C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 4900.txt

##Introducerea disciplinei Tehnologia Informației și comunicării în planurile cadru pentru gimnaziu, în trunchiul comun, clasele V-VIII va reglementa modalitatea de implementarea a prevederile legislative în sistemul educațional, va clarifica o serie de aspecte legate modul de aplicarea a Legii 1/2011. Astfel în Legea educației naționale nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare sunt prevăzute: Art. 68 (3) isciplina Tehnologia Informației și comunicării constituie o disciplină opțională pentru elevii din clasele I-IV și este disciplină obligatorie în învățământul gimnazial și liceal Art. 68 (1) urriculumul național pentru învățământul primar și gimnazial se axează pe 8 domenii de competențe-cheie care determină profilul de formare a elevului:(d) competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere;(Art. 76 (5) a finalul clasei a VIII-a, în baza unei metodologii elaborate de Ministerul Educației Naționale, se realizează o evaluare națională obligatorie a tuturor absolvenților. Rezultatele evaluării se exprimă printr-un punctaj, similar testelor internaționale. Evaluarea se realizează prin următoarele probe (e) o probă practică de utilizare a calculatorului, susținută în timpul anului;(Este evident că nu se poate concepe o modalitate de evaluare fără ca ea să se coreleze cu modalitatea de predare


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011