elevilor
de aceea varianta 2 este cea mai potrivita a
#socio-umane, o pondere mai mare. Istoria si geografia, cate 2 ore pentru clasele a VI-a si a VII-a. DACA NU STIM
#sper ca varianta 2 sa castige votat t
#Sper ca varianta 2 sa nu fie agreata, deoarece: 1. Introducerea disciplinelor ca fizica si chimie de la clasa a V-a,
fara o pregatire prealabila a cadrelor didactice pt predarea atractiva a acestor materii, va determina stres si anxietate fata de scoala copiilor. 2. Eliminarea consilierii si a orientarii (dirigentia) va duce la neglijarea claselor,
#sper ca viitorul plan cadru sa fie varianta 2 2
#Sper din tot sufletul sa luati in considerare ceea ce scriem. Sunt cadru didactic universitar si imi pasa de viitorul acestei tari.
#Stiinte=Fizica+Chimie iar varianta 2 are ore alocate acestor discipline si studiul incepe din clasa a V-a a
#Stuctura planului-cadru din varianta 2, este cea mai adecvată profilului de formare al absolventului de gimnaziu.
#sunt de acord cu varianta 2 in care disciplina TIC este in trunchi comu u
#Sunt de parere ca actualul plan cadru este mai bun decat ceeace se propun n
#Sunt de părere ca la clasa a V a sa fie cuprinse 5 ore de limba romana în trunchiul comun m
În plus, în varianta 2 este mai importanta ora de muzica decât cea de consiliere. Oare nu sunteți coștienți de importanța orei de consiliere și orientare,
#Angreez varianta 2 pentru ca promoveaza activitatiile elevilo o
#susțin păstrarea predării limbii latine la clasa a VIII-I
#Sustin varianta 2 ca fiind cea mai adecvat t
#Sustin varianta 2 cu mentiunea ca ora de consiliere ar trebui sa apara de la clasa a V-a a
#Sustin varianta 2 pentru ca ajuta la dezvoltarea abilitatilor elevulu u
#Sustin varianta 2 pentru ca in opinia mea, este o schimbare majora, in conformitate cu cerintele europene si cu cele ale unei educatii conforme mileniului III I
#Sustin varianta 2, deoarece aduce in TC cate o ora de TIC la fiecare clasa din gimnaziu, disciplina la
care elevii invata practic sa utilizeze calculatorul, acest lucru fiind foarte necesar sustinerii cu succes la proba de Evaluare Nationala,
dar si in viitoare activitate scolara sau profesionala, de asemenea sunt de acord cu introducerea fizicii si a chimiei din clasa a V a,
atat ca o continuitate a studierii disciplinei Stiinte din ciclul primar, cat si pentru aplicabilitatea practica a acestor discipline e
Varianta 2 este cât de cât mai bună ¢
#Tic 5
#TIC ar fi bine sa fie introdus incepand cu clasele primar r
#TIC ar trebui introdus cel putin din cls. a II-a pana in cls. a VIII-a a
#TIC-ul din varianta 2 si fizica, chimie, ca la varianta
#TIC-ul este okde la V-VIII omaterie de actualitate, la clasa V-trebuie alocate 5 ore lb. roman n
varianta 2 e mai buna, dar poate fi imbunatatita, pastrand 2 ore de fizica la clasa a VI-a
#VARIANTA 2 CEA MAI IMPORTANTA
#Ar fi foarte importanta predarea integrata si interdisciplinarea pastrand continuitatea predarii in clasele primar r
#varianta 2 este cea mai indicata deoarece asigura continuitate in pregatirea elevilor de la primar la gimnazial, apoi la liceu u
Varianta 2 include fizica si chimia din clasa a 5-a, lucru care nu il vad necesar atata timp cat notiunile elementare de matematica, necesare disciplinelor fizica si chimie,
#varianta 2 este foarte bun n
#Varianta 2 mi se pare cea mai potrivita pentru nivelul gimnazial
#Varianta 2, consider ca ar fi cea mai potrivita deoarece nu afecteaza celelalte discipline de invatamant ca numar de or r
#Varianta 2, consider ca ar fi cea mai potrivita deoarece nu afecteaza celelalte discipline deinvatamant ca numar de ore si se pune baza pe formarea de competente si deprinderi prin pastrarea disciplinei educatie tehnologica
care este o materie deosebit de importanta pentru formarea profeionala a elevilo o
#Ar fi fost oportun ca la varianta I sa se asigure o ora de TIC la toate clasele V-VIII I
#Varianta 2, consider ca ar fi cea mai potrivita deoarece nu afecteaza celelalte discipline deinvatamant ca numar de ore si se pune baza pe formarea de competente si deprinderi prin pastrarea disciplinei educatie tehnologica
care este o materie deosebit de importanta pentru formarea profeionala a elevilor r
#Varianta 2, consider ca ar fi cea mai potrivita deoarece nu afecteaza celelalte discipline deinvatamant ca numar de ore si se pune baza pe formarea de competente si deprinderi prin pastrarea disciplinei educatie tehnologica
care este o materie deosebit de importanta pentru formarea profeionala a elevilo o
#Variantă 2 a planului cadru este echilibrată din mai multe puncte de vedere: nr. ore aferent disciplinelor de studiu, repartizarea acestora pe arii curriculare, integrarea Tic, a educației tehnologice la toate clasele de gimnaziu pentru orientarea completă și corecta a absolventului de gimnaziu etc i
#Varianta 2 a planului cadru mi se pare ca ofera mai multe sanse si celor care doresc sa urmeze un profil profesional/tehnologic c
#Varianta 2 a planului-cadru de invatamant mi se pare cea mai bine structurata, dar ar trebui sa fie si la clasele V-VII o ora de consiliere pe saptamana a
#varianta 2 are un caracter interdisciplinar, aplicativ are continuitate cu invatamantul primar si asigura buna orientare a elevilor pentru viitoarele profesi i
#Varianta 2 asigură competentele vizate t
#Varianta 2 asigura o gama divetrsificata de competente incepand de la clasa a V
#Varianta 2 asigura o omogenitate a disciplinelor pe parcursul anilor de gimnaziu u
#Varianta 2 asigura pregatirea elevilor pentru viat t
#Ar fi ideal daca am fi putut sa vedem intai programele noi si apoi planul cadru u
#Varianta 2 cea mai potivita pentru invatamantul preuniversitar actual
#Varianta 2 consider că este cea mai bună n
#Varianta 2 consider ca este o schimbare e
#Varianta 2 contribuie la formarea celor 8 competente generale, ofera o paleta larga de optiuni privind orientarea scolara si profesionala Varianta 2 ofera posibilitatea formarii unor deprinderi in conformitate cu cerintele de pe piata munci i
#varianta 2 contribuie la mentinerea unu echilibru optim intre materi i
#Varianta 2 corespunde cel mai bine necesitatilor de pregatire a elevilo o
#Varianta 2 corespunde foarte bine necesitatilor elevilo o
#varianta 2 corespunde realitatii
#VARIANTA 2 CORESPUNDE REALITATII EDUCATIEI DIN TARA NOASTRA
#varianta 2 cu fizica si chimie din clasa a V-a incarca excesiv elevii varianta 3-nu sunt de acord cu scoaterea unei ore de limba 2 la clasa a V-a in orice varianta se putea renunta la disciplinele socio
-uman n
#Ar fi indicat ca prima limba moderna sa aiba alocat un nr. mai mare de ore fata de cea de a doua lb. moderna,
ed. tehnologica ar trebui distribuita pina la clasa a VIII-a. TIC ar trebui introdus si la cls. a VIII-a avand in vedere ca in invatamantul liceal vor continua sa studieze.
Ar fi indicat ca nr. maxim de ore pe saptamana sa nu depaseasca 30 de ore e
#varianta 2 cu nr de ore mai mar r
#Varianta 2 cu o completare la Sport si Sanatate de inca o ora in TC, este mai echilibrata din punctul de vedere al materiilor stiintifice
care incep din clasa a V-a
#Varianta 2 cu scoaterea religiei din T T
#Varianta 2 defavorizeaza interesele copiilor de vârstă gimnazială a
#Varianta 2-deoarece se dezvolta la elevi la disciplina Educatie Tehnologica creativitatea, imaginatia a
#Varianta 2 e foarte buna pentru ca introduce Tic materie pe 4 ani. In 2 ani de studiu nu se poate face mai nimic.
La fel si cu Educatia Tehnologica 2 ani de studiu e foarte putin cand tari civilizate precum Franta sau Spania au celputin 3 ore saptamanal.
A nu le face copiilor o educatie despre domeniul fascinant al ingineriei care este viitorul
mi se pare ca le reduce din sanse pentru viitorul lor. Mai ales ca la sfarsitul clasei a viii a ar trebui sa faca o optiune in cunostinta de cauza a
#Varianta 2 e o varianta f buna. Este fff important ca elevii sa studieze TIC pe trunchiul comun chiar din inv prima a
#Varianta 2 e suficient t
#Varianta 2 este cea mai indicata
#Varianta 2 este, dupa parearea mea mai"echilibrata, "atat din punctul de vedere al elevilor, cat si al profesorilor.
Elevii pot asimila notiunile de fizica si chimie, de exemplu, treptat incepand cu clasa a V-a,
corespunzator varstei. de asemenea, pot fi concepute lectii interactive, bazate pe joc si cunoastere. Consider important ca elevii sa studieze discipline tehnologice pentru a-si descoperi si dezvolta abilitati.
Singurul impediment il reprezinta lipsa orelor de consiliere si orientare la clasele V-VII I
#Ar fi indicat sa alocati mai multe ore istoriei la toate clasele de gimnaziu adica macar cate 2 ore/sapt. la clasele V-VIII.
Motivatia am sugerat-o anterior. Ceea ce este in prezent, adica 1-2 ore/sapt. la cls.
V-VII este doar pe hartie. Trebuie specificat clar: 2 ore/sapt. la cutare disciplina, nu asa...
la voia unitatii de invatamant sau la voia altuia...1-2 ore
#Varianta 2 este aparent cea mai aprpiata de realitate. In privinta disciplinei Fizica este bine sa inceapa de la clasa a V-a cu o singura ora,
dar de la clasele VI-VIII sunt necesare cate 2 ore (la clasa a VI-a in varianta 2 observ ca este doar o ora,
ceea ce este insuficient
#Varianta 2 este buna prin introducerea stiintei si tehnologiei mai mult, comparativ cu anii trecuti, dar nu stiu cat de pregatiti sunt profesorii si scolile pentru aceste schimbar r
#VARIANTA 2 ESTE BUNA, CUPRINDE TOATE ASPECTEL L
#varianta 2 este cea mai apropiata de nevoile invatamantului romanes s
#Varianta 2 este cea mai avantajoasa pentru elevi i
#Varianta 2 este cea mai bun n
#Varianta 2 este cea mai buna alegere din cele 3 propuneri al planului-cadru in invatamantul gimnazial l
#Varianta 2 este cea mai buna din toate punctele de vedere e
#Varianta 2 este cea mai buna dupa parerea mea, dar revin la orele de educatie plastica si muzicala la
care nu ar trebui sa renuntam la nici o clasa si la corelerea programelor diverselor discipline.
Partial s-a reusit acest lucru in 1998-1999, dar dupa 2003, inertia noastra la schimbare ne-a dus la revenirea la programele de dinainte de 1989 (la fizica cel putin asta s-a intamplat
#Varianta 2 este cea mai bună Ä
#Ar fi indicat sa se ofere si 2 ore de ed. Tehnologica pe saptamana a
#varianta 2 este cea mai completa dupa parearea mea pentru ca plaja de studiu are la baza mai multe domeni i
#VARIANTA 2 ESTE CEA MAI ECHILIBRAT T
#varianta 2-este cea mai echilibrat t
#Varianta 2 este cea mai echilibrata atat din perspectiva ofertei educationale cat si pentru o apropiere de normele europene a competentelor donandite de catrr elevi la finalul unii ciclu de pregatire
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011