#1. Educația tehnologică creează elevilor o cultură generală tehnică necesară înțelegerii dezvoltării tehnicii și tehnologiei având un pronunțat caracter inter și trans disciplinar; 2. Accesarea în paralel a educației tehnologice și a tehnologiei informației presupune o orientare a educației spre viitor și spre conceptul de mecatronică unde aceste două discipline, împreună cu mecanica fină și proiectarea asistată, se îmbină și constituie bazele roboticii și a sistemelor inteligente; 3. Variantele 1 și 3 presupun alternarea educației tehnologice și a TIC-ului (clasa a V-a și a VI-a TIC, clasa a VII-a și a VIII-a Educație Tehnologică), fapt ce duce la o întrerupere de 2 ani a contactului elevilor cu una dintre ceste discipline; 4. Însușirea principiilor tehnologiei și dobândirea competențelor digitale ca instrument de învățare și cunoaștere duc la dobândirea celei de-a IV-a competențe cheie propusă de către Curriculumul Național. 5. In VARIANTA 2 să fie introdusă si Consilierea și orientare cu câte o oră pe fiecare clasă pe săptămână
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011