Cunoștințele (7) | ![]() |
Cunostinte (66) | ![]() |
Cunostintele (36) | ![]() |
#Consider ca Varianta nr. 3 este cea mai obiectiva si contibuie la dobandirea unor competente si cunostinte adaptate realitatii sociale romanesti si contextului actual european in care toleranta,
să aibă și cunoștințe structurate logic în acest domeniu d
#Consider necesar ca istoria si geografia sa se studieze in minim 3 ore pe saptamana in gimnaziu,
Toate cunostintele acumulate trebuie sa-si gaseasca utilitatea in viata de zi cu zi. Numai asa putem apropia elevii de invatatura a
ora de educație plastică la clasa aviii-a ar putea fi transformată în desen tehnic-cunoștințele de desen tehnic sunt utile oricui în viața de zi cu zi.
#Cresterea numarului de ore de istorie si geografie pentru a asigura cunostinte generale solide pentru elevi i
#cunostintele de matematica sa fie corelate cu cele de la fizic c
#Cunostintele IT pentru gimnaziu sunt f. importante deoarece in clasa a IX a elevii nu se pot descurca la informatica a
#curricula ar trebui sa ofere elevului instrumentele necesare dezvoltarii unei gandiri critice precum si sa-l invete pe elev cum sa invete. acest'know how'se traduce, de exemplu,
întrucât trecerea de la învățământul primar la cel gimnazial, în condițiile actuale pune mari probleme elevilor privind volumul mare de cunostinte
#Descongestionarea materiilor si axarea pe finalitati care sa atraga elevii spre a asimila astfel de cunostinte e
#Dezvoltarea corecta a capacitatii elevilor de gimnaziu de a asimila mai usor cunostintele predat t
deoarece cunostintele teoretice si aplicatiile practice nu pot fi realizate intr-o singura ora/saptaman n
De asemenea, cunostintele din domeniul tehnic sunt folositoare in viata noastra de zi cu zi, deci ed. tehnologica ar trebui sa se regaseasca in trunchiul comun si la clasele av-a si a-VI. avand in vedere faptul ca biologia,
fizica, bilogie, geografie, insa sa la aiba, nu sa treaca clasa fara a avea niciun fel de cunostinte.
deoarece elevului ii vor lipsi alte cunostinte fara de care degeaba avem aceasta disciplina. Cel mai practic ar fi sa fie integrata disciplinei Istorie,
cunostinte multe si complicate la gimnaziu, clasa a 7-a; cumostintele din liceu nu le sunt suficiente elevilor
#Disciplinele de invatamant sa asigure o buna pregatire pentru viitorul adult, cu acumulare de cunostinte teoretice si aplicarea lor in domeniul practic!
#Disciplinele De Studiu sa acorde elevului un minim de cunostinte practice si o bruma de cultura generala ca sa nu treaca prin scoala fara sa ramana cu ceva folositor.
bazandu-se pe acumularea de cunostinte ceea ce este total neproductiv si anacronic c
#Dupa parerea mea din ceea ce am vazut in cele trei programe eu credca ati omis o specialitate tot optionala, foarte buna la dezvoltarea psihica a elevului si nu doar, Teatr r
care se adapteaza rapid pe piata muncii care vorbeste bine doua limbi straine si cunostinte generale despre stiinte.
să apeleze la cunoștințele dobândite anterior, respectiv la Educație Tehnologică i
#educatia tehnologica trebuie sa raman n
#EDUCAȚIA TEHNOLOGICĂ TREBUIE SA RĂMÂNĂ LA TOATE CLASELE, DEOARECE ESTE OBIECTUL CARE LE PERMITE COPIILOR
#elevii invata inca din ciclul primar despre alegerea unei meserii de viitor iar abilitatile si aptitudinile pentru o profesie le poate dezvolta la disciplina educatie tehnologica cand asimileaza cunostinte teoretice si
sau geografiei nu pot asimila cunostintele e
#elevii nostri obtin rezultate deosebite in domeniul stiintelor exacte si cele de IT, deci, variata 2 ofera obtinerea in continuare a acestor rezultate e
#elevii sa si aplice in practic cunostintele dobandite, nu este suficient sa acumuleze doar cunostinte teoretic c
#elevii trebuie să aibă cunoștințe din toate domeniile denumite acum arii curricular c
#elevii trebuie sa aiba la dispoyitie un numar mai mare de optionale pe arie curriculara p [entru a se putea descoperi si deyvolt t
nu doar să și însușească o mulțime de cunoștințe teoretice, fără valoare formativă și care se uzează rapid din cauza progresului științific.
#Elevul are nevoie și de alte cunoștințe nu numai de matematica și româna. De exemplu geografia o materie foarte frumoasa esențială și atractiva, iubita de elevi, promovează turismul
REDUCEREA DRASTICA A VOLUMULUI DE CUNOSTINTE, DE AMANUNTE, CARE INCARCA DEGEABA CREIERUL ACCENT PE CUNOSTINTELE CE-I AJUTA IMEDIAT IN VIATA DE ZI CU ZI.
DEZVOLTAREA COMUNICARII SI READUCEREA IN PRIM PLAN A ADEVARATELOR VALORI MORALE EDUCATIA ARTISTICA S-AR PUTEA NUMI ACEA ORA PE SAPTAMANA in care sa se faca si ed.
#Este foarte important ca elevii sa vina in clasa a IX-a cu un bagaj format inca din CICLUL GIMNAZIAL de cunostinte IT T
#este important atat la nivelul primar cat si la nivelul gimnazial deoarece ofera cunostinte vaste in toate domeniil l
elevul nu trebuie doar sa aiba un bagaj de cunostinte teoretice, ci sa opereze cu ele e
o gandire logica, globala, se realizeaza printr-un ansamblu de discipline si cunostinte, care ajuta elevul sa dobandeasca o gandire ampla,
#Fiecare materie are importanta sa in dezvoltarea in bagajului de cunostinte. 1 ora pe saptamana e obligatorie (mai ales pt materiile muzica, desen, etc.
Ca urmare materiile care creaza cunostinte si cultura generala, au dreptul sa beneficieze de marirea numarului de ore de la numarul de ore existente acum.
ce o asteapta eleviii, fiind relaxanta si acestia invata si cunostinte teoretice dar le place lucrand impreuna, cooperand la diferite proiecte sau machete.
#Consider ca la finalul ciclului gimnazial elevul trebie sa aiba un bagaj de cunostinte generale, notiuni ce tin de o viata sanatoasa, managementul timpului, al resurselor financiare.
Ce le trebuie atatea cunostinte daca nu stiu sa le aplice practic c
#In anul 2000 noi, inginerii, nemaiavând locuri de muncă in industrie, am urmat cursuri postuniversitare de ed. tehnologică.
să pună accentul pe cunoștințele care chiar sunt necesare în viață..
#In gimnaziu, sunt suficiente 3 ore de matematica pe saptamana. Elevii trebuie obisnuiti cu gandirea vie, nu cu gandirea imobila a matematicii i
Cei care desfașurăm actul de predare știm din experiența că între ciclul primar și cel gimnazial tranferul de cunoștințe nu se realizează așa cum este el estimat teoretic.
unde le sunt necesare cunostinte din aria curriculara Tehnologii i
#In mediul rural nu am întâlnit niciodată profesor calificat de desen sau muzica de aceia consider ca astfel de ore nu isi au rostu o
sau tic vor deveni cunostinte generale si poate, o sa uitam o data de prostiile acelea cand s-a nascut domnitorul x
#In prezent, numarul de ore alocat ariei curriculare Om-societate este mic iar elevii finalizeaza gimnaziul cu un minim de cunostinte.
#Informatica la clasele gimnaziale ofera zeci de posibilitati in asimilare de noi cunostinte dar si de evaluar r
ce vine din primar cu un bagaj mic de cunostinte, limbajul este destul de dificil,
imbunatatirea programei la disciplina matematica in sensul aprofundarii notiunilor de baza si nu a acumularii excesive de noi cunostinte e
se parcurge greu datorita volumului mare de cunostinte noi si numai la clasa a V-a. Este de-a dreptul revotator sa scoatem ore de limba romana la clasa, indiferent pe ce nivel
nici cunoștințele matematice necesare studierii chimiei) cu o oră de educație plastică e
#La varianta 3, TIC s-ar putea face in clasele VII si VIII pentru continuitate cu liceu u
Majoritatea elevilor au deja cunostinte de TIC dobandite in familie sau la diferite cursuri particulare!
Ce sa compare cata vreme nu exista cunostintele de baza bine fixate?!.Trebuie invatat esentialul si principiile de baza ale materiilor...
nu au cunostinte minime. As dori o orientare mai mare spre limbile straine si spre orele de informatica.
in studiul fizicii la clasa a 6a sunt necesare cunostinte matematice care se studiaza ulterior la disciplina matematica
#Nevoia copiilor, in ciclul gimnazial, de dobandire facila a unor cunostinte generale care sa le permita accederea la un nivel superior de studiu sau de pregatire profesionala a
ci doar aceeasi avalansa de cunostinte matematice care nu pregatesc cu nimic copilul pentru societatea moderna si pentru piata muncii actuala a
Cunoștințele pe care elevii de clasa a 5-a trebuie sa si le insuseasca sunt multe,
accentul mai mare pe TIC, datorita faptului ca in societatea de astazi orice angajator cere cunostinte minime de operare PC.;
lasa loc acumularii de cunostinte matematice pentru a putea face fata la stiinte e
#Nu înțeleg motivele scăderii numărului de ore la disciplina limba română clasa a V-a
școala românească oferind cunoștințe solide tuturor elevilor
#nu renuntati la educatie tehnologica a
#nu renuntati la orele de istorie si geografie! nu scoateti romana de la clasa a cincea a
să aibă cunoștințe de cultură și civilizație aferente limbii respective=Modulul 2, facultativ Peste acest nivel,
să aibă cunoștințe avansate de vocabular, ortografie și gramatică, să poată să scrie un text corect=Modulul 3, facultativ.
să aibă cunoștințe calitative despre anumite fenomene fizice, să cunoască relații de bază și unitățile de măsură folosite=Modulul 1, de bază, obligatoriu.
ar avea un număr de cunoștințe suplimentare. Examenele naționale s-ar baza pe nivelul de bază (cel cerut de Societate),
Chiar credeti ca numeroasele cunostinte se pot acumula asa, fara a avea numarul de ore necesar?
eventual ar mai trebui adaugata cate o ora de limba si literatura romana la gimnaziu pentru ca elevii sa dobandeasca cunostintele necesare unei dezvoltari armonioase.
dar elevii nu au cunostintele matematice necesare asimilarii noilor informatii i
#Orele de consiliere si orientare sa fie sustinute de un profesor de specialitat t
#Orele de consiliere și orientare sunt foarte importante din punct de vedere al educației generale, al dezvoltării comunității și a abilităților sociale r
care ajuta la formarea bagajului de cunostinte necesare evolutiei in viata a elevilor pe viito o
iar la Gimnaziu elevii tocmai cunostinte generale trebuie sa dobandeasc c
#Orele de istorie-geografie sa fie de cel putin de 2 ore la clasele VI-VII,
#Parerea mea este ca orele de limba romana sunt foarte importante si nu ar trebui reduse, la fel si cele de limba latina (elevii au nevoie de un minim de cunostinte deoarece la multe discipline intalnesc termeni in limba latina),
matematica, limbile si comunicarea ar trebui sa acordati o mai mare atentie disciplinelor care ofera formarea unui"bagaj"de cunostinte din cultura generala respectiv:
cunostintele necesare despre patria lor, este nevoie de un numar mai mare de ore de istorie,
#Pentru un cetățean integrat european cunoștințele oferite de disciplinele fizică-chimie, etc. trebuie să prevaleaze în varianta de plan-cadru de învățământ finală
Cum are loc orientarea scolara si profesionala a elevilor daca acestia nu au un minim de cunostinte tehnice din diverse domenii?
dand totodata absolventului de gimnaziu sa isi cunoasca mai bine posibilitatile si cunostintele pentru a fi capabil sa isi urmeze vocatia si parcursul profesional ulteror.
Din cunostintele mele resursa umana cu adevatat priceputa pentru predarea artelor (desen/muzica) este deficitara,
Diploma trebuie sa ateste competențele formate nu cunostintele dobandite. Elevii puși să rezolve o situație practică cu ajutorul cunoștințelor pe
#Planul de invatamant trebuie sa ofere elevilor oportunitatea de a dobandi cunostintele genrale despre viata si lume.
#Planul-Cadru de invatamant trebuie sustinut mai inai de programe scolare menite sa-i ofere elevului cunostintele necesare pregairii pentru viat t
Ce sa comunice absolventul in limba romana daca nu va avea un bagaj de cunostinte solid?.
Elevii nu vad la ce le folosesc toate cunostintele din scoala de accea si lipsa motivatiei pentru invatare e
a) Trecerea de la materii anuale la materii semestriale b) Fiecare materie ar trebui sa aiba un sambure de cunostinte (10%)si o multitudine de tehnici de investigare a materiei respective (90)
#Reducerea orelor la aria curriulara om si societate nu cred ca este benefica mai ales in gimnaziu elevul avand o ora pe saptamana nu reuseste sa-si consolideze cunostintele, in schimb ramanem
I-as pune pe actualul si fostii ministri ai invatamantului sa asimileze cunostintele predate
#Alocarea in TC si la clasele VII si VIII a cate 1 ora de TIC avand in vedere dorinta de a se testa elevii on line pentru clasa IX, pe viitor.
accentul sa se pună pe logica, tehnica, pe cunoștințe de care elevii se pot folosi in viața de zi cu zi e
deoarece este singura disciplina la care elevii aplica cunostintele teoretice in practic c
#Să se introducă educația sexuală u
#Sa se introduca programarea in c++ la TIC in clasa a VII-a si a VIII-a a
Elevii au nevoie si de practica nu numai de cunostinte teoretice e
#Am mentionat tot ce aveam de spus pe parcursul chestionarului i
#Sa se porneasca de la sistemul real catre teorie e
#Să se pună accent pe disciplinele din ariile curriculare Limbă Și Comunicare, Matematică Și Științe Ale Naturii, Educație Fizică, sport și sănătate, Tehnologii.
Cunostintele teoretice nu formeaza abilitati, fara practica i
#Sa se schimbe si programa, sa fie un pic mai aerisita i
#Am o altă problema. In planificarea tezelor pentru liceele tehnologice profil resurse naturale elevii pot opta pentru a sustine teza la biologie, fizica, chimie.
Numai asa elevii vor avea cunostintele de baza necesare pentru o scoala profesionala sau pentru viata.
in jurul varstei de 18 ani cunostintele generale pe disciplinele umane vor fi comparabile cu cele de acum pe cand cunostintele generale aplicabile pe partea practica si viteza de calcul, gandire,
Aceste cicluri trebuie sa ofere cunostinte generale, bine consolidate! Elevul trebuie sa isi aleaga un nr de materii obligatorii dintr-un tabel complet de materii si un nr de materii optionale din alt tabel,
sa experimenteze, sa realizeze practic nu doar sa acumuleze cunostinte teoretice. Cred ca indiferent de varianta aleasa, noi,
elevului îi sunt inoculate cunoștințe și nu este lăsat el să le descopere. Și pentru tot ministerul-plecați tată la sapă
Cea mai mare parte a absolventilor de facultate tehnica de astazi sunt complet nepregatiti d. p. d. v. profesional, avand cunostinte pur teoretice,
#Sunt importante cunostintele, dar si mai importanta este aplicarea lor in viata cotidiana. Scoala trebuie sa le asigure elevilor formarea competentelor r
#TIC trbuie studiat din clasele 5-8 in societatea de azi nimic nu mai e posibil fara cunostinte de TIC.
Copiii nostri au de facut referate la alte materii si au nevoie de cunostinte TIC C
în clasa a IX-a elevii nu au minime cunoștințe) La clasele a V-a, avi-a-muzică, desen obligatoriu-educația pentru armonie și frumos a copilului!!!
astfel incat elevii sa poata aplica cunostintele teoretice in practica a
#Toate unitatile scolare trebuie sa aiba un numar fixat de discipline optionale pentru fiecare clasa in parte,
oferă mult prea multe cunoștințe elevilor de gimnaziu, cunoștințe care nu le trebuie la acest nivel de învățământ și
Tinerii trebuie sa INTELEAGA si sa poata APLICA cunostintele predate in scoli, altfel scoala este doar obligatorie, nu folositoare
cunoștințe generale din mai multe arii curriculare. Se vorbea în anii anteriori de o aerisire a planului de învățământ.
In loc sa-i ajutati pe profesori sa cimenteze cunostintele (pentru ca elevii astia au examene de trecut), dumneavoastra incercati sa...
Scoala trebuie sa ofere un minim de cunostinte, dar si posibilitatea de aprofundare (la acei elevi care doresc sa faca acest lucru) fara a aglomera inutil orarul.
#Un popor care nu are cunostinte despre Istoria si Geografia tarii in care traieste, nu exista a
#varianta 2 ofera un echilibru intre planurile cadru din inv. primar si cel gimnazial. elevii continua in cls. a V-a cunostintele de stiintele naturii prin ora de fizica,
1."bagaj"de cunostinte ca sa le ofere copiilor posibilitatea sa-si descopere inclinatiile personale 2. ore speciale pe abilitatile elevilor 3. notiuni clare, concise,
Nu este de ajuns timpul alocat revizuirii acestor cunostinte alocat de catre profesori conform graficului de pregatire suplimentara realizat individual
#-la disciplina limba si literatura romana materia la clasa a 5 a nu poate fi predata in patru ore-multe cunostinte de lb latina elevii le dobandesc in gimnaziu
#Ar trebui sa se pregateasca elevii pentru a aplica cunostintele in practic c
#Ar trebui sa se pună accentul pe gramatica (in invatamantul preuniversitar nu este inclusa ora de gramatica obligatorie) e
că unii elevi au nevoie de mai multe ore să asimileze cunoștințele (poate nici așa nu pot
deoarece consider ca sunt necesare cel putin doua ore pe saptamana pentru ca un elev sa-si poata insusi cunostintele necesare.
cunostintele generale la aceste materii fiind suficiente/.nu e nevoie sa incercam sa facem asi pe toate planurile/.
care să trimită la cunoștințe de latină-cu care copiii pot fi familiarizați încă din clasa a V-a, de istorie,
#-o repartitie echilibrata a subiectelor de studiu (real, uman, arte, miscare)- concentratea pe abilitati, nu pe cunostinte-Mai mult pragmatism (Mai mult accent pe aplicabilitatea cunostintelor, pe limbi straine si pe Informatica
iar TIC-ul in ultimii ani, in vederea acumularii de cunostinte informatice strict necesare astazi, cu predare de programe de calcul tabelar, de lucru cu baze de date, etc. 6. Religia nu o vad
#Chimia nu poate fi predata la clasa a V-a. In schimb disciplina Fizica poate fi predata o ora la clasa a V-a urmand ca din clasa a VI-a sa fie introdusa si Chimia (fiind necesare cateva cunostinte de Fizica.
clasa a V-a (nu poate fi introdusa din cauza necesitatii unor cunostinte de Fizica dar si Matematica prealabile), clasa a VI-a (1 ora), clasa a VII-a (2 ore),
CARE NU CORESPUND NIVELULUI DE CUNOȘTINȚE AL ELEVILOR DE CICLU PRIMAR. PENTRU ACEST MOTIV COLEGII PROFESORI DE LIMBA ROMÂNĂ AU NEVOIE LA CLASA a V-a DE 5 ORE/SAPTAMÂNĂ...
#Concentrarea pe formarea de abilitati, nu pe acumularea de cunostinte. Sunt necesare cunostinte transferabile, aplicabile practic, nu memorare de teoreme si ani de domnie.
Sunt necesare ore de"debate"in care copiii sa fie incurajati sa aiba un punct de vedere,
cine doreste mai mult-este liber sa dobandeasca aceste cunostinte, dar pentru gimnaziu, adaptati programa la rezultatele obtinute in urma evaluarilor (care sunt dezastruase).
pentru ca elevii sa poata acumula mai multe cunostinte, ei fiind mult mai receptivi la aceasta varsta a
insa cunostintele de geografie/istorie le acumuleaza exclusiv la scoala (cei mai multi dintre elevi.
incredere bazata insa pe dobandirea constienta a unor cunostinte utile in alegerea si realizarea unei cariere in orice domeniu de activitate ales dupa incheierea parcursului scolar r
elevii au avut suficient timp pentru a dobandi cunostintele necesare e
#Consider ca in elaborarea oricarui plan cadru este necesar sa se aiba in vedere scolile vocationale (liceele de arta unde se regasesc si clase de gimnaziu) deoarece la aceste institutii de invatamant se adauga disciplinele de specialitate,
Mai ales, ca elevii au cunostinte si competente civice formate in orele de educatie civica din ciclul primar.
#Consider că varianta 2 oferă elevilor mai multe cunoștințe despre interacțiunea omului cu mediul înconjurător și oferă viitorilor absolvenți de gimnaziu mai mult discernământ în alegerea viitoarei profesii o
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011