#Educația tehnolgică este o disciplină căreia ar trebui să i se acorde mult mai multă imprtanță fiindcă abordează în mod interdisciplinar noțiuni importante din cadrul științei și tehnicii. De multe ori, profesorii de fizică și chimie din școala noastră sunt încântați să descopere faptul că elevii învață la aceste discipline utilizând noțiunile dobândite la educație tehnologică. Modulul ECONOMIA FAMILIEI din clas a VI-A conține noțiuni aplicabile în educația civică de clasa a VII-a, d-na profesoară de specialitate rămânând surprinsă câte noțiuni dintre cele pe care ar fi trebuit să le predea erau deja dobândite de elevi în orele de ed tehnologic. Acestea sunt doar doua exemple fără să mă refer aici și la numeroasele deprideri practice pe care elevii le-au dobândit în orele de ed tehn. De aceea, consider de neacceptat reducerea orelor de educație tehnologică și susțin cu tărie chiar faptul că aceste ore ar trebui suplimentate. Pentru a vă face o idee despre cum și cât muncește un profesor pasionat de ed tehnologică, vă rog să intați pe profilul meu de facebook, Corina Dobre. Menționez că sunt profesor de educație tehnologica la Șc Gimnazială M. Viteazul din Călărași f
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011