C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 1028.txt

#Consider mai potrivită VARIANTA 2, cu unele mici modificări. Societatea actuală se împarte în ăuritoride lucruri și utilizatori ai acestora. Premisele descoperirii înclinațiilor de făuritor este bine să se facă din timp (clasa a V-a). O economie sănătoasă este una care și PRODUCE, nu numai CONSUMĂ. Iar atât producția cât și consumul trebuie făcute cu RESPONSABILITATE, cu grija continuă pentru a evita degradarea mediului și a condițiilor de viață. Iar aceste lucruri se învață la EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ, odată cu faptul că fiecare lucru din imediata apropiere a elevului este CREAT de către oameni. Mai învață cât de importantă este colecterea diferențiată a deșeurilor și RECICLAREA acestora. Educația tehnologică este un mozaic care redă la o scară micșorată evoluția științei și a tehnologiei la scară planetară de-a lungul mileniior, ansamblu format din aproape toate domeniile de activitate umană, începând cu universul cel mai apropiat elevilor: locuință, școală, localitate, alimentație sănătoasă, materiale tetile, din piele, din lemn, lut și ceramică, metale, materiale plastice, cauciuc, sticlă, mijloace de comunicare actuale, mijloace de transport, energie și utilizarea acesteia în gospodărie. De cele mai multe ori, elevii optează pentru o anumită filieră sau specializare în funcție de aptitudinile pe care și le descoperă pentru un anumit domeniu studiat la orele de Educație Tehnologică, iar variantele 1 și 3 reduc la jumătate orele acestei discipline, în situația în care, în țări pe care le luăm drept model, acestei discipline îi sunt alocate 2 sau chiar 3 ore pe săptămână. Iar chimie de la clasa a V-a e prea mult. TIC ar trebui introdus la clasa a II-a, cel mult a III-a, deoarece atunci încep să utilizeze copiii acestei generații telefoane inteligente, accesează rețele de socializare și de la această vârstă ar fi bine să aibă și cunoștințe structurate logic în acest domeniu d


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011