Învățare

Abilitați (53)
Absolvenții (2)
Accent (107)
Acces (5)
Aria curriculara-disciplina (2649)
Bază (140)
Cadrele didactice (118)
Competentele_copilului (103)
Competențe (40)
Cunoștințe (128)
Curiculum la decizia școlii (85)
Curriculum (44)
Disciplină (1589)
Elev (133)
Identitate națională (898)
Interdisciplinaritate (8)
Învățare (22)
Norme didactice (2)
Plan cadru (751)
Trunchi comun (24)
Varianta 1 (65)
Varianta 2 (254)
Varianta 3 (100)

Synopsis: Învățare:


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 123.txt

al conținuturilor și al experiențelor de învățare pune în centrul atenției în primul rând nevoile elevului


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 1230.txt

#Cresterea numarului de discipline optionale la clasa, de la 1-2 la 2-3 3


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 1231.txt

#Cresterea numarului de laboratoare in scoli si licee pt Fizica, chimie, biologie. Infiintare de laboratoare pt stiintele naturii pt gimnaziu u


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 1286.txt

1. Limbi materne 2. Limbi Străine (aici ar intra și limbile clasice) 3. Matematică, Științe și Tehnologii 4. Informatică 5. Învățare 6. Joc și Abilități Sociale 7


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 1318.txt

iar asimilarea unor tehnici de lucru și deprinderi de învățare sunt folosite în învățarea pe tot parcursul vieții (educația permanentă).


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 186.txt

#1. programe de formare pentru profesori axat pe exersarea metodelor formative și utilizarea lor în activitate ade predare-învățare. 2. dotarea sălilor de clasă cu instrumente TIC


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 1970.txt

3. capacitatea de a învăța procesul de învățare; 4. conștiința și expresia culturală. În plus există numeroase medii de programare dezvoltate special în scopuri educative,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 203.txt

4. Însușirea principiilor tehnologiei și dobândirea competențelor digitale ca instrument de învățare și cunoaștere duc la dobândirea celei de-a IV-a competențe cheie propusă de către Curriculumul Național. 5. In VARIANTA 2


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 2079.txt

De aceea pentru generatia digitala avem nevoie de resurse adevărate informatizate tablete tabla smart si aplicarera metodelor activ participative în predare învățare și evaluare


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 2091.txt

dar de interes actual (vezi celebrul Cambridge Latin Course, pe unități de învățare, acum și în variantă E-learning,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 210.txt

instruirea profesorilor în scopul de a-i atrage pe elevi spre învățare, schimbarea mentalităților, abia apoi, când se ajustează fondul,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 2188.txt

care să pună un mai mare accent pe dezvoltarea personală a elevilor, formularea unor obiective și planuri de învățare realiste pe baza condițiilor psihosociale ale elevilo a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 3088.txt

după nivelul și interesele lor de învățare p


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 3089.txt

#Numarul de ore maxim pe saptamana sa nu depaseasca 25 la clasa a VIII-a si mai putin cu cate o ora la cls.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 3198.txt

#Opționalele ar trebui transformate in ore dedicate activităților extracurriculare și aplicării planurilor individualizate de învățare de

În același mod un cadru didactic nu poate gestiona 250 de planuri individualizate de învățare cu diverse etape


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 3335.txt

al conținuturilor și al experiențelor de învățare relevează contribuția adusă planului-cadru de învățământ tinându-se cont în primul rând de nevoile elevului n


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 3336.txt

al conținuturilor și al experiențelor de învățare relevează contribuția adusă planului-cadru de învățământ tinându-se cont în primul rând de nevoile elevului n


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 3535.txt

devine Antrenor de spirit (Constantin Noica), coach, Mediator între Subiectul și Obiectul cercetării, partener al elevului în procesul de învățare,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 3608.txt

contexte de muncă și de viață, înțelese ca spații de învățare i


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 3609.txt

#Prin studierea in cei 4 ani de gimnaziu (nu doar 3, asa cum reiese din varianta nr. 2) a Eductiei plastice/muzicale,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 422.txt

d) competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere În var. 1 și 3 de plan-cadru nu sunt alocate ore de TIC la cls a VII-a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 4220.txt

să se aibă în vedere caracteristicele epocii actuale și impactul mediului digital asupra stilului de învățare al copiilor.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 4841.txt

#Variantele 2 și 3 nu țin cont într-o măsură corectă de abilitățile și capacitatea de învățare a unui copil de 10-11 ani


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 4900.txt

d) competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere;(Art. 76 (5) a finalul clasei a VIII-a,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 703.txt

#Ca sa pretindeti"Construirea unor parcursuri flexibile și individualizate de învățare, în acord cu nevoile,


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011