Iar aceste lucruri se învață la EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ, odată cu faptul că fiecare lucru din imediata apropiere a elevului este CREAT de către oameni.
sau specializare în funcție de aptitudinile pe care și le descoperă pentru un anumit domeniu studiat la orele de Educație Tehnologică,
#Consideram ca educația tehnologica ar trebui înlocuită cu Tic, eventual inserate noțiuni de educație tehnologica în programa de Tic pentru gimnaziu...
Programele actuale de educație tehnologica nu sunt coerentizate cu programele de la celelalte științe, astfel încât elevii sesizează adesea neînțelegerea informațiilor.
Dar nu doar cu jucăriile de la TIC (pe care să le mai și predea cel de la Educație Tehnologică,
avănd un caracter mai degrabă apropiat de disciplinele din cadrul ariei Tehnologii (se studiază la clasa a 6-a Economia familiei la Educație Tehnologică) n
Elimnarea disciplinei Educație Tehnologică sau integrarea ei într. o altă disciplină o
#1. Diversificarea curriculei, astfel incat sa se renunte la standardizarea actuala, care este inflexibila si nu se muleaza pe nevoile specifice fiecarui elev. 2. Fara sa consideram modelul finlandez drept bun prin definitie,
#Doresc să facem mai multe ore de educație tehnologica la clasele V-VII V
#doresc sa fie introduse cate doua ore de istorie la toate clasele de gimnazi i
că elevii învață la aceste discipline utilizând noțiunile dobândite la educație tehnologică. Modulul ECONOMIA FAMILIEI din clas a VI-A conține noțiuni aplicabile în educația civică de clasa a VII-a,
De aceea, consider de neacceptat reducerea orelor de educație tehnologică și susțin cu tărie chiar faptul că aceste ore ar trebui suplimentate.
Menționez că sunt profesor de educație tehnologica la Șc Gimnazială M. Viteazul din Călărași f
#Educatia tehnologica abordeaza probleme din viata reala si ajuta elevii la intelegerea acesteia. Deasemenea prin machetele si proiectele pe care le realizeaza le dezvolta creativitatea si aptitudinile pentru domeniul practic c
Un alt argument privind necesitatea studierii disciplinei Educație Tehnologică, în toate clasele V-VIII, îl constituie faptul că,
respectiv la Educație Tehnologică i
#educatia tehnologica trebuie sa raman n
#EDUCAȚIA TEHNOLOGICĂ TREBUIE SA RĂMÂNĂ LA TOATE CLASELE, DEOARECE ESTE OBIECTUL CARE LE PERMITE COPIILOR
#Elevul își formează deprinderile practice la primar și îndemnarea, priceperea și mânuirea la gimnaziu prin parcurgerea disciplinei educație tehnologică h
dar schimbând aria curriculară profesorii de Educație Tehnologică vor rămâne sub normă, iar cei de socio-umane vor avea un plus de ore în
care în prezent sunt încadrate la Educație Tehnologică și pentru care deja profesorii care predau această disciplină au făcut reconversie profesională i
clasa a VII-a și a VIII-a Educație Tehnologică), fapt ce duce la o întrerupere de 2 ani a contactului elevilor cu una dintre ceste discipline;
#În calitate de părinte a doi copii consider ca este absolut necesar ca disciplina Educație Tehnologica sa fie studiata din clasa a Va pana în clasa aviiia V
Orele de educație tehnologică sau civică să aibă un caracter aplicativ. Mai multă atenție în formularea planului cadru.
să fie două limbi (copiilor nu le place acest lucru), Istorie, Geografie, Biologie, Educație pentru sănătate, Educație Tehnologică, Tic, Sport, Desen sau Muzică (la alegere de către copil) istoria religiilor, Dirigenție l
#Modulele disciplinei educație tehnologică au aplicație în viața de zi cu zi și în era tehnologiei elevul dobândește noi competențe specifice care îl vor ajuta în alegerea unui domeniu profesional în ciclul liceal dar și pe piață muncii,
Sugestia mea e scoaterea disciplinei Educație Tehnologică (care conform manualelor existente la cls. V-VIII era scuz. expresia"varză")c
#Acordarea unei mai mari importanțe disciplinei Educație Tehnologică și implicit a numărului de ore în contextul în care competențele dobândite de la această disciplină le poate oferii posibilitatea de a practica în viața de zi cu zi cele învățate.
La aria curriculare Tehnologii s-ar potrivi mai bine o inversare între Tic și Educație Tehnologică în felul următor:
La aria curriculare Tehnologii s-ar potrivi mai bine o inversare între Tic și Educație Tehnologică în felul următor:
#Orele de educație tehnologică nu se pot susține din cauza lipsei unei baze materiale și a laboratoarelor inexistente în multe școl e
#Orele de educație tehnologică sunt pierdere de timp deoarece se realizează doar la nivel teoretic de aceea propun obligativitatea realizării unor ore practice la disciplinele fizică și chimi i
Disciplina Educație Tehnologică este foarte importantă pentru formarea și dezvoltarea elevilor din toate clasele a V-a,
Suficienți profesori de Educație Tehnologică, care predau la clasele V-VIII, sunt specializați și în domeniul Informaticii.
Profesorii de Educație Tehnologică, care predau la clasele V-VIII, au în vedere realizarea de conexiuni între noțiunile studiate de elevi la diverse discipline.
În concluzie, consider că disciplina Educație Tehnologică trebuie să rămână obligatorie prin planul-cadru de învățământ la toate clasele V-VIII,
fără disciplinele socio-umane (aceste teme pot fi abordate la orele de consiliere), fără ore de educație tehnologică doar de TIC, cu ore de desen și muzică măcar până în clasa a VII-a, cu ore de consiliere și orientare și eventual cu mai multe ore de educație fizică l
una orizontală ce presupune realizarea Educației tehnologice nu numai formal, prin sistemul oficial de învățământ ci și ca educație tehnologică non-formală și informală în diferite instituții extrașcolare,
și să fie denumită EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ ANTREPRENORIALĂ
#Propun ca disciplina limba si literatura romana sa fie studiata in 5 ore la clasele a V-a si a VIII-a,
#Propun introducerea a cel puțin o ora de educație tehnologica la fiecare clasa, fiind o disciplina de
să prevadă un număr de 1-2 ore pentru disciplina Educație Tehnologică, pentru a permit extinderea caracterului practic aplicativ al acestei materii de studiu, la clasele V-VIII,
V, nu educație tehnologica, să fie ore de desen și muzică din cls. V până în cls.
datorită examenelor de evaluare națională-aria ehnologiidisciplina TIC 1 ora/săpt toate clasele-Educație Tehnologică 0-1 oră/săpt-reconversia cadrelor didactice de istorie
Este benefică reducerea numărului de ore la Educație Tehnologică, disciplină la care se studiază elemente din programele celorlalte discipline.
1 și 3. 2. În variantele 1 și 3 nu sunt alocate ore la disciplina Educație Tehnologică la clasele a V-a și a VI-a,
să se constituie o catedră de Educație Tehnologică. Un prof. specialist (EDT) ar trebui să predea la 9 școli, eventual,
TIC 1 ora Istorie 1 oră Geografie 1 oră Religie 1 oră Consiliere 1 oră Arte plastice/Muzică/Educație Tehnologică CDS
sau științe 1 oră Opțional Om Și Societate 1 oră Educație Plastică/Muzică 1 oră Educație Tehnologică da nu este in TC 1 oră Atelier (ceva practic) 1-2
Tehnologii, trunchi comun, a disciplinei Educație Tehnologică, atât de necesară elevilor din mediul rural
#Va rog votati 2 EDUCATIA TEHNOLOGICA este cea mai frumoasa si interesanta materie din lume e
să se pună mai mult accent pe formarea abilităților practice în cadrul orelor de educație tehnologică. În toate țările europene elevii învață
#Vrem educație tehnologică și tic în V-Vll V
#Vrem Educatie Tehnologica si Tic in tot parcursul gimnaziulu u
#Vrem educatie tehnologica si tic in toti anii de gimnazi i
#vrem Educatie tehnologica si Tic in toti anii de gimnazi i
#Vrem Educatie Tehnologica si TIC in toti anii de gimnaziu u
#ar trebui avut în vedere situația actuală a cadrelor didactice titulare la toate disciplinel i
#Vrem educatiel tehnologica si T. I
#Vrem T. I. C si Ed. Tehnologica pana in clasa a-8
#Vrem T. I. C. si tehnologica in scoala
#Vrem tehnologica si T. I . C pana in clasa a-VII
#Vrem TIC in clasele 5
#Vrem tic in toti anii de gimnazi i
#Vrem Tic in toti anii de Gimnaziu u
#Vrem tic si educatie tehnologica in V-VII I
#Vreo ore pentru elevi, nu pentru profesori i
#vreti sa scoateti specialisti din gimnaziu
#-introducerea geografiei judetului sau a geografiei orizontului local inca din clasa a III a; promovarea geografiei orizontului local prin discipline optionale e
iar orele de Educație Tehnologică să fie, într-o proporție mai mare, bazate pe practică și nu pe teorie.
Pentru toate astea este nevoie de ore de Educație Tehnologica a căror materie cuprinde capitolele menționate anterior.
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011