Abilitați (53) | ![]() |
Absolvenții (2) | ![]() |
Accent (107) | ![]() |
Acces (5) | ![]() |
Aria curriculara-disciplina (2649) | ![]() |
Bază (140) | ![]() |
Cadrele didactice (118) | ![]() |
Competentele_copilului (103) | ![]() |
Competențe (40) | ![]() |
Cunoștințe (128) | ![]() |
Curiculum la decizia școlii (85) | ![]() |
Curriculum (44) | ![]() |
Disciplină (1589) | ![]() |
Elev (133) | ![]() |
Identitate națională (898) | ![]() |
Interdisciplinaritate (8) | ![]() |
Învățare (22) | ![]() |
Norme didactice (2) | ![]() |
Plan cadru (751) | ![]() |
Trunchi comun (24) | ![]() |
Varianta 1 (65) | ![]() |
Varianta 2 (254) | ![]() |
Varianta 3 (100) | ![]() |
al conținuturilor și al experiențelor de învățare pune în centrul atenției în primul rând nevoile elevului
#Cresterea numarului de discipline optionale la clasa, de la 1-2 la 2-3 3
#Cresterea numarului de laboratoare in scoli si licee pt Fizica, chimie, biologie. Infiintare de laboratoare pt stiintele naturii pt gimnaziu u
1. Limbi materne 2. Limbi Străine (aici ar intra și limbile clasice) 3. Matematică, Științe și Tehnologii 4. Informatică 5. Învățare 6. Joc și Abilități Sociale 7
iar asimilarea unor tehnici de lucru și deprinderi de învățare sunt folosite în învățarea pe tot parcursul vieții (educația permanentă).
#1. programe de formare pentru profesori axat pe exersarea metodelor formative și utilizarea lor în activitate ade predare-învățare. 2. dotarea sălilor de clasă cu instrumente TIC
3. capacitatea de a învăța procesul de învățare; 4. conștiința și expresia culturală. În plus există numeroase medii de programare dezvoltate special în scopuri educative,
4. Însușirea principiilor tehnologiei și dobândirea competențelor digitale ca instrument de învățare și cunoaștere duc la dobândirea celei de-a IV-a competențe cheie propusă de către Curriculumul Național. 5. In VARIANTA 2
De aceea pentru generatia digitala avem nevoie de resurse adevărate informatizate tablete tabla smart si aplicarera metodelor activ participative în predare învățare și evaluare
dar de interes actual (vezi celebrul Cambridge Latin Course, pe unități de învățare, acum și în variantă E-learning,
instruirea profesorilor în scopul de a-i atrage pe elevi spre învățare, schimbarea mentalităților, abia apoi, când se ajustează fondul,
care să pună un mai mare accent pe dezvoltarea personală a elevilor, formularea unor obiective și planuri de învățare realiste pe baza condițiilor psihosociale ale elevilo a
după nivelul și interesele lor de învățare p
#Numarul de ore maxim pe saptamana sa nu depaseasca 25 la clasa a VIII-a si mai putin cu cate o ora la cls.
#Opționalele ar trebui transformate in ore dedicate activităților extracurriculare și aplicării planurilor individualizate de învățare de
În același mod un cadru didactic nu poate gestiona 250 de planuri individualizate de învățare cu diverse etape
al conținuturilor și al experiențelor de învățare relevează contribuția adusă planului-cadru de învățământ tinându-se cont în primul rând de nevoile elevului n
al conținuturilor și al experiențelor de învățare relevează contribuția adusă planului-cadru de învățământ tinându-se cont în primul rând de nevoile elevului n
devine Antrenor de spirit (Constantin Noica), coach, Mediator între Subiectul și Obiectul cercetării, partener al elevului în procesul de învățare,
contexte de muncă și de viață, înțelese ca spații de învățare i
#Prin studierea in cei 4 ani de gimnaziu (nu doar 3, asa cum reiese din varianta nr. 2) a Eductiei plastice/muzicale,
d) competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere În var. 1 și 3 de plan-cadru nu sunt alocate ore de TIC la cls a VII-a
să se aibă în vedere caracteristicele epocii actuale și impactul mediului digital asupra stilului de învățare al copiilor.
#Variantele 2 și 3 nu țin cont într-o măsură corectă de abilitățile și capacitatea de învățare a unui copil de 10-11 ani
d) competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere;(Art. 76 (5) a finalul clasei a VIII-a,
#Ca sa pretindeti"Construirea unor parcursuri flexibile și individualizate de învățare, în acord cu nevoile,
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011