Competențele (13) | ![]() |
să își formeze competențele absolut necesare pentru desăvârșirea existenței sale ca individ, ca membru al grupurilor din
tocmai pentru a observa o varietate cât mai mare de conținuturi și competențe. Deși este mult mai greu de implementat acest lucru, atât din punct de vedere logistic,
#umai prin dotarea copiilor și a tinerilor cu competențele necesare, inclusiv cu competențe transversale, vom asigura mijloacele prin
care Uniunea Europeană va putea să rămână competitivă și să valorifice oportunitățile economiei bazate pe cunoaștere a afirmat Androulla Vassiliou, comisarul european pentru educație, cultură,
C (versiune bazată pe cele 8 competențe-cheie: 1. Limbi materne 2. Limbi Străine (aici ar intra și limbile clasice) 3. Matematică, Științe și Tehnologii 4. Informatică 5. Învățare 6. Joc și Abilități Sociale 7
#DE CE ESTE NECESAR UN NUMĂR MAI MARE DE ORE DE GEOGRAFIE ÎN NOILE PLANURI-CADRU La formarea celor opt competențe heie cerute de LEN nr. 1/2011 geografia poate aduce un aport substanțial.
Și competențele de bază în științe și tehnologii se pot dezvolta și prin contribuția geografiei.
Aportul geografiei la realizarea unor modele și soluții de organizare și utilizare a spațiului geografic din perspectiva dezvoltării durabile contribuie la formarea atât a unor competențe de inițiativă și antreprenoriat,
PROGRAMELE REALIZATE IN RAPORT CU ACELE COMPETENȚE DE CARE AU NEVOIE ELEVII LA FINALIZAREA CICLULUI GIMNAZIAL M
#Educația tehnologică e o disciplină de cultură generală astfel încăt elevilor li se formează competențe care nu se pot forma la altă disciplină.
să dobândească competențe tehnologice, știut fiind faptul că începând cu clasa a V-a, vârsta elevilor este cea mai adecvată pentru acumularea de cunoștințe și deprinderi tehnologice.
Astfel dezvoltă competențele cheie exprimate ca ținte în strategia Europa 2020 pentru ducație și formare 2020 (ET 2020
1. competența matematică și competențe de bază privind știința și tehnologia; 2. competența digitală; 3. capacitatea de a învăța procesul de învățare;
4. Însușirea principiilor tehnologiei și dobândirea competențelor digitale ca instrument de învățare și cunoaștere duc la dobândirea celei de-a IV-a competențe cheie propusă de către Curriculumul Național. 5. In VARIANTA 2
care să țină cont de competențele învățate pe parcursul anilor școlar r
#In opinia mea modificarea planului-cadru de invatamant este inutila daca nu este insotita si de o o reforma a programei.
pentru ca mai tărziu să se dezvolte competențe. Fără achiziții reale nu se por dezvolta competențe la ciclurile superioare respectiv liceal si universitar p
#1. Mentinerea orei de dirigentie in gimnaziu 2. Reducerea materie e
#informatica este necesar r
#Informatica este o stiinta reala care este f. necesara in ciclul gimnazial l
#informatica foarte importanta ca si educatia tehnologic c
#Informatica in trunchiul comu u
#Informatica la clasele gimnaziale ofera zeci de posibilitati in asimilare de noi cunostinte dar si de evaluar r
#Învățarea să fie centrată pe elev, pe necesitatea însușirii de competențe premergătoare profesării p
#invatarea TIC la toate clasel l
#Invatati copii sa stie sa faca ceva pt dezvoltarea lor, nu-i imbuibati cu materii!
#Mai puțină teorie și mai multe competențe practice din domeniul tehnici h
#mai puțină teorie, mai multă practică t
#Mai putine discipline de studiu si acelea axate pe nevoile socioeconomice ale tarii noastr r
#Modulele disciplinei educație tehnologică au aplicație în viața de zi cu zi și în era tehnologiei elevul dobândește noi competențe specifice care îl vor ajuta în alegerea unui domeniu profesional în ciclul liceal dar și pe piață muncii,
Într-o oră de istorie pe săptămână cu siguranță nu poate atinge competențele specifice cerute în programele școlare.
că aceste metode cu scop explicit formează la elevi competențele scontate z
#Neaparat introducerea TIC in trunchiul comun la gimnaziu, la clasele V-VIII, cate o ora pe saptamana,
Cum se formează sfintele competențele dacă tot eliminam fără a pune nimic în schimb???Ce vor face miile de cadre didactice
#Acordarea unei mai mari importanțe disciplinei Educație Tehnologică și implicit a numărului de ore în contextul în care competențele dobândite de la această disciplină le poate oferii posibilitatea de a practica în viața de zi cu zi cele învățate.
Diploma trebuie sa ateste competențele formate nu cunostintele dobandite. Elevii puși să rezolve o situație practică cu ajutorul cunoștințelor pe
#Prin planul cadru pe discipline se acordă un nr. de ore insuficiente istoriei ori această disciplină asigură dezvoltarea unor competențe civice elevilor din ciclul gimnazial n
#Respectarea LEN, având în vedere xamene de competențe digitale Religia, ca disciplină în TC în gimnaziu,
mulți dintre ei se vor îndrepta la sfârșitul clasei a 8a spre licee tehnologice deci este evidentă necesitatea dobândirii unor competențe specifice domeniului
d) competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere În var. 1 și 3 de plan-cadru nu sunt alocate ore de TIC la cls a VII-a
care nu au competențe, expertiză în domeniu și că variantele 1 și 3 nu pot fi aplicate Ă
#TIC-studiat în cls. a V-a-avi-a și reluat studiul în a IX-a și a X-a și verificate competențele la BAC.?
#Un număr mai mic de discipline care să asigure copiilor competențele necesare pentru o mai bună integrare socială și profesională și dezvoltarea abilităților proprii l
deoarece aceste ore asigură dezvoltarea unor competențe sociale, care nu pot fi dezvoltate în timpul altor ore de cur t
pentru că asigură dezvoltarea unor competențe necesare elevilo e
#VARIANTA NR. 2 ESTE FOERTE ECHILIBRAT T
#Varianta nr. 2 ofera elevilor de gimnaziu studierea pe parcursu celor 4 ani si a disciplinei educatie tehnologica, o disciplina cu"iz tehnic",atat de necesara,
și liceal Art. 68 (1) urriculumul național pentru învățământul primar și gimnazial se axează pe 8 domenii de competențe-cheie
d) competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere;(Art. 76 (5) a finalul clasei a VIII-a,
să aibă competențe, dar noi dascălii cum le formăm dacă rămânem tot pe programe vechi neancorate în realitate...
să se pornească de la competențele urmărite și de la programele școlare, care trebuie revizuite. Sper că părerile noastre vor fi luate în calcul
#Pentru cele 8 domenii de competențe-cheie, consider că Varianta 2 corespunde cel mai bine cu formarea competențelor de bază din domeniul matematică,
iar la sfârșitul liceului competențe profesionale n
#Consider ca numarul de ore la disciplina limba si literatura romana este foarte mic. Elevii au nevoie de ore de lectura, de scriere creativa.
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011